اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۰۰۶۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

توقف اخذ عوارض آزادراه تبریز-سهند تا پایان رمضان

با پیگیری‌های استاندار و سایر مسئولان آذربایجان‌شرقی، اخذ عوارض در آزادراه تبریز-سهند موقتا متوقف شده و تخفیف‌هایی برای خودروهای پرتردد اعمال می‌گردد.

ایسنا: با پیگیری‌های استاندار و سایر مسئولان آذربایجان‌شرقی، اخذ عوارض در آزادراه تبریز-سهند موقتا متوقف شده و تخفیف‌هایی برای خودروهای پرتردد اعمال می‌گردد.

در خصوص آزادراه «تبریز-سهند» که سال گذشته به بهره‌برداری رسیده بود و اخیرا سرمایه‌گذار پروژه اخذ عوارض از خودروها را طبق قرارداد مشارکت آغاز کرده بود اما بدلیل عدم اطلاع‌رسانی و اقناع شهروندان و نیز عدم اعمال تخفیف‌های لازم برای خودروهای پرتردد با گلایه شهروندان شهر جدید سهند مواجه شده بود، با دستور ویژه استاندار آذربایجان‌شرقی جلسات بررسی و تصمیم‌گیری با حضور معاون عمرانی استاندار، فرمانداران تبریز و اسکو، مدیرکل راه و شهرسازی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند و دعوت از سرمایه‌گذار پروژه تشکیل شد.

جمع‌بندی این جلسات در نامه‌ای از طرف استاندار آذربایجان‌شرقی به وزیر مسکن و شهرسازی ارسال و ضمن تشریح موضوع، پیشنهادات مهمی ارائه شد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در نتیجه این مکاتبه و دیگر پیگیری‌ها از جمله توسط نماینده ولی فقیه در استان و نمایندگان تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس، مقرر گشته است اخذ عوارض تا پایان ماه مبارک رمضان متوقف شود تا ملاحظات لازم برای اعمال تخفیف خودروهای پرتردد(ساکنین سهند) و وسایل حمل‌ونقل عمومی و تعیین تکلیف تردد کنندگان به شهرک اندیشه و شهرک شهید سلیمانی تدبیر شود؛ همچنین اقناع‌سازی شهروندان نسبت به مزایای استفاده از آزادراه و اقتضائات بازگشت سرمایه بخش خصوصی مشارکت کننده در پروژه‌های عمرانی انجام خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج