adexo3
۱۲۰۵۳۷۲
۶۰۲۰
۶۰۲۰
پ

حکم جالب قاضی برای راننده بی‌احتیاط در مراغه

​رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مراغه گفت: برای راننده بی احتیاط مراغه‌ای، قاضی طاهر انوری رئیس دادگاه بخش سراجوی مراغه حکم جالب «تهیه و نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی در جاده مراغه هشترود» صادر کرد.

ایرنا: رییس اداره راهداری وحمل ونقل جاده‌ای مراغه گفت: برای راننده بی احتیاط مراغه‌ای، قاضی طاهر انوری رئیس دادگاه بخش سراجوی مراغه حکم جالب «تهیه و نصب تابلو و علائم راهنمایی و رانندگی در جاده مراغه هشترود» صادر کرد.

نادر شریفی اظهار داشت: رئیس دادگاه عمومی بخش سراجو، شهروندی که به علت جرم بی احتیاطی در رانندگی به حبس محکوم شده بود، از بابت مجازات جایگزین حبس به تهیه و نصب تابلو اطلاعاتی-انتظامی فسفری و چراغ چشمک زن در مقابل کارخانه آرد سهند واقع در کیلومتراژ ۵۰۰+۱۸ محور مراغه_هشترود محکوم کرد.

حکم جالب قاضی برای راننده بی‌احتیاط در مراغه

وی با اشاره به اینکه این حکم از طریق دادنامه صادره از دادگاه عمومی بخش سراجو صادر شده، اضافه کرد: حکم جالب قاضی اقدامی مثبت و تعیین مجازت جایگزین موجب آشکارسازی و آرامسازی ترافیک در پیچ حادثه خیز جاده مراغه-هشترود خواهد شد.

رییس اداره راه و حمل و نقل جاده‌ای مراغه با قدردانی از رئیس دادگاه عمومی بخش سراجو در صدور دادنامه تاثیرگذار، مجازات‌های جایگزین حبس و محکوم کردن مجرمان به خدمات عام المنفعه را از تدابیر خوب دستگاه قضا عنوان کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج