جاباما
۱۱۹۹۴۳۳
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

تکلیف حضوری شدن دانشگاه‌ها مشخص شد

محمدعلی زلفی‌گل گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم برای حضوری شدن آموزش‌ها در دانشگاه‌ها را به مسئولان استانی واگذار کرد.

باشگاه خبرنگاران: محمدعلی زلفی‌گل گفت: ستاد ملی مقابله با کرونا تصمیم برای حضوری شدن آموزش‌ها در دانشگاه‌ها را به مسئولان استانی واگذار کرد.
وزیر علوم گفت: قرار بود کلاس‌های ترم بهمن ۱۴۰۰ با تصمیمات مسئولان کشور، به صورت حضوری برای دانشجویان ارشد و دکتری و برخی دانشجویان کارشناسی برگزار شود؛ اما شیوع موج جدید امیکرون این تصمیم را به تعویق انداخت.
وزیر علوم افزود: با خفیف شدن موج جدید شیوع امیکرون، شرایط رو به بهبودی است. بنابراین در کنار دانشجویان تحصیلات تکمیلی از مهر ۱۴۰۱ پذیرای دانشجویان دیگر هم به صورت حضوری خواهیم بود.
به گفته زلفی‌گل، فردا (چهارشنبه) ۱۸ اسفند جلسه‌ای با روسای دانشگاه‌های سراسر کشور وابسته به وزارت علوم برگزار می‌شود تا در اولین فرصت شاهد حضور دانشجویان در دانشگاه‌ها باشیم.
برای حضوری شدن هر ۳ مقطع کلاس‌های دانشجویان کارشناسی، ارشد و دکتری در ترم بهمن برنامه‌ریزی شده بود که همه گیری ویروس امیکرون شرایط را تغییر داد.
زلفی گل بیان کرد: برای این که تمام دانشجویان سراسر کشور به صورت حضوری آموزش ببینند، نیازمند برنامه منسجم هستیم. بنابراین سعی می‌کنیم تدریجی بازگشایی دانشگاه‌ها را جهت آمادگی آن‌ها پیگیری کنیم.
هدف وزارت علوم این است که در سال جدید تمام دانشجویان دانشگاه به صورت حضوری در کلاس‌های درس حاضر شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج