۱۲۰۸۴۲۲
۸۹۳
۸۹۳
پ

بیت‌کوین تا ۲۷هزار دلار سقوط می‌کند؟

​بیت‌کوین دوباره به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد. این ریزش دوباره سناریو نزولی بیت‌کوین را پررنگ کرد. حالا برخی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند احتمال سقوط شدید بیت‌کوین وجود دارد.

 

تجارت‌نیوز: بیت‌کوین دوباره به زیر ۴۰ هزار دلار سقوط کرد. این ریزش دوباره سناریو نزولی بیت‌کوین را پررنگ کرد. حالا برخی از کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند احتمال سقوط شدید بیت‌کوین وجود دارد.

بیت‌کوین تا ۲۷هزار دلار سقوط می‌کند؟

پیتر برانت، تحلیلگر و معامله‌گر بازار رمزارزها شهرت خود را از پیش‌بینی درست سقوط بیت‌کوین در سال ۲۰۱۸ بدست آورد. او این بار هم عقیده دارد که احتمال سقوط بیت‌کوین زیاد است. او عقیده دارد احتمال سقوط بیت‌کوین تا ۲۷ هزار دلار زیاد است.

ریزش بیت‌کوین تا ۲۷ هزار دلار یعنی ریزش ۳۱ درصدی بیت‌کوین. برخی از کارشناسان عقیده دارند محدوده ۳۷ هزار دلار محدوده حیاتی بیت‌کوین است. اگر این محدوده از دست برود احتمال سقوط بسیار بیشتر می‌شود.

از طرفی بیت‌کوین این روزها همبستگی زیادی با بورس نزدک دارد و کارشناسان هم این موضوع را چالشی بزرگ برای بیت‌کوین می‌دانند. کارشناسان عقیده دارند که بورس نزدک پتانسیل اصلاح دارد و این می‌تواند دلیلی بر ریزش بیت‌کوین باشد.یکی دیگر از متغییرهای نزولی برای بیت‌کوین نرخ بهره آمریکا است. اگر فدرال رزرو دوباره تصمیم بگیرد که دوباره نرخ بهره را افزایش دهد احتمالا بیت‌کوین دوباره می‌ریزد. ک تحلیلگر که با نام مستعار kaleo شناخته می‌شود  احساسات بازار نزولی است.

به نظرم محتمل‌ترین سناریو برای بیت‌کوین در ابتدا ریزش تا ۳۷ هزار دلار است. احتمالا بیت‌کوین بعد از یک حمایت ضعیف تا ۳۰ هزار دلار ریزش می‌کند.»

او می‌گوید: در صورتی که سناریو نزولی باطل شود بیت‌کوین فعلا در محدوده ۴۰ تا ۵۰ هزار دلار نوسان خواهد داشت. البته این تحلیلگر با وجود پیش‌بینی روند نزولی بیت‌کوین گفت:

«احتمالا بعد از این پیش‌بینی بابت این حرفم تعجب می‌کنید. اما من همچنان نسبت به بیت‌کوین در تایم فریم بالا صعودی هستم. فقط گاهی باید صبور باشیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج