اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۱۹۶۰۳۴
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

کاخ سفید: آماده پاسخ فوری به اقدام روسیه هستیم

کاخ سفید در پی به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری دونتسک و لوگانسک از سوی روسیه اعلام کرد ما چنین اقدامی را از سوی روسیه پیش بینی کرده بودیم و آماده پاسخ فوری هستیم.

ایرنا: کاخ سفید در پی به رسمیت شناختن استقلال دو جمهوری دونتسک و لوگانسک از سوی روسیه اعلام کرد ما چنین اقدامی را از سوی روسیه پیش بینی کرده بودیم و آماده پاسخ فوری هستیم.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که مسکو استقلال جمهوری‌های مردمی دونتسک و لوگانسک را به رسمیت شناخته و در کاخ کرملین قراردادهای همکاری و دوستی را با سران این جمهوری‌ها امضا کرد.

کاخ سفید: آماده پاسخ فوری به اقدام روسیه هستیم

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید در بیانیه ای اعلام کرد ما این اقدام روسیه را پیش بینی کرده بودیم و آماده پاسخ فوری به آن هستیم.

وی تصریح کرد جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا به زودی فرمان اجرایی امضا خواهد کرد که سرمایه گذاری جدید، تجارت و تامین مالی از سوی آمریکایی ها در دونتسک و لوگانسک در اوکراین را ممنوع می کند.

سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد این فرمان اجرایی همچنین اختیار لازم برای اعمال تحریم‌ها علیه هر فردی که تصمیم به فعالیت در آن مناطق اوکراین داشته باشد، را فراهم می‌کند.

جن ساکی ادامه داد وزارت امور خارجه و خزانه داری آمریکا به زودی جزئیات بیشتری را ارائه خواهند کرد. همچنین به زودی اقدامات بیشتری در رابطه با نقض آشکار تعهدات بین المللی از سوی روسیه اعلام خواهیم کرد.

وی تصریح کرد باید به صراحت بیان کنیم که این اقدامات جدا از تمهیدات اقتصادی سریع و شدیدی است که ما با هماهنگی با متحدان و شرکا در صورت تهاجم بیشتر روسیه به اوکراین آماده کرده ایم.

این مقام کاخ سفید اظهار داشت ما به مشورت نزدیک با متحدان و شرکا از جمله اوکراین در مورد گام‌های بعدی و در خصوص تشدید تنش‌ها از سوی روسیه در امتداد مرز با اوکراین ادامه می‌دهیم.

در پی اقدام روسیه مبنی بر به رسمیت شناختن استقلال جمهوری‌های دونتسک و لوگانسک کاخ سفید اعلام کرد که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا با ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود گفت‌وگو کرد.

جن ساکی سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که بایدن بعد از ظهر دوشنبه به وقت محلی با ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهوری اوکراین تلفنی گفت‌وگو کرد.

شبکه خبری سی ان ان آمریکا به نقل از یک مقامات آمریکایی گزارش داد که این تماس تلفنی ۳۵ دقیقه بطول انجامیده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      قابل توجه اونهایی که در تلویزیون می گفتند روسیه حمله نمیکنه و آمریکا و اروپا دروغ میگن

    • بدون نام

      همه جا آتیش بیار آمریکا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج