۱۲۰۹۶۹۳
۲ نظر
۷۹۲
۲ نظر
۷۹۲
پ

نماینده طرفدار صیانت ناگهان نگران کاربران شد

​مرتضی آقاتهرانی رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس بیان داشت: یکی از چالش‌های کشور مدیریت فضای مجازی کشور از سوی بیگانه است و استقلالی در این زمینه نداریم و دشمن هر وقت بخواهد می‌تواند کارت سوخت و بانکی ما را مختل کند و یا صدا و سیما را هک کند. وی افزود: طرح مدیریت فضای مجازی برای حمایت از کاربر است.

خبرگزاری تسنیم: رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در جمع مردم اهواز گفت: منشأ و ماهیت رژیم صهیونسیتی ضد انسانیت و بر پایه فساد است و دنیای پیش رو، دنیای بدون صهیونیسم است.

نماینده طرفدار صیانت ناگهان نگران کاربران شد

 حجت الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی در مراسم روز قدس در مصلی اهواز اظهار داشت: رژیم صهیونسیتی یک رژیم ضدانسانی و بیگانه از انسانیت است. نطفه این رژیم غیرمشروع است.

وی افزود: این غده سرطانی دنبال تفرقه و نابودی تمدن اسلامی است و‌ مبنای این رژیم ترویج فساد مالی و اخلاقی است.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی کشور ادامه داد: امام خمینی(ره) حتی در رژیم طاغوت به شاه نصیحت می‌کرد که با این غده ارتباطی نداشته باشد چرا که صهیونیسم منشأ فساد علیه بشریت است.

آقاتهرانی افزود: راه مبارزه با این رژیم کودک‌کش مقاومت است و این مسیری است که امام خمینی(ره) بنا نهادند و باید این مسیر را با قوت ادامه داد و هر مسیر غیر مقاومت محکوم به شکست است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: در مسیر مبارزه باید تابع ولی‌فقیه بود و اگر در جریان بیداری اسلامی رهبری مثل امام خمینی(ره) حضور داشت، انحراف ایجاد نمی‌شد و‌ کودتاگران بر کشور مصر حاکم نمی‌شدند.

وی افزود: ولایت‌فقیه مایه وحدت و انسجام و پیشرفت کشور است و در سایه ولی‌فقیه قدس آزاد شدنی است و مطمئن باشید دنیای پیش رو دنیای بدون صهیونیسم است.

آقاتهرانی با اشاره به برخی ناهنجاری‌های فرهنگی در کشور بیان داشت: در کمیسیون فرهنگی برای ازدواج آسان جوانان طرح‌های مناسبی تدوین شده است که در این زمینه دولت ورود و همکاری خوبی داشتند.

دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی ایران بیان داشت: یکی از چالش‌های کشور مدیریت فضای مجازی کشور از سوی بیگانه است و استقلالی در این زمینه نداریم و دشمن هر وقت بخواهد می‌تواند کارت سوخت و بانکی ما را مختل کند و یا صدا و سیما را هک کند.

وی افزود: طرح مدیریت فضای مجازی برای حمایت از کاربر است و هیچ جای این طرح بحثی از فیلتر و محدودیت و مسدودی نیست. امید دشمن به بی بندوباری در فضای مجازی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      حاجی اقا کارت سوخت و امثالهم به شبکه داخلی متصل است و ربطی به فضای مجازی ندارد که دیگران در آن ورود کنند این شناسی و که سعی در ورود در فضای مجازی بمنظور محدود کردن آن هستید.

    • هومن خان

      پس چرا گرینت کارت آمریکا داره؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج