۱۲۰۷۶۱۳
۶ نظر
۱۱۵۶۷
۶ نظر
۱۱۵۶۷
پ

این خودرو دست‌کمی از یک قصر متحرک ندارد!

​امکانات رفاهی مرسدس بنز میباخ مدل ۲۰۲۲، این سدان سایز بزرگ را به رقیب خودروهای مجللی مثل رولز رویس فانتوم و بنتلی کانتیننتال GT تبدیل کرده است.

گجت نیوز: امکانات رفاهی مرسدس بنز میباخ مدل ۲۰۲۲، این سدان سایز بزرگ را به رقیب خودروهای مجللی مثل رولز رویس فانتوم و بنتلی کانتیننتال GT تبدیل کرده است.

بدون اغراق مرسدس بنز میباخ مدل ۲۰۲۲، در لیگ دیگری قرار دارد. امکانات و تجهیزاتی مثل چراغ‌های عقب تطبیقی و سیستم‌های کنترل رانندگی خودکار در کنار درب‌های آرام بند (soft close) و پیشرانه هشت سیلندر تویین توربو شارژ ۴ لیتری با ۴۹۶ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور آن هم فقط در دور موتور ۲۰۰۰rpm، همه‌گی از تولد یک لیموزین مجلل خبر می‌دهند.

هرچند که شرکت میباخ از وجود گزینه پیشرانه V۱۲ با ۶۲۱ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور هم خبر می‌دهد که شتاب ۰-۱۰۰ کمتر از ۴..۵ ثانیه‌ای را هدیه می‌دهد. به هر حال تفاوتی ندارد که کدام گزینه را انتخاب خواهید کرد، چرا که سیستم انتقال قدرت AWD ۴ MATIC مرسدس بنز در کنار گیربکس اتوماتیک دو کلاچه ۹ سرعته ۹G TRONIC، در اختبار شما خواهد بود.

این خودرو دست‌کمی از یک قصر متحرک ندارد!

اما خریداران مرسدس بنز میباخ مدل ۲۰۲۲، رانندگان پیست‌های اتومبیل رانی نیستند که به چنین چیزهای اهمیت بدهند. بنابراین تیم میباخ، یک قصر متحرک آلمانی را در اختیار ثروتمندان قرار داده است. در ادامه به معرفی جذاب‌ترین امکانات رفاهی این سدان سایز بزرگ خواهیم پرداخت.

هیجان انگیزترین امکانات رفاهی مرسدس بنز میباخ مدل ۲۰۲۲:

کابین جذاب با طراحی حیرت انگیز

این خودرو دست‌کمی از یک قصر متحرک ندارد!

طراحی داخلی مدل ۲۰۲۲ میباخ نسبت به نسل‌های قبلی، در سطح بسیار بالاتری قرار دارد. معمولا طبق یک باور قدیمی، ما اعتقاد داریم که هیچ چیزی بی نقص نیست اما به نظر می‌رسد که طراحان میباخ می‌خواهند این گزاره را نقض کنند. البته باید قبول کنیم که در بعضی از قسمت‌ها، خبری از ظریف کاری نیست و با قطعات بزرگ و بدقواره رو به رو هستیم.

این خودرو دست‌کمی از یک قصر متحرک ندارد!

همچنین فاصله محوری این مدل نسبت به نسل قبلی، حدود ۱۸ سانتی متر افزایش پیدا کرده که همین موضوع، فضای پای بیشتری را در نمایشگاه مبلمان صندلی‌های ردیف عقب، خلق می‌کند. فضای پای صندلی‌های ردیف عقب به طور کلی به ۱۰۰ سانتی متر می‌رسد که می‌تواند قد بلندترین افراد روی زمین را هم راضی کند. کنسول وسط ردیف جلو هم به صورت یکپارچه به داشبورد متصل شده و تا ردیف عقب، امتداد پیدا می‌کند؛ جایی که می‌تواند به عنوان تکیه گاه دست، مورد استفاده قرار بگیرد.

این خودرو دست‌کمی از یک قصر متحرک ندارد!

خریداران می‌توانند 5 گزینه مختلف را برای تریم داخلی سدان لوکس خود در نظر داشته باشند. رنگ بندی قهوه‌ای سینا (Sienna Brown)، بژ ماکیاتو (Macchiato Beige)، سفید کریستالی (Crystal White)، رنگ انحصاری سیاه ناپا (Exclusive Black Nappa) و خاکستری سیلور (Silver Grey)، تریم‌های کابین مرسدس بنز میباخ مدل 2022 را شامل می‌شوند. هر چند که خریداران می‌توانند ترکیب این رنگ‌ها را هم در کابین خودرو داشته باشند. صفحه نمایش دیجیتال پشت آمپر هم در داخل یک قاب جذاب قرار گرفته که لبه‌هایی با رنگ رز گلد دارد. این رنگ به سیستم نورپردازی LED صندلی‌های ردیف عقب هم گسترش پیدا کرده.


تکنولوژی‌های خارق العاده‌ی ماشین زمان میباخ در زمان حال حاضر

این خودرو دست‌کمی از یک قصر متحرک ندارد!

مطمئنا در اولین نگاه، متوجه 5 نمایشگر جذاب داخل کابین خواهد شد. نمایشگر وسط یک صفحه نمایش 12.8 اینچی OLED است که تمام امکانات کنترلی میباخ 2022 در آن گنجانده شده. نمایشگر دیجیتالی پشت آمپر هم از ابعاد 12.3 اینچ برخوردار است که می‌تواند از دیگر خودروها و رانندگان حاضر در مسیر، نمایی سه بعدی به همراه سایه و افکت‌های تصویری را در اختیار راننده قرار دهد. در ردیف عقب هم دو نمایشگر 11.6 اینچی را می‌بینیم که رابط کاربری بسیار روان و قابل فهم را ارائه می‌دهند و از سرعت پاسخگویی خوبی هم برخوردار هستند. نمایشگر پنجم هم در قسمت کنسول وسط ردیف عقب قرار می‌گیرد که کنترل تنظیم صندلی‌های ردیف عقب و جلو، سیستم تهویه هوا و موارد این چنینی را در بر می‌گیرد.

این خودرو دست‌کمی از یک قصر متحرک ندارد!

بدون شک، انتظار دیدن مرسدس بنز میباخ مدل 2022 را بدون سرویس‌های اندروید اتو و اپل کارپلی نداشتیم. همچنین سرنشینان می‌توانند از هر راهی که دوست داشته باشند، موسیقی‌های خود را از طریق سیستم صوتی 4 بعدی برمستر (Burmester® High-End 4D ) پخش کنند. اکثر خودروهای حاضر در بازار، نهایتا از 8 اسپیکر بهره می‌برند و این عدد در بهترین حالت به 16 می‌رسد. اما سیستم صوتی این خودرو مجلل به 30 اسپیکر مجهز است. همچنین سرنشینان می‌توانند برخی از قابلیت‌ها را از طریق فرمان‌های صوتی، کنترل کنند. همچنین می‌توانید 6 درگاه USB، شارژر وایرلس و هدست وایرلس بنز را در کابین خودرو مشاهده کنید.


نمایشگاه مبلمان میباخ

این خودرو دست‌کمی از یک قصر متحرک ندارد!

امروزه سازندگان خودروهای مجلل بیشتر به شیک و راحت بودن صندلی خودروهای خود توجه می‌کنند اما شاهکار جدید میباخ، چیزی فراتر از آرامش را در اختیار شما قرار می‌دهد. سیستم دستیار کنترل MBUX میباخ، می‌تواند صندلی‌های خودرو را مطابق با حالت بدن شما تطبیق کند. اما این تمام ماجرا نیست. MBUX با حرکات دست کاربر، هماهنگ است و وظیفه کنترل سیستم نورپردازی داخلی را هم به عهده دارد. اما اگر تمام این موارد برای شما قانع کننده نباشد، می‌توانید با پرداخت مبلغ بیشتری، پکیج پلاس را برای صندلی‌های عقب تهیه کنید. این پکیج، امکاناتی مثل کنسول وسط عریض‌تر ردیف عقب، تزئینات چوبی بیشتر، میزهای جمع شونده و موارد دیگری را شامل می‌شود.

این خودرو دست‌کمی از یک قصر متحرک ندارد!

همچنین امکانات دیگری مثل یخچال ردیف عقب، لیوان‌های نوشیدنی مخصوص میباخ، سیستم آرام بند الکترونیکی درب‌ها، جزو آپشن‌های انتخابی خواهند بود. به علاوه مشتریان قادر هستند تا با پرداخت 8 هزار دلار، پکیج چرمی مخصوص میباخ (MANUFAKTUR ) را داشته باشند.

این خودرو دست‌کمی از یک قصر متحرک ندارد!

جدا از تمامی موارد، کمربندهای مرسدس بنز میباخ مدل ۲۰۲۲، از نوع خودکار هستند که پس از بسته شدن، دقیقا مطابق ابعاد بدن شما، هماهنگ و سفت می‌شوند. نهایتا به امکاناتی مثل سردکن و گرم کن تمام صندلی‌ها و سیستم تهویه هوای اتوماتیک چند کاناله با فیلترهای تصفیه هوا خواهیم رسید. بدون شک، کوچکترین نقصی در این خودرو یافت نمی‌شود.


قیمت مرسدس بنز میباخ اس کلاس ۲۰۲۲

این خودرو دست‌کمی از یک قصر متحرک ندارد!

این خودرو لوکس در دو تریم S580 4MATIC و S680 4MATIC به فروش می‌رسد. قیمت نسخه پایه آن با امکانات استاندارد در حدود 186 هزار دلار است و برای خرید نسخه S680 باید بیش از 215 هزار دلار پرداخت کنید. خریداران با انتخاب هر نسخه با هر امکاناتی می‌توانند از گارانتی 5 ساله یا 80 هزار کیلومتری بدنه و پیشرانه برخوردار باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      تازه شده مثل خودروی نیمه ملی ما
      خخخخخخخخ

    • رضا

      به پول ما میشه 5 میلیارد تومن یعنی با این پول می تونی غول ترین خودرو تکنولوژی جهان رو بخری

    • ناشناس

      کدوم خودرو؟!؟! یه وقت دنای خودمون نباشه

    • میتی از مشد

      ولی قبول کنید که در مقابل سمند حرفی برای گفتن نداره

    • گودرزی

      الهی درد بلاش بخوره رو سر خودروهای داخلی هیولای جذاب

    • بی نام

      جون میده برای جاده های داغون و بی کیفیت و رانندگان سرگردون و همیشه گیج تو ایران.همون یه ربع اول بعد از خرید میزنن داغونش میکنن‌.خودش خود ران و اتوماته ولی بقیه میکوبن بهت.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج