adexo3
۱۲۰۷۵۸۴
۸۶۱
۸۶۱
پ

شیائومی یک تمیزکننده شارژی جذاب ساخت!

تمیز کننده شارژی دو برس شیائومی با استفاده از یک اسپری تمیز کننده قوی و دو برس سبب تمیز کردن هر چه بیشتر آلودگی‌ها می‌شود.

فرارو: جاروبرقی‌های رباتی که عملکرد دوگانه جارو کردن و پاک کردن را انجام می‌دهند، این روز‌ها بسیار رایج هستند. اگر از آن‌ها استفاده کرده باشید متوجه می‌شود که مهارت آن‌ها در تمیز کردن به اندازه یک پاک کننده نیست. شیائومی با راه اندازی یک چوب گردگیری مکانیکی اختصاصی راه حلی برای این مشکل ارائه کرده است.

شیائومی یک تمیزکننده شارژی جذاب ساخت!

این دستگاه تمیز کننده شارژی دو برس، میجیا نامیده می‌شود. این محصول از یک اسپری تمیز کننده قوی استفاده می‌کند و استفاده از دو برس در آن سبب تمیز کردن هر چه بیشتر آلودگی‌ها می‌شود. نیروی کشش خودران موتور پاک کننده جدید شیائومی عملیات تمیز کردن را آسانتر می‌کند. هیچ قابی برای برس‌ها در نظر گرفته نشده است و این امر سبب می‌شود تا برس غلتکی جلویی به راحتی تغییر شکل داده و شکل لبه‌های دیوار را بگیرد. این ویژگی باعث تمیز کردن آسان لبه‌ها خواهد شد.

شیائومی یک تمیزکننده شارژی جذاب ساخت!

این دستگاه پس از استفاده بصورت خودکار و با اسپری کردن آب بخوبی تمیز می‌شود. پس از تمیز شدن، تنها کاری که لازم است کاربر انجام دهد این است که برس را دوباره روی پایه قرار دهد و دستگاه را روشن کند. برای تمیز کردن مکان‌هایی مانند کف مبل و زیر تخت می‌توان این دستگاه را در حالت خوابیده تنظیم کرد، در این حالت ضخامت برس‌ها در مجموع به ۱۳ سانتی متر خواهد رسید و به راحتی زیرمبل و تخت را تمیز می‌کند. در حالت خوابیده تمیز کننده شیائومی از چرخش ۹۰ درجه به بالا و پایین نیز پشتیبانی خواهد کرد.

شیائومی یک تمیزکننده شارژی جذاب ساخت!

هنگام تمام شدن آب دستگاه و یا آلوده شدن بیش از حد آن، تمیز کننده به طور خودکار متوقف شده و با یک صدای زنگ به کاربر هشدار می‌دهد که زمان تمیز کردن دستگاه فرا رسیده است. باتری تمیز کننده شارژی MIJIA Dual-brush می‌تواند تا ۳۵ دقیقه دوام بیاورد؛ همچنین دارای یک مخزن داخلی ۴۲۰ میلی لیتری تصفیه آب و یک مخزن فاضلاب ۲۰۰ میلی لیتری است. این محصول با قیمت ۱۵۶ دلار به فروش خواهد رسید.

شیائومی یک تمیزکننده شارژی جذاب ساخت!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج