جاباما
۱۱۹۱۰۰۱
۲ نظر
۵۰۶۰
۲ نظر
۵۰۶۰
پ

اتحاد جانی دپ با ایلان ماسک علیه امبر هرد؟

مشکلات امبر هرد و جانی دپ، هنوز هم با گذشت ماهها، موضوعی داغ است و جزئیات جدایی وحشتناک این دو نفر، هر روز در حال تغییر است. اکنون گفته می‌شود ایلان ماسک به جانی دپ کمک می‌کند.

انتخاب: مشکلات امبر هرد و جانی دپ، هنوز هم با گذشت ماهها، موضوعی داغ است و جزئیات جدایی وحشتناک این دو نفر، هر روز در حال تغییر است. اکنون گفته می‌شود ایلان ماسک به جانی دپ کمک می‌کند.

به نقل از هالیوود ریپورتر، ایلان ماسک و امبر هرد در سال ۲۰۱۶ با یکدیگر آشنا شدند. این دو نفر، در لندن، با یکدیگر زمان گذراندند. آن‌ها همچنین در چندین مهمانی با هم دیده شدند. با این حال رابطه آنان زیاد دوام نیاورد و در عرض یک سال از هم جدا شدند. دلیل جدایی آن‌ها مشخص نیست. اما ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا از این جدایی چندان راضی نبود. او احساس می‌کرد به او خیانت شده و می‌خواست انتقام بگیرد.

اتحاد جانی دپ با ایلان ماسک علیه امبر هرد؟

اکنون گزارش شده است که ایلان ماسک به جانی دپ در شکایت علیه امبر هرد کمک می‌کند. به نظر می‌رسد که ایلان ماسک می‌خواهد انتقامش را بگیرد و شاید دلیل این موضوع همین باشد. همچنین قبلاً گزارش شده بود که ایلان ماسک می‌خواهد امبر را به دلیل رفتارهایش، درگیر محاکمه کند.

اخیراً گزارش شده است که ایلان ماسک و جیمز فرانکو برای ضبط بیانیه خود به دادگاه فدرال، فراخوانده خواهند شد. بیانیه آن‌ها نقش مهمی در اثبات بی گناهی دپ خواهد داشت. همچنین به مجازات امبر هرد به خاطر اعمال ناشایستش کمک می‌کند. شایعه شده بود که امبر هرد در زمانی که با جانی دپ ازدواج کرده بود به او خیانت کرد. او در زمانی که با جانی دپ ازدواج کرده بود با ایلان ماسک و همچنین جیمز فرانکو قرار می‌گذاشت.

اکنون، اظهارات آنها، در نهایت نشان می‌دهد که آیا این شایعه درست است یا نه. این احتمال وجود دارد که ایلان ماسک به جانی دپ در گرفتن انتقام کمک کند، زیرا امبر هرد نیز به او خیانت کرده است.

این بیانیه به زودی ضبط خواهد شد و نقشی محوری در این پرونده ایفا خواهد کرد، در حوزه کار، امبر هرد در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom در کنار جیسون موموآ دیده می‌شود. طرفداران دپ می‌خواستند هرد از فیلم کنار گذاشته شود. آن‌ها همچنین درخواست جایگزینی این بازیگر را به صورت آنلاین ارائه کردند.

با این حال، فیلمبرداری فیلم اخیراً به پایان رسیده است، بنابراین مشخص نیست که امبر هرد در فیلم جایگزین شود. امبر هرد هر روز در حال تبدیل شدن به بخشی از جنجال‌های جدید است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یا رب روا مدار که گدا معتبر شود

    • s

      واقعا اینقدر که در حق مردا ظلم میشه و گفته نمیشه در حق زن ها نمیشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج