۱۲۰۷۷۵۰
۷۱۲
۷۱۲
پ

این رفتارها سلامتی‌تان را تضمین می‌کند

استاد بیماری کلیه و مجاری ادراری گفت: سبک زندگی سالم این است که زیاد نخوریم، خوب بخوریم و فعالیت بدنی داشته باشیم. خوردن گوشت زیاد، به ویژه چربی‌ها غذاهای فرآوری شده مثل سوسیس و کالباس جزو زندگی به سبک سالم نیست.

فارس نوشت: استاد بیماری کلیه و مجاری ادراری گفت: سبک زندگی سالم این است که زیاد نخوریم، خوب بخوریم و فعالیت بدنی داشته باشیم. خوردن گوشت زیاد، به ویژه چربی‌ها غذاهای فرآوری شده مثل سوسیس و کالباس جزو زندگی به سبک سالم نیست.

ناصر سیم فروش، استاد بیماری‌های کلیه و مجاری ادراری،درباره این پرسش که «بهترین سبک زندگی برای داشتن سلامتی چیست؟»،گفت:بهترین سبک داشتن روش زندگی سالم و دیگری ورزش است.

این رفتارها سلامتی‌تان را تضمین می‌کند

وی ادامه داد:‌ در قدیم مردم صبح‌های زود بیدار می‌شدند و در مزرعه کار می‌کردند و انرژی می‌سوزاندند؛در حالی که اکنون امکانات خوب است و تحرک کافی ندارند و هرچه می‌خورند تبدیل به چربی شده و در عروق رسوب می‌کند.

این استاد بیماری‌های کلیه افزود:کلیه هم جزو عضوهای پر عروق است و هر بیماری که عروق را خراب کند، کلیه را هم خراب می‌کند.

سیم فروش خاطرنشان کرد:بنابراین خوردن گوشت زیاد، به ویژه چربی‌ها و عدم فعالیت بدنی،غذاهای فرآوری شده؛ مثل سوسیس،کالباس و غذای شورخوردن جزو زندگی به سبک سالم نیست.

وی تصریح کرد: سبک زندگی سالم این است که زیاد نخوریم، خوب بخوریم و فعالیت بدنی داشته باشیم. بنده همیشه می‌گویم اگر می‌خواهید از نظر روحی سالم باشید قرآن بخوانید و اگر می‌خواهید جسم سالم داشته باشید سبک زندگی سالم داشته و ورزش کنید.

این استاد بیماری‌های کلیه متذکر شد: هر فردی روزانه باید حداقل نیم ساعت فعالیت بدنی مانند پیاده روی و ورزش داشته باشد؛ خداوند بدن را برای حرکت آفریده و هرچیزی سکون پیدا کند از بین می‌رود.

سیم فروش بیان داشت: بنابراین مهمترین عامل، فعالیت بدنی، روحیه سالم، معنویت و خوردن غذاهای خوب مانند میوه و سبزیجات، مصرف کم گوشت و پرهیز از مصرف چربی به خصوص فرآوری شده است.سیگار کشیدن و غذای پرنمک باعث رسوب چربی در کلیه و قلب شده و باعث بروز بیماری قلبی و کلیوی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج