۱۲۰۸۸۷۲
۳ نظر
۵۳۹۸
۳ نظر
۵۳۹۸
پ

پاسخ توهین‌آمیز ایلان ماسک به بیل گیتس

تمسخر بیل گیتس توسط ایلان ماسک حاشیه‌ساز شد. ثروتمندترین مرد جهان، درخواست موسس مایکروسافت برای صحبت درباره مباحث بشردوستانه را با عصبانیت و توهین پاسخ داد.

گجت نیوز: تمسخر بیل گیتس توسط ایلان ماسک حاشیه‌ساز شد. ثروتمندترین مرد جهان، درخواست موسس مایکروسافت برای صحبت درباره مباحث بشردوستانه را با عصبانیت و توهین پاسخ داد.

 پاسخ توهین‌آمیز ایلان ماسک به بیل گیتس

همه ایلان ماسک را به عنوان موسس تسلا و اسپیس ایکس و همچنین ثروتمندترین و یکی از موفق‌ترین انسان‌های روی زمین می‌شناسند؛ اما شاید بیشتر از همه‌ی این عناوین، حواشی و اظهارنظرهای عجیب هستند که ایلان ماسک را در سرتیتر خبرها قرار می‌دهند. جدیدترین حاشیه‌ی ثروتمندترین مرد حال حاضر جهان، تمسخر بیل گیتس و توییت توهین‌آمیز او خطاب به موسس مایکروسافت بوده است.

مکالمه تند و غیر دوستانه ثروتمندترین مردان جهان

ماجرا از این قرار است که به تازگی یک کاربر در توییتر، اسکرین شات‌هایی را از مکالمه‌ی بین ایلان ماسک و بیل گیتس منتشر کرد. در این مکالمه، بیل گیتس به ماسک پیام داد و از او خواست درباره مباحث بشردوستانه و همچنین تغییرات آب و هوایی صحبت کنند. اما ایلان ماسک پاسخ این درخواست بیل گیتس را با کنایه و توهین داد.

موسس مایکروسافت در این مکالمه، موفقیت‌های اسپیس ایکس را به ماسک تبریک گفت، اما بنیان‌گذار اسپیس ایکس و تسلا در پاسخ از گیتس پرسید آیا هنوز هم قصد دارد نیم میلیارد دلار در سهام تسلا تاثیر بگذارد؟ بیل گیتس هم در جواب می‌گوید «متاسفم که می‌گویم، اما من روی آن شرط بسته‌ام.» داستان از این قرار بود که موسس مایکروسافت قبلا تلاش کرده بود ارزش تسلا را نیم میلیارد دلار کاهش دهد و قیمت سهام تسلا را به پایین بکشد. به همین خاطر ایلان ماسک به شدت از دست بیل گیتس عصبانی است و البته این مکالمه‌ی جدید هم نشان می‌دهد گیتس هنوز فکرهایی برای ضربه زدن به تسلا و ایلان ماسک در سر دارد.

 پاسخ توهین‌آمیز ایلان ماسک به بیل گیتس

در ادامه‌ی این مکالمه، بیل گیتس به ایلان ماسک می‌گوید قصد داشت در خصوص مباحث بشردوستانه و تغییرات آب و هوایی صحبت کند، اما ماسک که عصبانیتش کاملا واضح بود در پاسخ گفت وقتی او قصد دارد ارزش سهام تسلا را تحت تاثیر قرار بدهد، نمی‌تواند فعالیت‌های بشردوستانه‌ی او را جدی بگیرد.

در ابتدا خیلی‌ها تصور می‌کردند این اسکرین‌شات‌های منتشر شده از مکالمه‌ی بین بیل گیتس و ایلان ماسک جعلی باشند، اما کمی بعد موسس تسلا و اسپیس ایکس در پاسخ به یک کاربر توییتر، صحت این مکالمه را تایید کرد، ولی گفت نقشی در انتشار آنها نداشته است. وی ادامه داد:

آنها حتما این اسکرین شات‌ها را از طریق دوستان دریافت کرده‌اند. من از چندین نفر در TED شنیدم که گیتس هنوز هم قصد ضرر نیم میلیارد دلاری به سهام تسلا را دارد و به همین دلیل از او پرسیدم؛ بنابراین این موضوع اصلا محرمانه نیست.

ایلان ماسک از تمسخر بیل گیتس چه منظوری داشت؟

اما مکالمه‌ی تند و توهین‌آمیز ایلان ماسک با بیل گیتس به همین جا ختم نشد. پس از آن، ماسک توییتی را منتشر کرد و در آن به تمسخر بیل گیتس پرداخت. موسس تسلا و اسپیس ایکس در این توییت، عکسی از بنیان‌گذار مایکروسافت را در کنار یک ایموجی از مردی با شکم برآمده منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: «در صورتی که نیاز به از دست دادن سریع یک اشتباه دارید.»

 پاسخ توهین‌آمیز ایلان ماسک به بیل گیتس

این توییت عجیب و مبهم ایلان ماسک که البته با هدف تمسخر بیل گیتس منتشر شده با انتقادات زیادی مواجه شد و تعجب خیلی‌ها را برانگیخت. گفته می‌شود منظور ماسک از انتشار این توییت، طعنه زدن به رابطه بیل گیتس با یکی از کارمندان مایکروسافت بوده که به طلاق گرفتن همسرش، ملیندا گیتس از او منجر شد. ماسک در ادامه توییت دیگری را منتشر کرد و در آن به توییتر کنایه زد. او در این توییت با انتشار یک تصویر نوشت «شورای ممنوعیت سایه در حال بررسی این توییت است.»

 پاسخ توهین‌آمیز ایلان ماسک به بیل گیتس

وی در این توییت با طعنه زدن به توییتر، از عملکرد این شبکه اجتماعی برای محدود و سانسور کردن توییت‌ها و نظرهایی که با آنها مخالف است، انتقاد کرد. در هر صورت، صرف نظر از این که در دعوای ایلان ماسک و بیل گیتس حق با چه کسی است، به نظر می‌رسد موسس تسلا و اسپیس ایکس علاقه‌ی زیادی به حواشی دارد و رفتارها، اظهارنظرها و توییت‌های او بارها با واکنش‌های منفی و انتقادات زیادی مواجه شده است. البته علاوه بر این انتقادها، همین توییت ماسک و به تمسخر گرفتن بیل گیتس، بیش از یک میلیون لایک دریافت کرد تا به نظر برسد خیلی‌ها هم از دعوای ثروتمندترین مردان جهان لذت می‌برند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      ایلان ماسک زیادی با امبر هرد گشته بی ادب شده

    • ناشناس

      ایلان ماسک واقعا عالیه

    • AVA

      اقای ماسک احتمالا دیپلم خود را در ایران ‌گرفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج