adexo3
۱۲۰۳۱۵۹
۲ نظر
۵۳۸۳
۲ نظر
۵۳۸۳
پ

پرداخت مستمری به روحانیون ضروری است

نظری گفت : سعی خواهیم داشت در سال ۱۴۰۱ به همراه پی‌گیری بیمه دیگر اقشار جامعه مقدمات لازم را برای پوشش بیمه روحانیون و طلاب انجام دهیم.

شفقنا: نظری گفت : سعی خواهیم داشت در سال ۱۴۰۱ به همراه پی‌گیری بیمه دیگر اقشار جامعه مقدمات لازم را برای پوشش بیمه روحانیون و طلاب انجام دهیم.

سید غنی نظری نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس، دوشنبه در همایش طلایه‌داران تبلیغ به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان در جمع روحانیون و مبلغان دینی خلخال وظیفه اصلی نمایندگان مجلس را پیگیری مطالبات مردمی عنوان و اظهار کرد: متأسفانه در طول سنوات گذشته به دلیل رکود و تحریم‌های تحمیلی وضعیت مردم اعم از مستمری و بیمه مناسب نبوده اما امسال با تلاش دولت انقلاب در نظر داریم ۱۲ هزار میلیارد تومان به بحث بیمه کارگران ساختمانی اختصاص داده و بیمه اقشار تلاشگری همچون طلاب و روحانیون را نیز پیگیری کنیم.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص امور مربوط به حوزه و روحانیت هم مجلس و هم دولت شرمنده این اقشار است اما سعی خواهیم داشت در سال ۱۴۰۱ به همراه پی‌گیری بیمه دیگر اقشار جامعه مقدمات لازم را برای پوشش بیمه روحانیون و طلاب انجام دهیم.

نظری از اخذ سه مجوز احداث خانه عالم در شهرستان خلخال با همراهی ستاد اجرای فرمان امام (ره) خبر داد و اضافه کرد: در کنار این مهم اعتباراتی به مساجد اختصاص داده خواهد شد تا معیشت قشر روحانیون و طلاب بهبود یابد.

وی با تاکید بر لزوم پرداخت مستمری به روحانیون اذعان کرد: از اوقاف و امور خیریه شهرستان به شدت گله‌مند هستیم چرا که در بحث مدیریت اموال خود کوتاهی کرده و در راستای بهبود معیشت روحانیون تلاشی نکرده است چه بسا که با مدیریت سالم و هدفمند این اموال می‌تواند با پرداخت مستمری به روحانیون گام مثبتی در حمایت از این قشر برداشت.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      سختی کار رانندگان شهری چی میشه که سی ساله بحث میشه و مثل برجام هنوز حل نشده.

    • ناشناس

      روحانیون وطلاب چه کاری انجام میدن که بایدمستمری بگیرن؟البته گندزدن به یه کشورخودش خیلی سخته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج