۱۱۹۸۳۳۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

زمان برگزاری رویداد بهاری اپل اعلام شد

اپل دعوتنامه‌هایی را به رسانه‌ها برای مراسم بهاری خود ارسال کرد که پیش بینی می‌شود در جریان آن مدل ارزان قیمت جدیدی از آیفون معرفی شود.

ایسنا: اپل دعوتنامه‌هایی را به رسانه‌ها برای مراسم بهاری خود ارسال کرد که پیش بینی می شود در جریان آن مدل ارزان قیمت جدیدی از آیفون معرفی شود.

اپل روز سه شنبه دعوتنامه برای رسانه‌ها برای رویداد هشت مارس ارسال کرد. این رویداد با عنوان پیک پرفورمنس (Peek Performance) در یوتیوب و وب سایت اپل مستقیما پخش خواهد شد. رویدادهای اپل از زمان آغاز پاندمی کووید ۱۹ در مارس سال ۲۰۲۰ مجازی شده اند.

این نخستین رویداد اپل از اکتبر سال ۲۰۲۱ خواهد بود که لپ تاپهای مک بوک پروی جدید را معرفی کرده بود. سال گذشته این شرکت رویداد بهاری را در آوریل برگزار کرد و مدلهای پیشرفته آی پد و رایانه آی مک را رونمایی کرد.
طبق گزارش تحلیلگران و رسانه‌ها، اپل در این رویداد ممکن است آیفون ارزان قیمت جدیدی با پشتیبانی ۵G و اسکن اثر انگشت و یک آی پد میان رده معرفی کند.

اپل در حال حاضر یک آیفون ارزان قیمت با نام iPhone SE به بازار عرضه کرده که در بهار سال ۲۰۲۰ معرفی شد و قیمت فروش آن ۳۹۹ دلار است و جدیدترین مدل آیفون با حسگر اثر انگشت تاچ آی دی است.

انتظار می رود آی پد جدید مدل به روز شده آی پد ایر باشد. این دستگاه آخرین بار در اکتبر سال ۲۰۲۰ عرضه شد و در حال حاضر ۵۹۹ دلار قیمت دارد.

اپل همچنین ممکن است iOS ۱۵.۴ را منتشر کند که جدیدترین نسخه نرم افزار آیفون است و چندین قابلیت جدید شامل گزینه برای استفاده از تشخیص چهره ماسک دار برای باز کردن قفل دستگاه و قابلیت پذیرش پرداختهای کارت اعتباری بدون تماس و بدون نیاز به سخت افزار اضافی دارد.

بر اساس گزارش شبکه سی ان بی سی، محصولاتی که در رویداد بهاری اپل معرفی می شوند، اهمیت کمتری برای این شرکت در مقایسه با رویدادهای پاییزی دارند که معمولا در جریان برگزاری آنها مدلهای گران قیمت و سودآور آیفون پیش از آغاز فصل تعطیلات سال نو معرفی می شود. اپل همچنین یک کنفرانس سالانه طراحان در ژوئن با عنوان WWDC برگزار می کند و گاهی در جریان آن سخت افزار جدید معرفی می کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج