adexo3
۱۱۹۹۱۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

درخواست از دولت درباره ساعت کاری ادارات

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با تغییر ساعت کاری کارمندان بدون کاهش آن می‌تواند بدون زیر پا گذاشتن قانون در جهت رفاه حال روزه‌داران گام بردارد.

خبرگزاری تسنیم: رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی گفت: دولت با تغییر ساعت کاری کارمندان بدون کاهش آن می‌تواند بدون زیر پا گذاشتن قانون در جهت رفاه حال روزه‌داران گام بردارد.

کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان سال جاری، گفت: طولانی بودن روز و گرمای شدید امسال باعث ایجاد فشار و سختی روزه‌داری، متدینین و روزه‌داران شده است و بهتر است دولت در این خصوص تدبیری بیندیشد.

وی افزود: براساس تأکید قانون میزان ساعت کاری کارمندان می‌بایست در چارچوب حدود تعریف شده باشد و ساعت شروع و پایان آن با تصمیم هیئت دولت قابل تغییر است و نیاز به مصوبه مجلس ندارد.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، تأکید کرد: در قوانین بر رعایت ۴۴ ساعت کاری کارمندان تأکید شده و باتوجه به اینکه در برهه فعلی روزها طولانی و بسیار گرم هستند و اغلب مردم متدین کشور روزها به روزه‌داری و شب‌ها به عبادت مشغول هستند، دولت می‌تواند با اتخاذ تصمیمات لازم به یاری مردم روزه‌دار بشتابد.

جلالی تصریح کرد: دولت می‌تواند براساس تصمیم خود ساعت شروع کار ادارات را از ۸ صبح به ۹ یا ۱۰ صبح تغییر دهد که این مشکلی در از بین رفتن میزان ساعت کاری کارمندان ایجاد نمی‌کند.

وی تأکید کرد: تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان امری متداول در همه کشورهای اسلامی است و در رمضان امسال هم اغلب کشورهای اسلامی ساعت کاری کارمندان و کارگران دولتی و خصوصی خود را تغییر داده‌اند.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: دولت با تغییر ساعت کاری کارمندان بدون کاهش آن می‌تواند بدون زیر پا گذاشتن قانون در جهت رفاه حال روزه‌داران گام بردارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      پس ما خصوصی ها آدم نیستیم با دهن روزه تا 5 شرکتیم بعد هم میریم خونه فقط تا شب کار میکنیم کلا دولتی ها آدم و انسان و مسلمان و . . . به خدا حال میکنند این دولتی ها هم حقوق بالا هم مزایا و هم تعطیلات و ساعات کاری فوق العاده تازه باهاشون حرف میزنی گلایه هم دارن خدا شانس بده

    • مهدي

      دولت محترم سعي كندشرايط روزه داران رادرك كند حالاساعت كاري كم بشه مردم اذيت نشن سنگ مي افته تو كارخانه خدا؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج