اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۵۹۹۵
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پوتین: تهدید بازپس‌گیری کریمه واقعی است

رئیس جمهور روسیه گفته با توجه به اینکه اوکراین الحاق شبه‌جزیره کریمه را به رسمیت نمی‌شناسد ممکن است برای تصرف آن اقدام کند.

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور روسیه عصر دوشنبه به وقت تهران در نشست فوق العاده شورای امنیت روسیه گفته با توجه به اینکه اوکراین الحاق شبه‌جزیره کریمه را به رسمیت نمی‌شناسد ممکن است برای تصرف آن اقدام کند.

به گزارش منابع خبری، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در این نشست اظهار داشت، هدف از برگزاری نشست امروز شورای امنیت تعیین گام‌ها در مورد «دونباس» با در نظر گرفتن درخواست جمهوری‌های جدایی طلب (دونتسک و لوهانسک) برای به رسمیت شناختن حاکمیت خود است. وی گفت که روسیه هر کاری برای حل مسالمت آمیز تنش‌ها در دونباس انجام داده است.

پوتین: تهدید بازپس‌گیری کریمه واقعی است

پوتین افزود با اینکه «جو بایدن» رئیس جمهورآمریکا به او گفته که قرار نیست اوکراین همین فردا به ناتو بپیوندد و مهلت قانونی برای این کار وجود دارد، اما این مهلت قانونی روسیه را راضی نمی‌کند.

پوتین گفت: «تهدیدی واقعی وجود دارد که کی‌یف بازپس گیری کریمه را آغاز کند، زیرا آنها پیوستن این منطقه را به روسیه به رسمیت نمی‌شناسند.»

پوتین در زمینه گفت‌وگوهای یکشنبه خود با «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور فرانسه گفت، رئیس جمهور فرانسه به من گفت که تغییری در موضع آمریکا در مورد پیوستن اوکراین به ناتو رخ داده است، اما ماهیت این تغییر را توضیح نداد. پوتین همچنین افزود که اوکراین آمادگی پیوستن به ناتو را ندارد.

رئیس جمهور روسیه گفت که هیچ چشم اندازی برای روند صلح جهت پایان دادن به درگیری در اوکراین وجود ندارد.

برخی منابع خبری همچنین گزارش دادند که اعضای شورای امنیت روسیه در نشست امروز خواستار به رسمیت شناختن مناطق جدایی طلب در شرق اوکراین شده‌اند.و پوتین گفته که در این زمینه تصمیم خواهد گرفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج