۱۱۹۸۳۳۵
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

۲ فیلم اول فرهادی در آمریکا اکران می‌شود

کمپانی آمریکایی حق اکران نسخه بازسازی شده دو فیلم «رقص در غبار» و «شهر زیبا» دو ساخته بلند و نخست اصغر فرهادی را در اختیار گرفت.

ایسنا: کمپانی آمریکایی حق اکران نسخه بازسازی شده دو فیلم «رقص در غبار» و «شهر زیبا» دو ساخته بلند و نخست اصغر فرهادی را در اختیار گرفت.

به نقل از ددلاین، نسخه ترمیم شده دو فیلم «رقص در غبار» و «شهر زیبا» از ساخته‌های اصغر فرهادی با کیفیت ۲k از سوی کمپانی «Film Movement Classics» در سال جاری میلادی در سینماهای آمریکا و سامانه‌های نمایش آنلاین اکران خواهد شد.

فیلم «رقص در غبار» محصول سال ۲۰۰۳ با بازی یوسف خداپرست، باران کوثری و فرامرز قریبیان، داستان زندگی جوانی به نام نظر است که در مینی‌بوس با ریحانه آشنا می‌شود و ازدواج می‌کنند، اما حرف‌های ناپسندی که در مورد مادر ریحانه وجود دارد او را مجبور می‌کند تا ریحانه را طلاق بدهد و ...

«رقص در غبار» در سال اکران خود موفق به کسب جوایز بهترین کارگردانی، فیلمنامه و نقش مکمل مرد از جوایز فیلم آسیاپاسیفیک و جایزه ویژه منتقدان روسی از بیست و پنجمین جشنواره فیلم مسکو شد.

فیلم «شهر زیبا» دیگر ساخته اصغر فرهادی محصول ۲۰۰۴ با نقش‌آفرینی ترانه علیدوستی، حسین فرضی‌زاده و فرامرز قریبیان نیز موفق به کسب جایزه بزرگ هیات داوران از جشنواره فیلم ورشو و جایزه ویژه هیات داورن از جشنواره فیلم هند شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: در کانون اصلاح و تربیت شهر زیبا نوجوانان زندانی با خواست «اعلا» جمع می‌شوند تا هجدهمین سالروز تولد «اکبر» را جشن بگیرند. اکبر متهم است دو سال پیش دختری را کشته و حالا زمان قصاص اوست و دوستش اعلا بعد از آزادی در تلاش است تا رضایت خانواده مقتول را بگیرد و دوستش را از طناب دار نجات دهد اما او در این جریان ناخواسته عاشق خواهر اکبر می‌شود...

«مایکل روزنبرگ» رئیس کمپانی «Film Movement Classics» در این باره گفت: «در طول دو دهه گذشته، فرهادی دوران حرفه‌ای بسیار موفقی را به عنوان فیلمساز تجربه کرده است و همچنان با ساخت فیلم‌های موفق از «جدایی» و «فروشنده» تا فیلم «قهرمان» به تکامل حرفه خود ادامه می دهد، اما علاقه‌مندان به سینما مطمئنا از تماشای نسخه ترمیم‌شده فیلم‌های «رقص در غبار» و «شهر زیبا» به عنوان دو جواهر سینمایی نخست او شگفت‌زده خواهند شد.

کمپانی «Film Movement Classics» قرارداد ترمیم و اکران دو فیلم «رقص در غبار» و «شهر زیبا» را با کمپانی نوری پیکچرز به ریاست کتایون شهابی و به نمایندگی از اصغر فرهادی منعقد کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج