اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۴۶۱
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

مهناز افشار هلال احمری شد

مهناز افشار بازیگر مطرح سینمای ایران، ضمن عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر، گفت: کارهایی که تا کنون در سازمان داوطلبان هلال احمر برای کمک رسانی به نیازمندان انجام گرفته قابل تقدیر است.

خبرگزاری مهر: مهناز افشار بازیگر مطرح سینمای ایران، ضمن عضویت داوطلبانه در جمعیت هلال احمر، گفت: کارهایی که تا کنون در سازمان داوطلبان هلال احمر برای کمک رسانی به نیازمندان انجام گرفته قابل تقدیر است.

مهناز افشار با بیان اینکه دیدن محرومیت ها و کاستی های کودکان در برخی از نقاط دورافتاده کشور، بسیار رنج آور است، خدمات سازمان داوطلبان هلال احمر را در کمک به نیازمندان قابل تقدیر دانست.

وی بر لزوم فرهنگ سازی و تداوم انجام چنین کارهایی از سوی هنرمندان و سایر چهره های اجتماعی، فرهنگی، ورزشی و... تاکید کرد و ادامه داد: کمک های مقطعی چنان که باید و شاید موثر نیست و باید کاری کرد که منتج به حل مشکلات و هر آنچه که جامعه به آن نیاز دارد، شود اگر چه که این اتفاق شاید در آینده ای دور بیفتد.

افشار با ابراز خرسندی از عضویت داوطلبانه در هلال احمر، افزود: به رغم وجود شایعات و انتقادهای موجود در جامعه که انجام کارهای خیر از سوی هنرمندان را شعارزده و تبلیغاتی می پندارند، من اعتقاد دارم باید از همه توان خود و کمک گرفتن از توانمندان، در قدم اول کاری برای میهن و در قدم بعدی اقدامی برای مردم کشور به ویژه کودکان و دانش آموزان مستعد کرد چرا که کودکان و مسائل آنان که در واقع آینده سازان کشور محسوب می شوند، برای من از اهمیت خاصی برخورداراست.

بنابر این گزارش، مهناز افشار با تکمیل فرم عضویت، آمادگی خود را برای ارائه کمک در زمان حادثه و شرایط عادی با اهدای خون، کمکهای نقدی و غیرنقدی، خدمات فرهنگی، اجتماعی و فعالیت در گروه های هدایت و مشارکت در جمعیت هلال احمر اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عباس مقدم

      با اين عضويت هاي صوري آدم خير نميشه ! ايشون اگه واقعا نيت خير دارن بدون رسانه اي كردن !!! 200 - 300 ميليون تومن ( كه براي ايشون رقمي نيست ) كمك كنند به ايتام و زنان بي سرپرست و بچه هاي سرطاني .
      چند روز پيش آقاي لئوناردو دي كاپريو 10 ميليون دلار براي كمك به سوانح دريايي و 3 ميليون دلار براي نجات كوسه ماهي ها كمك كرد . همه بازيگران خارجي از شهرت و ثروتي كه از جامعه بدست آورده اند براي همون جامعه خرج مي كنند . اما در ايران !!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج