۱۲۰۹۰۳۸
۱ نظر
۸۱۴
۱ نظر
۸۱۴
پ

دلجویی از خانواده دانش‌آموز تنبیه‌شده آستارایی

وزیر آموزش و پرورش با حضور در محل دبیرستان سنایی سیبلی آستارا با دانش‌آموزی که فیلم تنبیه‌بدنی او روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود دیدار و از خانواده او دلجویی کردند.

فارس: یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش به همراه جمعی از مسؤولان شهرستانی با حضور در محل دبیرستان سنایی سیبلی از توابع بخش لوندویل این شهرستان با دانش‌آموزی که فیلم تنبیه‌بدنی او روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود دیدار و از خانواده او دلجویی کردند.  

دلجویی از خانواده دانش‌آموز تنبیه‌شده آستارایی

با وساطت وزیر آموزش و پرورش خانواده دانش‌آموزی که فیلم تنبیه‌بدنی او روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود با دبیر خاطی صلح کرده و یک دستگاه تبلت به همراه کیف و لوازم‌التحریر از سوی «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش به «امیرمهدی یادگار» دانش‌آموز پایه هشتم دبیرستان سنایی سیبلی شهرستان آستارا اهدا شد.

به گزارش فارس، روز گذشته فیلم تنبیه‌بدنی یکی از دانش‌آموزان دبیرستان سنایی سیبلی که توسط یکی از هم‌کلاسی‌هایش ضبط شده بود در شبکه‌های اجتماعی منتشر و به دنبال آن فرماندار، دادستان و مدیر آموزش و پرورش در گفت‌و‌گو با رسانه‌ها خبر از توبیخ دبیر خاطی و ارجاع پرونده او به تخلفات اداری استان گیلان دادند.

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش نیز امروز در جریان دیدار با خانواده‌ها آن دانش‌آموز و رسیدگی به جزئیات حادثه به شهرستان آستارا سفر کرده و از نزدیک با دانش‌آموز، دبیر خاطی، مدیر مدرسه، اولیای دانش‌آموز و اهالی محله گفت‌و‌گو و طرفین را دعوت به صلح و آرامش کردند.

بازدید از دبستان پروین اعتصامی، گفت‌وگو با جمعی از فرهنگیان و حضور در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان آستارا از دیگر برنامه‌های سفره یک روزه «یوسف نوری» وزیر آموزش و پرورش به  این شهرستان مرزی و گردشگرپذیر در غربی‌ترین نقطه از استان گیلان بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      رستم از دستت مینالید:!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج