اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۰۵۱۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

گالری‌ گردی در تعطیلات جام‌ جهانی

جام جهانی فوتبال تا آغاز مرحله حساس یک چهارم نهایی، فعلا به تعطیلات رفته است و همین زمان فرصت مناسبی است تا علاقه‌مندان به هنر، برای بازدید از آثار هنرهای تجسمی، میهمان مراکز فرهنگی و هنری تهران شوند.

خبرگزاری ایسنا: امیرعلی جوادیان مجموعه‌ای از عکس‌های پروژه عکاسی خود با عنوان «حضور قرآن در زندگی» را به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در موزه عکسخانه شهر به نمایش گذاشته است. در این ۳۰ قطعه عکس، ارتباط قشرهای مختلف مردم با کتاب آسمانی قرآن به تصویر کشیده شده است.

این نمایشگاه از ۸ تیر تا ۱۱ مرداد ماه روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۷ و پنجشنبه‌ها از ساعت ۹ تا ۱۳ در موزه عکسخانه شهر به نشانی میدان هفت‌ تیر، خیابان بهار‌شیراز، بوستان بهار‌شیراز میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

موزه جمعه‌ها و تعطیلات رسمی تعطیل است.

گالری احسان

گالری احسان نمایشگاهی از آثار نقاشی و تصویرسازی هانیه ملکی را به نمایش گذاشته است. در این نمایشگاه ۲۲ اثر تصویرسازی و ۱۰ تابلوی نقاشی در ابعاد مختلف روی دیوار رفته‌اند. تصویرسازی‌ها در اندازه A۴ هستند. کارها موضوع واحدی ندارند و با المان‌های مختلف کار شده‌اند.

نمایشگاه «گوئل» از ۶ تا ۱۸ تیر از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری احسان به نشانی خیابان اقدسیه، بلوار آجودانیه (شهید سباری)، خیابان ۱۴ شرقی، شماره ۲۲ میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی و تصویرسازی است.

گالری راه ابریشم

گالری راه ابریشم در نخستین برنامه تابستانی خود، مجموعه‌ای از عکس‌های نمایشگاه‌های قبلی خود را به نمایش گذاشته است. به دلیل فرا رسیدن ماه رمضان و فصل خلوتی گالری‌ها، برگزیده‌ای از عکس‌های نمایشگاه‌های دو سه سال گذشته در این گالری روی دیوار رفته است.

نمایشگاه گروهی عکس گالری راه ابریشم از ۶ تیر تا ۱۴ مرداد در محل این گالری به نشانی خیابان شهید لواسانی غربی (فرمانیه)، شماره ۱۰۳، واحد ۲ میزبان علاقه‌مندان به هنر عکاسی است.

گالری لاله

مجید حسین‌زاده مجموعه‌ای از آثار نقاشی‌خط خود را در گالری لاله به نمایش گذاشته است. ۲۰ تابلوی این نمایشگاه به خط ثلث و به تکنیک اکریلیک و ترکیب مواد روی بوم کار شده‌اند. این سری از آثار حسین‌زاده به سبک انتزاعی و به صورت ترکیب حروف هستند.

نمایشگاه نقاشی‌خط این هنرمند از ششم تا ۱۸ تیر ماه در گالری لاله به نشانی خیابان دکتر فاطمی، ضلع شمالی پارک لاله، روبروی پارکینگ طبقاتی لاله برپاست.

گالری الهه

فرناز ذوالفقاری مجموعه‌ای از نقاشی‌های انتزاعی خود را در گالری الهه به نمایش گذاشته است. این هنرمند در سومین نمایشگاه انفرادی‌اش ۱۵ تابلوی نقاشی به سبک انتزاعی دارد. این نقاشی‌ها از بین ۱۰۰ تابلو انتخاب شده و آماده کردن آن‌ها یک پروسه چهار ساله بوده است.

نمایشگاه این هنرمند روز جمعه ششم تیر ماه در گالری الهه به نشانی بلوار آفریقا، انتهای خیابان گلفام، بن‌بست امینی، شماره ۳ افتتاح شده و تا ۱۶ تیر میزبان علاقه‌مندان به هنر خواهد بود.

نمایشگاه مجازی

یک هنرمند عکاس، مجموعه‌ای از آثار عکاسی پرتره‌ی خود را در یک نمایشگاه مجازی به نمایش گذاشته‌ است.

علی حدادی اصل در این باره اظهار کرد: به مدت دو ماه نمایشگاهی از آثار پرتره‌ی خود را که از هنرمندان مشهور تهیه شده است به صورت مجازی به نمایش گذاشته‌ام.

او افزود: این نمایشگاه شامل ۲۰ تصویر منتخب از ۶۵ اثر پرتره‌ی من است که آن‌ها را در وب سایت خود به نمایش گذاشته‌ام تا مردم بتوانند آن‌ها را ببینند و از میان آن‌ها آثاری را انتخاب کرده و سفارش دهند. آثاری که در این نمایشگاه در معرض دید عموم گذاشته‌ام با کیفیت پایین ارایه شده‌اند ولی آثار سفارش‌شده با کیفیت مطلوب به مردم عرضه خواهد شد. علاقه‌مندان می‌توانند در سایت Alihadadi.ir آثار را تماشا کرده و از نحوه‌ی سفارش آن‌ها باخبر شوند.

فرهنگسرای فردوس

مراکز فرهنگی و هنری پایتخت در ماه مبارک رمضان میزبان نمایشگاه‌ها و رقابت‌های قرآن و حدیث با شعار «تهران، شهر مهربانی» هستند. برگزاری نمایشگاه نگارگری آیات قرآنی در «فرهنگسرای فردوس»، نمایشگاه کتاب «ضیافت نور» در فرهنگسرای کار، برپایی بازارچه خیریه با حضور زنان سرپرست خانوار در سالن متروی شهدا، نمایشگاه رمضان و نشست‌های قرآنی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه رمضان در فرهنگسرای خاتم (ص) از دیگر برنامه‌های فرهنگسراهای پایتخت است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج