۱۲۰۴۶۷۰
۶۰۷۰
۶۰۷۰
پ

ناراحتی عجیب احسان علیخانی از «ماه عسل»

احسان علیخانی می‌گوید یکی از دلایل شخصی‌اش برای توقف ساخت «ماه عسل»، احساس مسئولیت شدید و ناراحتی‌اش از تصویر عجیب و غیرواقعی که تعدادی در ذهن‌شان از او ساخته بودند است.

خبرآنلاین: احسان علیخانی، مجری و تهیه‌کننده این روزهای برنامه «عصر جدید» و همچنین تهیه‌کننده «جوکر» از دلایل توقف ساخت «ماه عسل» گفت.

ناراحتی عجیب احسان علیخانی از «ماه عسل»

او در صفحه اینستاگرامش در این مورد چنین نوشت:

«این روزها با دوستانم برای‌تان «عصر جدید» می‌سازم و «جوکر». خوشحالم که این روزها با «جوکر» می‌توانم گاهی بخندانم‌تان و با «عصر جدید»، گاهی هیجان‌زده‌تان کنم.

سال‌ها ماه رمضان، «ماه عسل» ساختم ولی ٥ سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم، دلایل حرفه‌ای‌اش زیاد است که طرحش بماند برای روزگاری ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیرواقعی که تعدادی در ذهن‌شان از من ساخته بودند و توقع غیرمنطقی که از من داشتند که خیلی برایم آزاردهنده بود، برای همین احساس کردم یا باید دیوانه‌بازی‌هایم را انتخاب کنم یا ادامه «ماه عسل» و چون دیدم قرار است یک بار عمر کنم دیوانه‌بازی‌هایم را انتخاب کردم،

من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم، قطعا سرشار از اشتباه، غلط، تناقض و مسائل جدی حل‌نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم اما تعدادی شدیدا اصرار دارند که تو را در زندگی شخصی‌ات، دقیق شبیه تم و جنس کاری که می‌سازی ارزیابی کنند و با همان متر همیشه تو را اندازه بگیرند، بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی تو، یعنی گذشته‌ات، دردهایت، رنج‌هایت، آرزوهایت، اختلال‌هایت، مرض‌هایی که داری، حسرت‌هایی که می‌خوری و تمام آزمون و خطاهایت و… سن که می‌رود بالا، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط ولی «ماه عسل» دانشگاه عجیبی بود برایم که من را از یک پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی که در این دانشگاه، هم تجدید شدم، هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر، فارغ‌التحصیل.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج