۱۱۹۸۶۶۸
۱ نظر
۵۰۳۶
۱ نظر
۵۰۳۶
پ

روزنامه نزدیک به قالیباف، دولت رئیسی را تهدید کرد

روزنامه رسالت از رسانه‌های نزدیک به قالیباف که توسط نزدیکان رئیس مجلس اداره می‌شود نوشت: توافق لزوما ممدوح نیست، ولی توافق خوب و به‌قیمت، شایسته تقدیر است.

روزنامه رسالت از رسانه‌های نزدیک به قالیباف که توسط نزدیکان رئیس مجلس اداره می‌شود نوشت: توافق لزوما ممدوح نیست، ولی توافق خوب و به‌قیمت، شایسته تقدیر است.

برجامی که به‌عنوان دستاورد دولت حسن روحانی مطرح بود را نقد می‌کردیم چون در متن و فرامتن آن اشکالات اساسی وجود داشت؛ چون خطوط قرمز تعیین‌شده سیاست گذاران در آن تأمین نشد و دست آخر نیز توسط افرادی که امضای آنان تضمین دانسته شده بود، نابود شد. اما برجام دولت سید ابراهیم رئیسی را نیز موشکافانه خواهیم خواند و سره و ناسره‌اش را از نظرگاه کارشناسان و دلسوزان تبیین می‌کنیم.

بهانه‌ها برای توافق، چه دیروز چه امروز و چه فردا تقریبا یکسان است؛ پس نمی‌توان به بهانه فشارهای اقتصادی و معیشتی، مشکلات در تجارت بین‌الملل و تبادلات بانکی، فروش نفت و … اجازه «توافق به هر قیمتی» را صادر کرد. اگر ما این دولت را مجاز به توافق به هر قیمتی دانستیم و دولت قبل را برای اینچنین توافق کردنی سرزنش کرده و مورد عتاب قرار دادیم معلوم می‌شود ما حافظ منافع ملت نیستیم بلکه حافظ منافع جریانات سیاسی شده‌ایم.

دولت سید ابراهیم رئیسی و تیم وزارت خارجه و ناظران و راهبرانی که به آنان کمک می‌کنند باید بدانند که در بزنگاه بسیار حساسی قرار دارند؛ تفاوتی که دو توافق قدیم و جدید خواهد داشت، میزان توفیق هر دولت را در یک بُعد جدی در عرصه بین‌المللی نمایان می‌کند. البته که دولت قبل، تمام هم و غم و اعتبار خود را به این پروژه گره زده بود اما اگر دولت مردمی و انقلابی هم بخواهد مثل آنان رفتار کند، باید در انتظار تیغ نقد دوستان خود هم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      رییسی بیدی نیست که با این بادها بلرزد ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج