جاباما
۱۲۰۸۸۳۴
۴۱۷
۴۱۷
پ

موافقت با آزادی مشروط ۳ زندانی

سرپرست دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، از آزادی سه زندانی و موافقت با درخواست آزادی مشروط ۳ زندانی دیگر زندان رجایی شهر کرج خبر داد.

مهر نوشت: سرپرست دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، از آزادی سه زندانی و موافقت با درخواست آزادی مشروط ۳ زندانی دیگر زندان رجایی شهر کرج خبر داد.

محمد شهریاری بیان کرد: به همراه ۳ نفر از دادیاران دادسرای جنایی تهران به مدت چهار ساعت از اندرزگاه شماره یک زندان رجایی شهر بازدید به عمل آوردیم و با بیش از یکصد نفر از محکومان و متهمان شعب اجرای احکام و بازپرسی دادسرا ملاقات چهره به چهره داشتیم.

وی افزود: در نتیجه این بازدید ۳ نفر از محکومان که با بسترسازی دادسرا به مراکز خیریه و افراد خیر معرفی شده بودند، بعد از پرداخت وجه المصالحه و دریافت رضایت اولیا دم از زندان آزاد شدند.

معاون دادستان تهران تصریح کرد: علاوه بر این با پیشنهاد آزادی مشروط ۳ نفر از محکومان، پس از نظارت بر اقدامات اصلاحی از قبیل حفظ قرآن، ملاحظه رضایت شاکی، پرداخت ردّ مال و پیش بینی اصلاح مرتکب موافقت به عمل آمد.

وی افزود: ۳ نفر از محکومان هم با رعایت مقررات قانونی و مشاهده روند اصلاحی در زندان به مرخصی اعزام شدند.

شهریاری با اشاره به تأکیدات دادستان تهران مبنی بر پیگیری روند صلح و سازش در پرونده‌های قصاص اظهار کرد: در این برنامه از روند برگزاری جلسات صلح و سازش توسط مددکاران زندان بازدید و بر سعی حداکثری در اخذ رضایت اولیای دم با رعایت موازین شرعی و قانونی آنان تأکید کردیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج