۱۱۹۰۸۳۱
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

یک مقایسه درباره تفاوت احمدی‌نژآد با ۲سیاستمدار

محسن کوهکن می‌گوید: اگر آقای احمدی نژاد و طرفدارانشان وارد فازی شوند که با نظام درگیر شوند، طبیعتا نظام بر اساس مصلحت خودش برخورد خواهد کرد و با کسی هم رودربایسی ندارد.

قرن نو: محسن کوهکن می‌گوید: اگر آقای احمدی نژاد و طرفدارانشان وارد فازی شوند که با نظام درگیر شوند، طبیعتا نظام بر اساس مصلحت خودش برخورد خواهد کرد و با کسی هم رودربایسی ندارد.

«مدت‌هاست دسترسی‌آقای احمدی‌نژاد به اطلاعات و اخبار محدود شده و به دلیل فاصله‌ای که از کانون قدرت دارند، او از مرداد ۱۴۰۱ دیگر در مجمع تشخیص مصلحت نظام حضور نخواهد داشت.» این جمله ای است که عبدالرضا داوری، مشاور سابق محمود احمدی نژاد می گوید و خبر از حذف رئیس دولت بهار از سیاست می دهد.

اما، محسن کوهکن، نماینده ادوار مجلس درباره احتمال عدم حضور احمدی نژاد در مجمع تشخیص می گوید:« هر حکومتی در دنیا به هر جهت به منتقدان و مخالفان خود اجازه فعالیت سیاسی می دهد، آنان هم حرب تشکیل می دهند یا مبارزات سیاسی می کنند اما، هیچ نظامی به کسی که روی پاهای آن نظام دست گذاشته و اعلام بی اعتمادی کند، مسئولیت نمی دهد؛ حال این مسئولیت چه از سوی انتخاب مردم باشد چه انتصاب.»

البته او تاکید هم می کند که احمدی نژاد از دایره نیروهایی که نظام جمهوری اسلامی بر روی آنها حساب کند، بسیار بسیار کمتر از حد یک رئیس جمهور، وزیر یا نماینده و ....، افول کاملی پیدا کرده است.

فرق احمدی نژاد با میرحسین موسوی و مهدی کروبی

* فکر می کنید نظام تا کجا با آقای احمدی نژاد مماشات می کند؟ این احتمال وجود دارد که ایشان محاکمه شوند؟

در نظام کسی را به خاطر اظهار نظر مورد عتاب و برخورد قرار نمی دهند. گاهی برخی ها ایشان را با افرادی که در سال ۸۸ فرمان به دست گرفتند و به صرت مسنقیم یا غیر مستقیم باعث ایجاد ضررهای کالی، آبرویی و جسمی به مردم شدند؛ مقایسه می کنند. شاید این افراد در وسط میدان نبودند و کسی را مورد ضرب و شتم قرار نداند اما با اظهارات و حرف های آنان، آن اتفاقات رخ داد.

اگر از قبل موضع گیری های این افراد ضرری به جامعه نمی خورد، طبیعتا شاید حصر و محدودیت ها به وجود نمی آمد. فرق آقای احمدی نژاد با آنان این است که او در نهایت همین حرف های شازی است که در این طرف و ان طرف می زند. اما اگر آقای احمدی نژاد و طرفدارانشان وارد فازی شوند که با نظام درگیر شوند، طبیعتا نظام بر اساس مصلحت خودش برخورد خواهد کرد و با کسی هم رودربایسی ندارد.

اما، در حال حاضر ایشان در فاز اظهار نظر هستند و از اینگونه سخنان هم در جامعه گفته می شوند. با این حال زمانی که حرف های ایشان شکل تحریک به خود بگیرد و آثار عملی منفی داشته باشد، آنگاه نظام هم تصمیم می گیرد طبق قانون عمل کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج