۱۱۹۷۹۲۰
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

افشای مشخصات یک گوشی مرموز وان پلاس

طبق جدیدترین گزارش ها، شرکت OnePlus قصد دارد جدیدترین مدل خود را به پردازنده Dimensity ۸۱۰۰ مجهز کند.

فرارو: گمانه زنی‌های جدیدی در مورد گوشی مرموز OnePlus شده است. در تازه‌ترین افشاگری منتشر شده، مشخص شده است که این گوشی جدید شرکت وان پلاس از پردازنده جدید Dimensity ۸۱۰۰ استفاده خواهد کرد.

شرکت وان پلاس، گوشی وان پلاس ۱۰ پرو را در ابتدای این ماه در بازار چین معرفی کرد. همچنین انتظار می‌رود که این سازنده چینی گوشی‌های هوشمند، مدل وان پلاس ۱۰ پرو را در ماه مارس یا آوریل در بازار‌های جهانی عرضه کند. اکنون، اطلاعات جدید نشان می‌دهد که این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند جدید است که دارای تراشه آینده Dimensity ۸۱۰۰ خواهد بود. اطلاعات کلیدی این گوشی مرموز توسط افشاگر سرشناس فضای مجازی با نام مستعار Digital Chat Station، فاش شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی OnePlus مجهز به تراشه Dimensity ۸۱۰۰ و دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED با یک سوراخ پانچ مرکزی در بالای نمایشگر است. همچنین پنل پشتی این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی سونی IMX۷۶۶ مجهز خواهد شد.

افشای مشخصات یک گوشی مرموز وان پلاس

گفته می‌شود این دستگاه به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این افشاگر همچنین ادعا کرد که باتری این دستگاه از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند. سایر مشخصات این گوشی هنوز در پرده‌ای از ابهام است. همچنین در مورد نام تجاری دستگاه نیز صحبتی نشده است. این احتمال وجود دارد که این دستگاه به عنوان یک گوشی از سری OnePlus 10 در چین عرضه شود.

از طرفی باید اضافه کنیم که به نظر می‌رسد این گوشی شبیه Realme GT Neo 3 است که گفته می‌شود از چیپست Dimensity 8100 نیز بهره می‌برد. گزارش‌ها نشان می‌دهد که GT Neo 3 دارای یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچی OLED FHD+ با یک سوراخ پانچ مرکزی در بالای نمایشگر است. نمایشگر این گوشی از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه همچنین دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی در پنل جلویی خواهد بود.

در مورد دوربین پنل پشتی گوشی نیز می‌دانیم که دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی Sony IMX766 با قابلیت OIS (لرزش‌گیر اپتیکال تصویر) خواهد بود. یک لنز ۸ مگاپیکسلی و یک لنز ۲ مگاپیکسلی نیز همراه آن عرضه می‌شود. این گوشی ممکن است حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

انتظار می‌رود GT Neo 3 با دو نوع باتری متفاوت وارد بازار شود. نسخه اول با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود. این باتری احتمالاً از شارژ سریع ۱۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند. نسخه دیگر دستگاه دارای باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۸۰ واتی است. در مورد نرم افزار این دستگاه نیز باید اضافه کنیم که روی سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری Realme 3.0 که از پیش نصب شده است، اجرا می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج