۱۲۰۰۲۵۰
۳ نظر
۶۲۵۹
۳ نظر
۶۲۵۹
پ

جدیدترین تصاویر از گوشی‌های پرچمدار شیائومی

با این که هنوز تا معرفی رسمی گوشی‌های پرچمدار شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو چند روزی باقی مانده، تصاویری از آن‌ها منتشر شده که طراحی این دستگاه‌ها را آشکار می‌کند.

فرارو: رندر‌های منتشر شده از Xiaomi ۱۲ و Xiaomi ۱۲ Pro طراحی این دو پرچمدار را کاملا نشان می‌دهد. این گوشی‌ها دارای یک سوراخ پانچ در بالای نمایشگر، سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی، حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر و سه گزینه رنگی متفاوت هستند. گوشی‌های پرچمدار سری ۱۲ شیائومی قرار است در ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) عرضه شوند.

شرکت شیائومی قصد دارد گوشی‌های پرچمدار شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو و شیائومی ۱۲ ایکس را در ۱۵ مارس (۲۴ اسفند) در سطح جهانی معرفی کند. این دستگاه‌ها ابتدا در دسامبر ۲۰۲۱ در چین راه اندازی شدند و با سخت افزار‌های برتر عرضه می‌شوند. شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو جزو اولین گوشی‌هایی هستند که با چیپست پرچمدار اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه می‌شوند، در حالی که شیائومی ۱۲ ایکس با تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ عرضه می‌شود. رندر‌های منتشر شده توسط وبسایت خبری ۹۱mobiles نشان می‌دهند که این گوشی‌ها طراحیِ مشابهی با مدل‌های عرضه شده در بازار چین دارند، با این تفاوت که در پنل پشتی آن‌ها نشان تجاری "۵G" درج شده است.

جدیدترین تصاویر از گوشی‌های پرچمدار شیائومی

طراحی شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو

شیائومی ۱۲ و شیائومی ۱۲ پرو طراحیِ مشابهی دارند. آن‌ها دارای یک سوراخ پانچ مرکزی در بالای نمایشگر برای قرار دادن دوربین سلفی هستند و حاشیه‌های باریک دارند. در حالی که مدل استاندارد شیائومی ۱۲ دارای صفحه نمایش تخت در پنل جلویی است، مدل پرو با لبه‌های کمی خمیده عرضه می‌شود. حاشیه پایینی زیر صفحه نمایش نیز باریک است. دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست قرار دارند و در لبه سمت چپ دکمه‌ای قرار نگرفته است. با توجه به رندر‌ها به نظر می‌رسد قاب این دو گوشی از فلز ساخته شده باشد.

در پنل پشتی، سیستم دوربین سه گانه دیده می‌شود که در یک ماژول مستطیلی چیده شده اند. سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی دارای یک بریدگی بزرگ است، در حالی که دو سنسور دیگر لنز‌هایی با اندازه معمولی دارند. در پنل پشتی دستگاه برند شیائومی و عنوان 5G ذکر شده است. در حالی که پایین قاب در تصاویر نشان داده نمی‌شوند، می‌دانیم که پورت Type-C، میکروفون اصلی و بلندگو، قاعدتا در پایین قرار گرفته اند. همچنین به نظر می‌رسد این گوشی‌ها دارای یک حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش برای تأمین امنیت هستند. شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو در رنگ‌های مشکی، آبی و بنفش عرضه می‌شوند.

جدیدترین تصاویر از گوشی‌های پرچمدار شیائومی

مشخصات شیائومی ۱۲

گوشی شیائومی ۱۲ دارای صفحه نمایش ۶.۲۸ اینچی FHD+ AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، سوراخ پانچ مرکزی، محافظ Corning Gorilla Glass Victus و گواهی +HDR۱۰ است. این گوشی پرچمدار از پردازنده Qualcomm Snapdragon ۸ Gen ۱ به همراه پردازنده گرافیکی Adreno پشتیبانی می‌کند. این پردازنده با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵ و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS ۳.۱ جفت می‌شود. این گوشی دارای سیستم عامل اندروید ۱۲ و رابط کاربری MIUI ۱۳ نیز می‌باشد.

چنان که گفتیم گوشی شیائومی ۱۲ دارای سیستم دوربین سه گانه در پنل پشتی است. این سیستم شامل سنسور ۵۰ مگاپیکسلی IMX۷۶۶ سونی با قابلیت OIS (لرزش‌گیر اپتیکال تصویر)، سنسور ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۲۳ درجه و سنسور تله فوتو ۵ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۳ برابر و قابلیت OIS می‌شود. از طرفی در پنل جلویی این دستگاه یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برای گرفتن سلفی و چت تصویری وجود دارد.

این دستگاه دارای باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع ۶۷ واتی و پشتیبانی از شارژ سریع بی سیم ۵۰ واتی است. پشتیبانی از شارژ دوم بی سیم ۵۰ واتی نیز وجود دارد. ویژگی‌های اتصال این گوشی پرچمدار شامل ۵G، ۴G LTE، Wi-Fi ۶E، NFC، بلوتوث ۵.۲، GPS و پورت USB Type-C است. دیگر امکانات این دستگاه حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش برای تأمین امنیت، سنسور مادون قرمز، بلندگو‌های دوگانه، صدای Hi-Res، قابلیت Dolby Atmos و تنظیم Harman Kardon می‌باشد.

جدیدترین تصاویر از گوشی‌های پرچمدار شیائومی

مشخصات شیائومی ۱۲ پرو

گوشی شیائومی ۱۲ پرو دارای صفحه نمایش بزرگ ۶.۷۳ اینچی 2K AMOLED با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز، سوراخ پانچ مرکزی، نرخ نمونه برداری لمسی ۴۸۰ هرتز، روشنایی حداکثر ۱۵۰۰ نیت، کنتراست ۸۰۰۰۰۰۰ به ۱ و محافظ Corning Gorilla Glass Victus است. همانند شیائومی ۱۲، شیائومی ۱۲ پرو نیز دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 به همراه با پردازنده گرافیکی Adreno، حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی است.

این گوشی دارای باتری ۴۶۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی است. ویژگی‌های اتصال این دستگاه شامل 5G، 4G LTE، Wi-Fi 6E، NFC، بلوتوث ۵.۲، GPS و پورت USB Type-C می‌شود. این گوشی روی رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید ۱۲ اجرا می‌شود. حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، سنسور مادون قرمز، بلندگو‌های دوگانه، صدای Hi-Res، Dolby Atmos و تنظیم Harman Kardon از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌باشد.

گوشی شیائومی ۱۲ پرو نیز مانند مدل استاندارد دارای دوربین‌های سه گانه در پنل پشتی است، ولی سنسور‌های آن‌ها متفاوت است. دوربین‌های مدل پرو شامل لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 و قابلیت OIS (لرزش‌گیری اپتیکال تصویر)، لنز دوم ۵۰ مگاپیکسلی فوق عریض با میدان دید ۱۱۵ درجه و لنز سوم تله فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم اپتیکال ۲ برابر می‌شود. یک فلاش LED نیز در کنار این دوربین‌ها قرار دارد. در نقطه مقابل، در پنل جلویی یک دوربین سلفی با لنز ۳۲ وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      جنس چینی نخرید

      پاسخ ها

      • علی

        حرف ها سیاسی نزن
        من خودم دارم از این برند کیفیتش خوبه نسبت به قیمتش

    • علی پارسی

      قیمتش از s22 گرون تره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج