۱۲۰۱۸۷۱
۵۲۶۱
۵۲۶۱
پ

وضعیت جوی تهران در اولین روز قرن جدید

اداره کل هواشناسی استان تهران وضعیت جوی تهران را در روزهای آتی تشریح کرد و از نفوذ سامانه بارشی به استان در اولین روز قرن جدید خبر داد.

ایسنا: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران، طی پنج روز آینده آسمان کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی ابری پیش‌بینی می‌شود.

از بعد از ظهر دوشنبه( اول فروردین) با نفوذ زبانه یک سامانه بارشی به تدریج آسمانی ابری و به تدریج از سه‌شنبه (۲ فروردین) تا پنجشنبه (۴ فروردین) در بعضی ساعت‌ها وزش باد نسبتا شدید تا شدید به‌ویژه در بخش‌های جنوبی استان و رگبار پراکنده با احتمال رعد و برق به‌ویژه در بخش‌های شمالی مورد انتظار است.

طی امروز و فردا ( یکشنبه ۲۹ اسفند و دوشنبه اول فروردین) روند افزایش نسبی دما و عصر سه‌شنبه تا چهارشنبه (۲ و ۳ فروردین) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، آسمان تهران فردا (اول فروردین) نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد و در شب نیمه ابری و در بعضی ساعت‌ها ابری و وزش باد و گاهی بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۰ درجه سانتیگراد و در روز سه‌شنبه (۲ فروردین) نیمه ابری تا ابری از بعد از ظهر وزش باد و گاهی رگبار باران با حداقل دمای۷ و حداکثر دمای ۱۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین طبق این گزارش، ایستگاه فیروزکوه (امین‌آباد) با دمای ۶- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج