۱۱۹۹۰۱۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تهران از نظر معماری و اقتصادی بی‌هویت است

شهردار تهران با تاکید بر انجام مسئولیت‌های اجتماعی اعلام کرد: نمی‌توانیم با معیشت مردم بیگانه شویم و مدعی باشیم که مدیریت شهری را به درستی انجام می‌دهیم.

خبرگزاری ایرنا: شهردار تهران با تاکید بر انجام مسئولیت های اجتماعی اعلام کرد: نمی توانیم با معیشت مردم بیگانه شویم و مدعی باشیم که مدیریت شهری را به درستی انجام می دهیم.

علیرضا زاکانی روز یکشنبه در شانزدهمین مراسم نمایشگاه زنان، کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی که در محل بوستان گفت و گو برپا شده با بیان اینکه نمی‌توانیم با معیشت مردم بیگانه باشیم و مدعی باشیم که مدیریت‌مان درست است تاکیدکرد: وظیفه داریم در خدمتگزاری به شما بانوان سرپرست خانوار کوتاهی نکنیم، باید زمینه‌ای فراهم کنیم که محصولات شما در معرض نمایش قرار گیرد و البته باید شرایط به سمتی برود که از تجمیع ظرفیت‌ها حتی برای صادرات و قابلیت‌های جدید استفاده کنیم.
وی افزود: در شهر تهران هستیم، شهری که یکی از ویژگی های ممتاز آن این است که پایتخت جمهوری اسلامی است، اما نمی توانید بعد از این هویت ثانویه ای برای تهران برشمارید؛ وقتی به معماری آن می‌نگرید، درمی یابید که بی هویت است؛ تهران با وجود اینکه تولید ناخالص بالایی دارد اما نمی توانید برای آن هویت اقتصادی مدنظر قراردهید.
تهران می تواند هویت اقتصادی داشته باشد
شهردار تهران با بیان اینکه یکی از هویت هایی که تهران می تواند به خودش بگیرد، بُعد اقتصادی است، افزود: اقتصادی که خانواده بنیان است و زنان در آن نقش محوری و اساسی دارند، اقتصادی که به صورت خرد و جزء به جزء در شهر رقم می خورد اما کلان آن ارزش افزوده جدی برای شهر به ارمغان می آورد.
وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه زنان و کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی ادامه داد: این رویداد و مواردی مانند آن که زحمات زنان را در آنها می‌بینم می تواند برای تهران خلق هویت کند، البته اگر گسترش پیدا کند و سامان یافته و دقیق شود.
زاکانی تاکیدکرد: تلاش هایی از جنس این رویداد، بنیان های اقتصادی و معیشت خانوار را تقویت می کند و مسیر را در یک صورت جدی قرار می دهد که سلول‌های تشکیل‌دهنده اجزای شهر ظرفیت‌های خود را افزایش دهند. بنابراین از بعد شهروندان نیز تلاش شما قابل تقدیر و قابل اعتنا است.
افزایش کمیت، کیفیت و قابلیت مراکز کوثر
وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه نمی توانیم ببینیم که روز به روز سفره ها کوچک تر شود و فشار بر خانواده ها و زنان خانوار مضاعف شود، گفت: برهمین اساس تلاش می کنیم گوشه ای از این کار که شایسته شماست را به انجام برسانیم، باید عدد، کیفیت و قابلیت مراکز کوثر شهرداری افزایش پیدا کند و به سمتی برویم که نتیجه آن از جنبه کمک و نیاز به زنان سرپرستان خانوار عبور کند و با توانمندی های آنان باری را از روی دوش جامعه برداریم.
به گفته شهردار تهران، همتی در کل کشور در جهت توجه به بخش بانوان و دسترنج آنان‌ شکل گرفته و امیدواریم ما نیز بتوانیم خدمتی را به شما ارائه کنیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج