اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۱۴۸۶
۵۰۷۴
۵۰۷۴
پ

با این تکنیک در عرض ۲ دقیقه خواب‌تان می‌برد!

همه عاشق خواب هستند. تلاش برای به خواب رفتن یکی از آزاردهنده ترین چیزهای زندگی است. تقریباً نیمی از بزرگسالان در ایالات متحده از علائم بی خوابی نظیر تقلا برای به خواب فرو رفتن و یا بیدار ماندن رنج می برند.

روزیاتو: همه عاشق خواب هستند. تلاش برای به خواب رفتن یکی از آزاردهنده ترین چیزهای زندگی است. تقریباً نیمی از بزرگسالان در ایالات متحده از علائم بی خوابی نظیر تقلا برای به خواب فرو رفتن و یا بیدار ماندن رنج می برند.

با توجه به این داده ها هیچ عجیب نیست که ویدیویی در شبکه اجتماعی تیک تاک که روش به خواب رفتن در ۲ دقیقه را آموزش می دهد پربازدید شده باشد. جاستین آگوستین، هفته ی قبل این ویدیو را در حسابش بارگذاری کرد و از آن وقت تا حالا ۶.۵ میلیون بازدید داشته است.

در این ویدیو، آگوستین این تکنیک را که به ارتش منتسب است، به نمایش می گذارد. اولین قدم بعد از دراز کشیدن این است که پیشانی و سپس صورت را شل و آرام کنید. در حالی که روی تنفس خود تمرکز کرده اید، در ادامه، شانه ها، بازوها و سینه را شل می کنید. بعد پایین تر می روید و در نهایت ران، ساق پا و بعد زانو و مچ پا را رها می کنید.

همزمان که این کار را انجام می دهید باید منظره ای را نیز در ذهن خود تصور کنید؛ مثلا نشستن در یک قایق پارویی که روی دریاچه ای آرام غوطه ور است و یا دراز کشیدن روی یک ننو در اتاقی کاملاً تاریک. اگر افکار ناخواسته وارد مغزتان شدند، به مدت ۱۰ ثانیه جمله ی «فکر نکن» را تکرار کنید.

با این تکنیک در عرض ۲ دقیقه خواب‌تان می‌برد!

از قرار معلوم این تکنیک برای کمک به خلبانان جنگنده درست شده تا آن ها بتوانند سریع به خواب رفته و اعصاب و واکنش های غیر ارادی شان را بهبود ببخشند. اولین ارجاع به این تکنیک را می توان در کتاب «آرامیدن و برنده شدن: عملکرد فوق العاده در هر کاری که انجام می دهید» اثر باد وینتر یافت.

دکتر شوشیل پاتیل از مرکز خواب جانز هاپکینز افراد را به داشتن یک روال همیشگی قبل از خواب تشویق می کند. برخی مولفه های یک روال قبل از خواب شامل این موارد می شوند: تمرین فیزیکی ۴ تا ۵ ساعت قبل از خواب، هر شب سر ساعتی خاص به رختخواب رفتن و سر یک ساعت خاص از خواب برخاستن.

دکتر پاتیل می گوید برای داشتن خواب خوب بهتر است از این کارها دوری کنید: چرت زدن در طول روز، نوشیدن الکل و مصرف کافئین بعد از ساعت ۱۲ شب.

با این تکنیک در عرض ۲ دقیقه خواب‌تان می‌برد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج