adexo3
۱۲۰۲۵۶۰
۵۷۱۲
۵۷۱۲
پ

دومین استان رکورددار در پذیرش مسافر نوروزی

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: بوشهر بعد از استان خوزستان رتبه دوم کشور در ورود گردشگر را دارد و حدود سه‌ میلیون نفر سفر اقامت در بوشهر ثبت شده است.

ایرنا: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر گفت: بوشهر بعد از استان خوزستان رتبه دوم کشور در ورود گردشگر را دارد و حدود سه‌ میلیون نفر سفر اقامت در بوشهر ثبت شده است.

 هوشنگ رستم‌پور شهیدی پس از بازدید از وضعیت اسکان مسافران در بوشهر افزود: در راستای تمهیدات لازم سفر کمیته تسهیلات سفرهای نوروزی روزانه نشست‌های خود را برگزار می‌کنند و دستگاه‌های مرتبط آمادگی خود برای ارائه خدمات به مسافران را گزارش می‌دهند.

دومین استان رکورددار در  پذیرش مسافر نوروزی

وی با بیان اینکه آمار مسافران نوروزی استان بوشهر قابل مقایسه با سال گذشته که ممنوعیت سفر بوده نیست، تصریح کرد: خیل عظیم و سیل آسای مسافران و گردشگران در نقاط مختلف استان اقامت دارند و این آمار به احتمال زیاد همچنان افزایش خواهد یافت.

رستم‌پور شهیدی از ایجاد ۵۰ کمپ نوروزی در استان بوشهر خبر داد و گفت: روزانه ۳۰ هزار نفر در مدارس استان بوشهر اسکان داده می‌شوند.

وی با اشاره به ارائه خدمات به مسافران در امامزاده‌ها تصریح کرد: در شهر بوشهر با توجه به افزایش بی‌سابقه جمعیت ورودی ۲ کمپ امامزاده محمد باقر (ع) و امامزاده قاسم (ع) برای اقامت مسافران به چهار کمپ قبل افزوده شده و آماده پذیرش گردشگران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج