۱۲۰۹۰۹۵
۱۰۷۵
۱۰۷۵
پ

تور اروپا: از شیر و عسل تا زعفران اروپایی!

قاره اروپا یکی از پیشرفته‌ترین قاره‌ها در جهان بوده که در تولید و توسعه انواع مکاتب فکری و ادبی، موسیقی، فرهنگ، سیستم‌های حکومتی مبتنی بر دموکراسی و ارزش‌های انسانی در جهان پیشرو است.

قاره اروپا یکی از پیشرفته‌ترین قاره‌ها در جهان بوده که در تولید و توسعه انواع مکاتب فکری و ادبی، موسیقی، فرهنگ، سیستم‌های حکومتی مبتنی بر دموکراسی و ارزش‌های انسانی در جهان پیشرو است.

همین ویژگی‌های سبب جذابیت این قاره سرسبز در سفر با تور اروپا می‌شود و گردشگران را از سراسر جهان به سمت خود می‌کشاند. البته جدای از توسعه‌های شگرف پیش‌گفته، قاره اروپا در تولید و توسعه انواع تکنولوژی، صنایع مختلف، کشاورزی پیشرفته و بخش خدمات نظیر توسعه صنعت توریسم و رونق تور اروپا در بازار جهانی بسیار موفق عمل کرده است.

این قاره کوچک با ده میلیون کیلومتر مربع دارای ۷۳۰ میلیون نفر جمعیت است که علاوه بر اینکه شرایط بسیار خوبی برای زندگی ساکنان خود فراهم آورده اقدام به جذب افراد متخصص و تحصیل‌کرده از سایر کشورها نیز می‌کند. جذابیت‌های این قاره توریستی توانسته است بازار مناسبی با توسعه تور اروپا ایجاد کند و مسافران را به وجد آورد.

اروپا دارای پنجاه کشور بوده که همه در اتحادیه اروپا یا محدوده شینگن قرار گرفته که به جرات می‌توان گفت هر کدام از آن‌ها در زمینه‌هایی توسعه یافته و پیشرو هستند. برای مثال کشورهایی مانند اسپانیا و سوئیس که در زمینه‌های متعددی نظیر کشت زعفران، محصولات لبنی و عسل و ... معروف هستند. در ادامه با ما همراه شوید تا اطلاعات دقیق‌تری در مورد این دو کشور در سفر به اروپا به دست آوردید. 

تور اروپا: از شیر و عسل تا زعفران اروپایی!

سوئیس؛ سرزمین شیر و عسل اروپا

شاید اسم کشور سوئیس با القاب و عناوین زیادی در ذهن‌مان متبادر شود برای مثال از آن با عنوان بهشت اروپا، کشور دریاچه‌ها، بانک ساعت جهان، کشور دارای سیستم بانکداری پیشرفته، سرزمین گاو شیرده و تولید عسل یاد می‌شود. تور اروپا با وجود دیدار از سوئیس می‌تواند بسیار شگفت‌انگیز و دلپذیر باشد چرا که در واقع بهشت روی زمین را می‌توان در این کشور دید. انتخاب تور سوئیس به عنوان یک گزینه ایده‌آل می‌تواند پاسخگوی حس کنجکاوی و هیجان مسافران علاقه‌مند به سفر باشد.

این کشور با هزار کیلومتر مربع وسعت توانسته است نیاز قاره اروپا به شیر، عسل و شکلات را به بهترین نحو تامین کند و حتی به کشورهای دیگر نیز صادر نماید. مسلما بخشی از تفریح و لذت تور اروپا با تماشای منابع طبیعی و زیبایی های بکر سوئیس تکمیل می‌شود. در واقع از آنجا که بیشتر مساحت این کشور را نواحی کوهستانی تشکیل داده لذا از پتناسیل خوبی برای کشاورزی برخوردار نیست اما در عوض اکثر مزرعه‌های سوئیس به چراگاه‌های برای گاوهای شیرده و سایر چرندگان تبدیل شده است.

در تور اروپا بیشتر گردشگران ممکن است جذب زیبایی‌های بی‌نظیر این کشور شوند اما عده‌ای نیز امکان دارد صنایع لبنی و پنیر فوندو سوئیس برای‌شان جذاب باشد. البته نباید فراموش کرد که سوئیس یکی از ثروتمندترین کشورهای جهان بوده که از نظر آزادی‌های اجتماعی، کیفیت زندگی، شاخص توسعه انسانی و رقابت‌پذیری اقتصادی، شفافیت دولتی و ... در صدر کشورهای جهان قرار دارد. این عوامل نیز از مهم‌ترین فاکتورهای جذب توریست‌ها با تور اروپا به مقصد سوئیس بوده و باعث توسعه صنعت گردشگری آن نیز شده است.

تور اروپا: از شیر و عسل تا زعفران اروپایی!

اسپانیا؛ دیدار از فستیوال‌ زعفران

اسپانیا به عنوان یکی از کشورهای اروپایی دارای آب و هوای مدیترانه‌ای بوده که شامل تابستان‌های گرم و خشک و زمستان‌های سرد و برفی می‌شود. مسافران تور اسپانیا می‌دانند که اسپانیا کشوری بی‌نظیر برای سفر و گردشگری بوده و در زمینه‌های دیگر نظیر کشت زعفران نیز سرآمد کشورهای اروپایی است. در تور اروپا به مقصد اسپانیا متوجه خواهید شد که همین زعفران که از قرن هجدهم در این کشور رونق پیدا کرده باعث به وجود آمدن فستیوال‌های زعفران در اسپانیا شده است.

سالانه گردشگران زیادی در تور اروپا، این کشور را به عنوان مقصد اصلی خود انتخاب کرده و از فستیوال‌های فرهنگی و زعفران آن دیدن می‌کنند. مرکز پرورش و کاشت زعفران در کاستیلا لامانچا بوده که در مرکز کشور اسپانیا واقع گردیده است. در واقع آب و هوای مدیترانه‌ای و خاک شنی این منطقه باعث شده که محل مناسبی برای کشت زعفران باشد.

گردشگران تور اسپانیا با آگاهی از این ویژگی‌ها اقدام به مسافرت به اسپانیا کرده و به ویژه در زمان فستیوال‌ها این استقبال بیشتر می‌شود. یکی از مهم‌ترین این فستیوال‌ها که بسیار مورد توجه مسافران و گردشگران در تور اروپا به مقصد اسپانیا قرار می‌گیرد فستیوال فیستا دلا رزا دل آزافران یا فستیوال رز زعفران که در کنسوئگرا برگزار می‌شود. نام این شهر ریشه رومی داشته و خانواده نویسنده نامی اسپانیا، سروانتس در این شهر بوده‌اند. این فستیوال در سال 1963 برای اولین بار برگزار شد و بعدها برای جذب توریست به یک جاذبه و فستیوال گردشگری تبدیل شد.

تور اروپا: از شیر و عسل تا زعفران اروپایی!

رزرو تور اروپا (سوئیس و اسپانیا) با سلام پرواز

سفر به قاره همیشه سبز برای تمام ایرانی‌ها از لذت و جذابیت فراوانی برخوردار بوده و تور اروپا رونق بسیار خوبی در میان آن‌ها دارد. ولی اینکه بتوان این تور را به قیمت مناسب و با کیفیت عالی تهیه نمود ، برگ برنده‌ای است که در دست تعداد معدودی از آژانس‌های مسافرتی با سابقه قرار دارد. با اجرای مستقیم تور اروپا، آژانس سلام پرواز به عنوان یک شرکت خدمات گردشگری توانسته است در بازار گردشگری این تور، بازیگر قدرتمندی باشد. لذا از علاقه‌مندان رزرو و تهیه تور اروپا به مقاصد سوئیس و اسپانیا تقاضا داریم با مراجعه به وب‌سایت سلام پرواز به نشانی salamparvaz.com از انواع پکیج‌های مختلف مطلع شده و تور اروپا مورد نظر خود را انتخاب کنند. البته برای کسب اطلاعات دقیق‌تر،مسافران می‌توانند با شماره 22221500 تماس گرفته و از مشاوره‌های کارشناسان بخش تور اروپا سلام پرواز استفاده کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج