جاباما
۱۲۰۹۱۷۷
۶۳۶
۶۳۶
پ

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

فال روزانه ۱۴۰۱.۰۲.۰۷‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در سال تولدتان به موهبتهای زیادی دست پیدا می‌کنید. قدر این موهبتها را بدانید و سالی سرشار از اتفاقهای فرخنده را برای خود رقم بزنید. اردیبهشت و خرداد را با کارهای زیادی آغاز خواهید کرد. برای انجام این کارها از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. به تیر که رسیدید با مشکل قانونی روبه‌رو می‌شوید. این مشکل وقت و هزینه زیادی از شما می‌‌گیرد. با این حال در برابر آن کوتاه نیایید و به هر قیمتی که شده آن را حل کنید. سر شما در شهریور امسال حسابی خلوت می‌شود. این شرایط را به فال نیک بگیرد و مسافرتی خاطره‌ساز را به همراه اعضای خانواده ترتیب دهید. تغییر مهمی در آبان امسال پیش روی شما قرار می‌گیرد. این تغییر در نگاه اول نگران‌کننده به نظر می‌رسد. اما غم به دل خود راه ندهید و مطمئن باشید همه‌چیز در نهایت به نفع شما تمام می‌شود. آذر ماه زمان عاشقی شماست. در این ماه از همیشه عاشق‌تر خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و لحظه‌های عاشقانه‌ای را تجربه کنید. حواستان را در دی بیشتر از همیشه جمع کنید. در این ماه خطری در کمین شما نشسته است. در این ماه مواظب سلامت وجود نازنینتان باشید و کاری نکنید که به دردسر بیفتید. زمستان امسال با افراد جدیدی آشنا می‌شوید. این آشنایی را به رفاقتی دیرینه تبدیل کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با شادکامی به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به برگ زرینی در دفتر زندگی شما تبدیل شود.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

بیماری در کمین شماست و اگر مواظب سلامت خود نباشید، روانه بستر بیماری خواهید شد. در این شرایط بهتر است بیشتر مواظب باشید و فکری به حال تقویت جسم‌و‌جان خود بردارید.  انسان ولخرجی هستید و ممکن است امروز وسوسه شوید و با خرید کالاهای غیرضروری، ثبات مالی‌تان را به خطر بیاندازید. بیشتر از همیشه مواظب خرید‌های‌تان باشید و روز را بدون هرگونه ولخرجی به پایان برسانید. یکی از دوستان و آشنایان شما را به دردسری می‌اندازد و حسابی گرفتار می‌کند. رفتار این فرد را به ایشان تذکر دهید و از وی درخواست کنید دوباره چنین دردسرهایی برای شما درست نکند.  فرصتی برای انجام کارهای دلخواه پیدا می‌کنید. در برابر مشکلات کمر خم نکنید و اجازه ندهید چیزی سد راه شما شود. همسر یا عشق‌زندگی‌تان خودش را به آب و آتش می‌زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق‌زندگی‌تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

روز سرشار از انرژی را آغاز کرده‌اید، از این انرژی برای کمک به دوستان و آشنایان بهره بگیرید. خودخواهی را کنار بگذارید و از امروز به بعد بیشتر به فکر فرودستان باشید. امروز سایه همای سعادت بر سر شما می‌افتد و یکی از آرزوهای‌ دیرینه‌تان برآورده می‌شود.  دستی گشاده داشته باشید و از هر فرصتی برای کمک به دیگران بهره بگیرید. انسان عاشق‌پیشه‌ای هستید و تاکنون عشق‌های زیادی را تجربه کرده‌اید، ادامه این رویکرد چیزی به غیر از تنهایی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز عاشق‌پیشگی را کنار بگذارید و به فکر عشقی ماندگار و همیشگی باشید. امروز مشکل کوچکی سر راه شما قرار می‌گیرد، اجازه ندهید این مشکل میان شما و برنامه‌های‌تان فاصله‌ای بیاندازد و با تلاش و کوشش، این مشکل را از سر راه بردارید. اگر کارها را با سرعت بیشتری انجام ندهید، روی هم تلنبار می‌شود و در آینده مجبور خواهید شد وقت زیادی برای انجام کارهای عقب‌افتاده کنار بگذارید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

مواظب رژیم‌غذایی‌تان باشید و از ورزش و تحرک غافل نشوید. رهسپار سفر هستید. در این مسافرت چشم از چمدان‌ها و لوازم خود برندارید چرا که ممکن است کالای باارزشی را در این سفر گم کنید. امروز احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. به صلاح شماست که حواستان به دخل‌و‌خرجتان باشد و از معامله‌های پرخطر دوری کنید. یکی از آشنایان شدیدآ به کمک شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هرکاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای ایشان انجام دهید. اختلاف نظری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان ایجاد می‌شود، این اختلاف نظر را به مشاجره‌ای بزرگ تبدیل نکنید و چشم‌تان را به روی آن ببندید. دستاورد چندانی در زندگی‌ ندارید و به فکر موفقیت‌های بیشتر هستید، در چنین شرایطی بهتر است با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند مشورت نمایید و راه‌و‌چاه موفقیت را از آنها جویا شوید. شرایطی برای فراغت و تنهایی پیدا می‌کنید، این فرصت را به فال نیک بگیرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

با انجام کارهای سرگرم‌کننده و نشاط‌آور، اضطراب و نگرانی را خاتمه دهید. امروز اگر حواستان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی شما به خطر بیافتد. تغییراتی در محل‌کار یا منزل شما انجام می‌شود، از این تغییرات ناراحت نشوید و مطمئن باشید که در نهایت این تغییرات به نفع شما خواهد بود. اعضای خانواده امروز بیشتر از همیشه به شما توجه می‌کنند. لطف اهل منزل را پیش خودتان نگذارید و به آنها ثابت کنید که همیشه به فکرشان هستید.  کار ناتمامی دارید و به‌رغم این‌که این کار را باید در موعد مقرر انجام دهید، حوصله انجام این کار را ندارید و انجام آن را پشت گوش می‌اندازید، این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت این کار را به پایان برسانید. در کنار انجام کارهای روزانه فرصتی پیدا می‌کنید تا کمی در خیابان قدم بزنید و به آینده فکر کنید. نهایت استفاده را از این فرصت ببرید و برای پیشرفت و موفقیت بیشتر نقشه بکشید. عشق‌زندگی‌تان امروز قصد دارد تا تمام ناراحتی‌های روزانه را با عشق و محبت از تن شما بیرون کند.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

نگران‌ سلامت خود هستید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سالم و سلامت روز را به پایان می‌رسانید و خطری وجود نازنین‌تان را تهدید نخواهد کرد. یکی از اطرافیان به شما کمک می‌کند و شرایط افزایش درآمد‌تان را مهیا خواهد کرد.  برنامه‌ای خاص و سرگرم‌کننده برای شادمانی خود و اعضای خانواده تدارک ببینید.  برای ایجاد محبت بیشتر با همسر یا عشق‌زندگی‌تان، وقت بیشتری را کنار ایشان سپری کنید.   کار مهمی را باید انجام دهید، اما به‌رغم اینکه نقشه‌های زیادی برای انجام این کار کشیده‌اید، این کار امروز به سرانجام نخواهد رسید. محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان را دست‌کم گرفته‌اید و عشق متقابلی به ایشان ندارید، امروز عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید شما را دوست دارد و عشق‌بی‌پایانش را نثارتان خواهد کرد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

نیازی نیست نگران سلامتیتان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. روز خوبی را برای سرمایه‌گذاری در پیش دارید. به فکر شکار موقعیت‌ها باشیدو از فرصتهایی که پیش روی شما قرار می‌گیرد نهایت استفاده را ببرید. اهمیتی به انجام کارهای منزل نمی‌دهید و این وضعیت زمینه دلخوری اهل خانه را فراهم کرده‌است، اجازه ندهید این دلخوری ادامه پیدا کند و از امروز با مشارکت بیشتر در انجام کارهای منزل به اطرافیان ثابت کنید که انسان مسئولیت‌پذیری هستید. امروز روز عاشقی شما است و اگر تاکنون عاشق نشده‌اید امروز چشم‌‌تان به یاری خوش‌قدوبالا می‌افتد و در اولین نگاه عاشق ایشان خواهید شد. این عشق را جدی بگیرید و مطمئن باشید که با عشقی گرم و آتشین طرف هستید. به لحاظ مالی سودی در معامله‌ها تجربه خواهید کرد. از این تجربه درس بگیرید و زمینه افزایش درآمد خود در آینده را فراهم کنید. استعداد‌ و توانایی‌های خود را دست‌کم نگیرید و در زمینه کاری که به آن علاقه دارید مهارت‌های بیشتری کسب کنید. این رویکرد در آینده شرایط بیشتری برای موفقیت و پیشرفت شما فراهم خواهد کرد. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده‌اید و حسابی دلتنگشان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده نمایید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

مشکلی سر راه‌تان قرار می‌گیرد و روزتان را خراب می‌کند. اجازه ندهید این مشکل ادامه پیدا کند و به هر قیمتی که شده آن را پشت سر بگذارید. بیشتر از همیشه استراحت کنید و نگرانی‌ها را کنار بگذارید. پولی که انتظارش را نداشتید به دستتان می‌رسد و هزینه‌های زندگی‌تان را پوشش می‌دهد. زندگی را جدی نمی‌گیرید و کارهای مهم را با سهل‌انگاری انجام می‌دهید، ادامه این رویکرد چیزی غیر از شکست و سرخوردگی برای شما به دنبال نخواهد داشت. در نتیجه از امروز رویکردی جدی به زندگی داشته باشید و به اطرافیان ثابت نمایید که با زندگی شوخی ندارید. یکی از آشنایان به راهنمایی شما نیاز دارد، در اولین فرصت پای صحبت این فرد بنشینید و ایشان را از مشورت‌های خود دریغ نکنید.    به خودتان وعده داده‌اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می‌شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز غصه‌ها را از دل شما پاک خواهد کرد. شما نیز به ایشان ثابت کنید که غمخوار وی هستید و در ناراحتی‌ها تنهایش نمی‌گذارید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

از حضور در جمع هراس دارید و تنهایی را ترجیح می‌دهید، این روحیه اشکالی ندارد به شرط اینکه اجازه ندهید تنهایی شما را به انزوا بکشد و از موفقیت‌های زندگی دور بمانید. در نتیجه با اعتمادبه‌نفس بیشتری در جمع حضور پیدا کنید و از رفقا و دوستان‌تان عقب نمانید. اعتماد‌به‌نفس را در خود تقویت کنید و اجازه ندهید مشکلات شما را به زانو در بیاورد. پدر یا مادر یا یکی از اهل منزل در بستر بیماری افتاده و مجبور شده‌اید وقت و هزینه گزافی را برای بهبود ایشان خرج کنید، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که سلامتی این عزیز، از هر چیز دیگری در دنیا مهم‌تر است. به لحاظ مالی روز خوبی را آغاز نکرده‌اید و مجبور می‌شوید خرج غیرمنتظره‌ای را انجام دهید، از این اتفاق درس بگیرید و در آینده با پس‌انداز و صرفه‌جویی، اندوخته‌ای را برای خرج‌های غیرمنتظره کنار بگذارید. به اعضای منزل قول دا‌ده‌اید که برای گردش و تفریح بیرون بروید، به قول خود وفا کنید و از بودن در کنار اهل منزل لذت ببرید. امروز بیشتر از همیشه مواظب گفتار خود باشید، چرا که احتمال زیادی وجود دارد سخن ناشایستی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان بگویید. عجله را کنار بگذارید و کارها را با وسواس‌ بیشتری انجام دهید. فرصت فراغتی برای انجام کارهای خیر و انسان‌دوستانه پیدا می‌کنید. فردی با شما رفتار بدی خواهد داشت، این رفتار را جدی نگیرید و رفتار ناشایست این فرد روزتان خراب کند. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

حجم زیاد کارهای امروز حسابی شما را خسته و آزرده خواهد کرد. اما اجازه ندهید خستگی به وجود شما رخنه کند و به هر قیمتی که شده انرژی خود را حفظ کنید.  مشکلات خود را به زبان نمی‌آورید و اطرافیان از گرفتاری‌های شما بی‌خبر هستند. ادامه این رویکرد غیر از اینکه مشکلات شما را وخیم‌تر کند، چیزی برایتان به دنبال ندارد. امروز گرفتاری‌های خود را با آشنایانی که به آن‌ها اعتماد دارید در میان بگذارید و از دوستان و آشنایان برای حل این گرفتاری‌ها کمک بخواهید. فرصتی برای افزایش درآمد و موفقیت در پیش ‌روی شما است، امروز بهترین زمان برای استفاده از این فرصت است و تمام تلاش خود را برای بهره‌گیری از این فرصت به کار ببندید.  روزی سرشار از عشق و محبت انتظار شما را می‌کشد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

بیشتر از همیشه بر اعصابتان مسلط باشید و اجازه ندهید ناراحتی‌های پیش‌پاافتاده اعصاب شما را خراب کند. احساس سردرگمی می‌کنید و مدت زیادی است که روی شادی و لبخند را ندیده‌اید، اجازه ندهید این وضعیت زمینه افسردگی و ناراحتی شما را فراهم کند و از امروز تصمیم بگیرید که به جای فکر کردن به چیزهای منفی و ناراحت‌کننده، خوشی‌های زندگی را ببینید و تا می‌توانید از حاشیه‌های منفی و ناراحت‌کننده دور بمانید. امروز ناخواسته کار ناپسندی انجام می‌دهید، از انجام این کار عذرخواهی کنید و نگذارید کسی از شما دلخور شود. احتمال ایجاد سوءتفاهمی میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان وجود دارد. اجازه ندهید این سوءتفاهم ریشه‌دار شود و به هر قیمتی که شده به صلح و صفا برسید.  به لحاظ کاری روز بسیار خوبی را آغاز کرده‌اید و اگر دست به خاک بزنید، طلا خواهد شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و کارهای مهم مالی را امروز انجام دهید.  در انتهای روز فرصتی برای استراحت پیدا می‌کنید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

امروز حادثه‌ای وجود نازنین‌تان را تهدید می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب سلامتی‌تان باشید و روز را به گونه‌ای به پایان برسانید که سلامت شما به خطر نیافتد. روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید و لحظه‌ای آرام و قرار ندارید، به خاطر داشته باشید که این وضعیت برای سلامتی شما اصلا مفید نیست و با صحبت با فردی که ایشان را به عنوان سنگ‌صبور خود قبول دارید، بار غم‌ها و نگرانی‌ها را کنار بگذارید.  احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش‌آمده را ختم به خیر کنید. انسان کم حوصله‌ای هستید و اعصاب خودتان را نمی‌توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید.   قصد انجام کار مهمی دارید، اما در این فکر هستید که این کار دیر شده و فایده‌ای ندارد. چنین فکرهایی را کنار بگذارید و امروز این کار را آغاز نمایید. مطمئن باشید در آینده از انجام چنین کاری پشیمان نخواهید شد. برای افزایش مهارت و توانایی‌های خود در دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنید.  شرایطی مهیا می‌شود تا دستی به روی سر و وضع منزل خود بکشید و کارهای عقب‌مانده را انجام دهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توقع‌های زیادی از شما دارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم کرده‌است، در نتیجه در اولین فرصت با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید که انتظارات خود را در حد توان شما پایین بیاورد. در انجام کارهای منزل کوتاهی می‌کنید و این وضعیت زمینه دلخوری اعضای خانواده را فراهم کرده است. اجازه ندهید این دلخوری به کدورتی عمیق تبدیل شود و در اولین فرصت به اهل منزل ثابت نمایید که از هر فرصتی برای رسیدگی به کارهای خانه بهره می‌گیرید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۲/۰۷‍

بی‌پرده سخن می‌گویید و حرف‌هایتان را رک و پوست‌کنده به زبان می‌آورید، امروز این رویکرد را کنار بگذارید،‌ در غیر این صورت حرفی از دهان شما بیرون می‌آید و زمینه ناراحتی فردی را فراهم خواهید کرد. امروز اگر حواستان را جمع نکنید، ضرر هنگفتی را تجربه خواهید کرد.  حرف‌های نیشداری می‌زنید و اطرافیان را با زبان خود آزار می‌دهید. قبل از اینکه این رویکرد باعث شود اطرافیان شما را کنار بگذارند، لحن کلام خود را تغییر دهید و با دیگران مهربان باشید. روحیه پر حرفی دارید و وقت خود را با صحبت‌های بی‌فایده، تلف می‌کنید. امروز زمان مناسبی است که این روحیه را کنار بگذارید. وقت خود را با انجام کارهای بیهوده تلف می‌کنید. ادامه این روحیه چیزی به غیر اتلاف عمر برای شما به دنبال ندارد. از امروز زندگی را جدی بگیرید و به یاد داشته باشید که وقت طلاست. به اعضای خانواده ثابت کنید که بیشتر از همیشه به فکر آن‌ها هستید و در اولین فرصت دمی در کنار اهل منزل بنشینید و گل بگویید و گل بشنوید. احتمال آشنایی شما با یاری خوش‌قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت.    

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج