جاباما
۱۲۰۵۶۳۶
۵۷۷۵
۵۷۷۵
پ

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

فال روزانه ۱۴۰۱.۰۱.۲۲‍

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. در ماه‌های آغازین سال تولدتان قرارداد تجاری مهمی را باید امضا کنید. برای انجام این قرارداد با افراد باتجربه مشورت کنید و تصمیمی اتخاذ نمایید که در نهایت به نفع شما تمام شود. در اردیبهشت امسال خطری یکی از اعضای خانواده شما را تهدید می‌کند. به صلاح شماست که در این ماه بیشتر مواظب اهل منزل باشید و کاری نکنید که سلامت اطرافیان به خطر بیفتد. خرداد که از راه رسید خبر فرخنده‌ای به دست شما می‌رسد. این خبر را با اعضای خانواده در میان بگذارید و ایشان را در شادیهای خود سهیم کنید. مشکلی حقوقی در مهر امسال پیش روی شما قرار می‌گیرد. این مشکل در ماه‌های بعد نیز ادامه پیدا می‌کند و حسابی گرفتار می‌شوید. با این حال اجازه ندهید این مشکل شما را از مسیر رسیدن به هدفهایتان دور کند. به هر قیمتی که شده مشکلات را پشت سر بگذارید و راه خودتان را در زندگی دنبال نمایید. به آذر که رسیدید سرتان کمی خلوت می‌شود. این فرصت را به مسافرت یا تفریحهای دسته‌جمعی اختصاص دهید و لحظه‌های شادی را در کنار اعضای خانواده تجربه کنید. دی امسال زمان عاشقی شماست. در این ماه تا می‌توانید عاشقی کنید و لحظه‌های خاطره‌سازی را خلق نمایید. در بهمن امسال کار بسیار مهمی سر راه شما قرار می‌گیرد. این کار را تمام‌و‌کمال به پایان برسانید و توانمندیهای خود را به اطرافیان ثابت کنید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را با خاطره‌ای خوش به پایان برسانید. در این سال به گونه‌ای رفتار کنید تا به یکی از سالهای درخشان زندگی شما تبدیل شود. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

  پولی که انتظارش را نداشتید به دست شما می‌رسد. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. به رغم اینکه اطرافیان اهمیت زیادی به شما می‌دهند، آن‌گونه که باید و شاید به دوستان و‌ آشنایان توجه نمی‌کنید و این رویکرد، زمینه دلخوری اطرافیان را فراهم کرده است. از امروز این رفتار را تغییر دهید و به دوستان و آشنایان ثابت کنید که همیشه به فکر آنها هستید.  از مهارت‌های خود نهایت استفاده را برای پیشرفت در کارها ببرید. با موفقیت فاصله چندانی ندارید و اگر بیشتر تلاش کنید، در آینده‌ای نزدیک مزد زحمت‌های خود را دریافت خواهید کرد.  ممکن است ناخواسته کار نادرستی انجام دهید و زمینه ناراحتی یکی از آشنایان را فراهم کنید.  همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز خرج سنگینی روی دست‌تان خواهد گذاشت. درباره این موضوع با عشق‌زندگی‌تان صحبت کنید و از ایشان درخواست نمایید در آینده بیشتر هوای شما را داشته باشد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

 احتمال زیادی وجود دارد که با انجام کار ناشایستی زمینه دلخوری پدر یا مادر یا بزرگان فامیل را فراهم کنید. رازی در سینه دارید و امروز می‌خواهید این راز را با یکی از اطرفیان در میان بگذارید. به صلاح شماست که رازداری پیشه کنید و سفره دلتان را پیش هیچ‌کس باز نکنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز کار ناشایستی انجام می‌دهد و زمینه ناراحتی شما را فراهم می‌کند. از این کار چشم‌پوشی کنید و به گونه‌ای رفتار کنید تا به عشق‌زندگی‌تان ثابت شود که بخشش از بزرگان است. مشکلاتی در محل‌کار یا منزل در پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، اما غم به دل خود راه ندهید چرا که به تنهایی از عهده حل این مشکلات بر خواهید آمد. مواظب رفتار و گفتار خود باشید و حرفی نزنید که بعدا از این حرف پشیمان شوید.  

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

امروز فرد بسیار بانفوذی که ارتباطات گسترده‌ای دارد با شما آشنا خواهد شد، این آشنایی را به فال نیک بگیرید و در آینده برای حل مشکلات روی آشنایی با این فرد حساب باز کنید. از جایی که انتظارش را نداشتید پولی به دست‌تان می‌رسد و مشکلات مالی‌تان را پوشش می‌دهد. انسان سخاوتمندی هستید، اما اجازه ندهید اطرافیان از این روحیه شما سوء‌استفاده کنند. همسر یا عشق‌زند‌گی‌تان عشق بی‌پایانی به شما دارد و این عشق را امروز با رفتار و گفتار ثابت می‌کند. کار ناتمامی که مدتی است انجام آن به تعویق افتاده را امروز به پایان برسانید. دوست‌های ناباب زیادی دارید و بیشتر وقت خود را به رفیق‌بازی تلف می کنید، قبل از اینکه دوستی با افراد ناباب، آبروی شما را لکه‌دار کند، این وضعیت را خاتمه دهید و دور دوستان ناباب را خط بکشید. در مرحله حساسی از زندگی به سر می‌برید و اگر دست از کار و تلاش بکشید و ناامید شوید، زحمت‌های شما به باد خواهد رفت. در نتیجه در مقابل سختی‌ها کمر خم نکنید و با جدیت بیشتری به کار و تلاش ادامه دهید و مطمئن باشید که فاصله چندانی با موفقیت و پیشرفت ندارید.  

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

با ورزش و تحرک سلامتتان را تضمین کنید و انرژی بیشتری بدست بیاورید. بیش‌از‌حد نگران خودتان هستید و زندگی‌تان را با اضطراب و دلهره ادامه می‌دهید، وقت آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و به استقبال زندگی بروید.  پولی که برای خرید کالای مهمی نیاز دارید امروز به دستتان می‌رسد. موقعیت خرید کالای دلخواه خود را از دست ندهید و قبل از اینکه این پول خرج شود، کالای موردعلاقه‌تان را سفارش دهید. انسان یک‌دنده‌ای هستید و این رفتار امروز زمینه دلخوری میان شما و یکی از اعضای خانواده را فراهم می‌کند. به نصیحت پدرومادر یا بزرگان خانواده گوش فرا دهید و از تجربه‌های آنها بهره بگیرید.  پاداش کار پسندیده‌ای که مدت‌ها پیش انجام داده‌اید را دریافت خواهید کرد. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر دنبال کارهای خیر و پسندیده باشید. با فرد باتجربه و دنیا دیده‌ای ملاقات خواهید کرد، این ملاقات را به فال نیک بگیرید و تجربه‌های ایشان را در آینده به چراغ راهی برای موفقیت‌های خود تبدیل کنید.  بر این باور هستید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان فرشته است و چیزی برای شما در عشق و محبت کم نمی‌گذارد، این باور امروز به اثبات می‌‌رسد و عشق و محبت بی‌پایانی را تجربه می‌کنید. یکی از دوستان هدیه‌ای برای شما گرفته و با تقدیم این هدیه محبت خود را به شما ثابت می‌‌کند. لطف این دوست را پیش خودتان نگذارید و در اولین فرصت به فکر جبران محبت‌های ایشان باشید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. یکی از عزیزان شما در بستر بیماری است و امروز اصلا حال‌وروز خوشی ندارد، در چنین شرایطی هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای پرستاری از این عزیز انجام دهید و لحظه‌ای ایشان را تنها نگذارید. خرج غیرمنتظره‌ای سر راه شما قرار می‌گیرد و مجبور می‌شوید برای حل این مشکل از پس‌انداز‌تان کمک بگیرید. از این اتفاق درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. فرصتی از روز را برای رسیدگی به کارهای منزل کنار بگذارید.  فرد سرشناس و بانفوذی سر راه‌تان قرار خواهد گرفت. رابطه خود را با این فرد تقویت کنید و در آینده برای پیشرفت‌های بیشتر از ایشان کمک بگیرید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

به خاطر داشته باشید که بی‌احترامی به اطرافیان شما را به فرد منفوری تبدیل خواهد کرد. قبل از اینکه این رفتار رابطه شما با اطرافیان را از چیزی که هست بدتر کند، از در دوستی و احترام با اطرافیان وارد شوید و دل دوست و آشنا را بدست آورید. کار پسندیده‌ای که در گذشته انجام داده‌اید امروز پیش اطرافیان جلوه می‌کند و تعریف و تمجید آشنایان را به دنبال دارد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده بیشتر به فکر انجام کارهای پسندیده باشید. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی‌ که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به‌نظر می‌رسد که روی پول‌تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. موقعیت‌های سودآور را به خوبی تشخیص می‌دهید و نبض بازار را در اختیار دارید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و سود چشمگیری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. بیش‌از‌حد خودتان را مشغول کار کرده‌اید و ادامه این وضعیت شما را از پا در می‌آورد. فرصتی را به خودتان اختصاص دهید و با استراحت و آرامش، انرژی و توان از دست‌ رفته خود را بازیابید.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

اراده‌ای از پولاد دارید و در مقابل مشکلات خم به ابروی خود نمی‌آورید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید تا مشکلی که امروز با آن برخورد خواهید کرد را بدون کمک دیگران از سر راه بردارید. گاهی اوقات احساساتی می‌شوید و عقل و منطق را در تصمیم‌های مهم کنار می‌‌گذارید، امروز بیشتر از همیشه مواظب این رفتار باشید چرا که با تصمیم مهمی روبرو می‌شوید و احساساتی‌شدن شما برای اتخاذ این تصمیم، کار دست‌تان خواهد داد. با هزینه‌ای غیرمنتظره روبرو می‌شوید. برای رفع این هزینه از پس‌انداز خود کمک بگیرید. این شرایط را به خاطر داشته باشید و اگر نمی‌خواهید گرفتار مشکلات مالی شوید، در آینده بیشتر به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید. امروز مجبور می‌شوید که وقت زیادی را به رسیدگی به مشکلات اعضای خانواده اختصاص دهید. فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی استراحت کنید. از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، انرژی لازم برای روزهای پرکار آینده را بدست آورید. رابطه‌ای پنهانی با فردی دارید و اجازه داده‌اید که این رابطه پنهانی ادامه پیدا کند، اما از آنجایی که ماه پشت ابر نمی‌ماند، به صلاح‌تان است که هر چه سریع‌تر تکلیف خود را در این رابطه مشخص کنید و فکری به حال حفظ آبروی‌تان بردارید. مدتی است که قصد صحبت با یکی از همکاران یا همسایه‌ها را دارید، امروز زمان مناسبی فراهم می‌شود تا سفره دل‌تان را باز کنید و با این فرد مشغول صحبت شوید. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه اعضای خانواده برای خرید بیرون بروید و لحظه‌های شادی را در کنار هم سپری نمایید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

امروز مواظب اعصاب خود باشید و از کوره در نروید. به فکر افزایش درآمد هستید، اما بیگدار به آب نزنید و پولی که با هزارویک زحمت بدست آورده‌اید را پس از مشورت با افراد باتجربه، سرمایه‌گذاری کنید. اعضای خانواده از کاه، کوه می‌سازند و امروز مشکلات زیادی برایتان درست می‌کنند.  احتمال زیادی وجود دارد امروز فریب کسی را بخورید و سرتان کلاه برود. خاطره‌های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می‌کنید که کودک‌ درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده‌کردن خاطره‌های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان شکرآب می‌شود و روزی همراه را با دلخوری را در پیش دارید. اجازه ندهید این دلخوری ریشه‌دار شود و به گونه‌ای رفتار کنید تا در پایان روز همه‌چیز به‌خوبی و خوشی تمام شود.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

از ورزش و تحرک غافل نشوید و سلامت وجود نازنین‌تان را پشت‌‌گوش نیاندازید. در غیر این صورت طولی نخواهد کشید که راهی بستر بیماری شوید.  انسان صرفه‌جویی هستید و همیشه به پس‌انداز فکر می‌کنید، این روحیه امروز به کمک شما می‌آید و به کمک اندوخته‌ای که قبلا کنار گذاشته بودید، مشکل مالی که برای شما پیش می‌آید را از سر راه بر می‌دارید. تمرکز بیشتری به انجام کارهای جدید و خلاقانه اختصاص دهید.  با فرصتی استثنایی برای پیشرفت در کار و زندگی روبرو می‌شوید. این فرصت را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و شرایط موفقیت و پیشرفت خود را فراهم کنید. به خاطر داشته باشید که با شایعه‌پراکنی به انسان منفوری تبدیل خواهید شد. احساس می‌کنید که همسر یا عشق‌زندگی‌تان مانند گذشته به شما توجه ندارد و خبری از عشق و محبت در زندگی‌‌تان نیست. اما امروز عشق‌زندگی‌تان با رفتار و گفتارش به شما ثابت می‌کند که کاملا در اشتباه بوده‌اید و شما را بیشتر از هر کسی در دنیا دوست دارد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می‌شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت‌های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان‌زده نشوید. در غیراین‌صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می‌شوید. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. خرید کالای ضروری را برای منزل در پیش دارید. این خرید را انجام دهید و نگران هزینه‌ها نباشید چرا که در آینده‌ای نزدیک به لحاظ مالی اوضاع‌ شما بهبود پیدا خواهد کرد. روز خوبی برای عاشقی نیست و همسر یا عشق‌زندگی‌تان حوصله شما را ندارد. در این شرایط به نفع شما است که بیش از حد به دست و پای عشق‌زندگی‌تان نپیچید و اجازه دهید ایشان کمی به حال خودش باشد. در محل‌‌کار با شرایطی برای پیشرفت روبرو خواهید شد. این شرایط را به بهترین شکل ممکن استفاده کنید و دامنه موفقیت‌های خود را گسترش دهید. برای انجام کارهای مهم آمادگی و تمرکز لازم را ندارید. این شرایط باعث شده تا کارهای مهم را به تعویق بیندازید. در اولین فرصت فکری به حال این وضعیت بردارید و آماده حل گرفتاری‌های مهم باشید. 

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

نیازی نیست نگران سلامتی‌تان باشید، امروز از هر روز دیگری سرحال‌تر خواهید بود. پولی روانه حساب بانکی شما می‌شود. به صلاح شماست که تمامی این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای روز مبادا کنار بگذارید. یکی از اعضای خانواده نیازمند کمک شما است، هر کاری که از دست‌تان بر می‌آید را برای کمک به ایشان انجام دهید و مطمئن باشید که این فرد کمک شما را فراموش نمی‌کند. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید.  مدتی است که سری به بزرگترهای فامیل نزده‌اید و از حال‌و‌احوال‌ آنها بی‌خبر هستید، امروز فرصتی دست می‌دهد تا دیداری با بزرگان فامیل تازه کنید و به آنها ثابت نمایید که همیشه به فکرشان هستید. توقع‌های خود از همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کاهش دهید. در غیر این صورت عشق‌زندگی‌تان از رفتار شما دلخور خواهد شد.

فال روزانه ۱۴۰۱/۰۱/۲۲

به اشتباه‌هایی که در گذشته مرتکب شده‌اید، دائم فکر می‌کنید. قبل از اینکه این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کند، اشتباه‌های خود را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که انسان جایزالخطاست. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرج‌های‌تان از دست شما دررفته است. ادامه این وضعیت اصلا به صلاح شما نیست و از امروز تصمیم بگیرید که مدیریت بیشتری بر خرج‌ها داشته باشید و اجازه ندهید هزینه‌های زندگی کمر شما را خم کند. اعضای خانواده توقع‌های بی‌جایی از شما دارند، امروز با آنها صحبت کنید و با درمیان گذاشتن شرایط خود، از آنها درخواست نمایید که توقع‌های بی‌جا را کنار بگذارند. از محبت بی‌پایان همسر یا عشق‌زندگی‌تان بی‌نصیب نخواهید ماند.   قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. خبری فرخنده به دست شما می‌رسد و این خبر زمینه شادی شما و اعضای خانواده را فراهم خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج