اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۰۵۵۷
۳۲۳
۳۲۳
پ

اطلاعیه مهم پلیس درباره تردد در جاده‌های شمالی

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: جاده چالوس به علت ظرفیت پایین تردد در این ایام معمولا ترافیک سنگین‌تری نسبت به سایر جاده‌ها دارد و به هموطنان جهت زودتر رسیدن به مقصد توصیه می‌گردد از جاده‌های هراز و فیروزکوه استفاده نمایند.

ایرنا: رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور گفت: جاده چالوس به علت ظرفیت پایین تردد در این ایام معمولا ترافیک سنگین‌تری نسبت به سایر جاده‌ها دارد و به هموطنان جهت زودتر رسیدن به مقصد توصیه می‌گردد از جاده‌های هراز و فیروزکوه استفاده نمایند.

سرهنگ احمد شیرانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور گفت: ترافیک در جاده چالوس مسیر جنوب به شمال از دوراهی شهرستانک تا سیاه بیشه و در آزادراه تهران - شمال از تونل ۱۸ تا شهرستانک سنگین است.

وی ادامه داد: ترافیک در جاده هراز مسیر جنوب به شمال از پلور تا آب اسک و در آزادراه تهران - قم از عوارضی تا پل واوان نیمه سنگین است. سایر جاده‌های اصلی و مواصلاتی کشور ترافیک روانی وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور اضافه کرد: تردد در جاده چالوس مسیر شمال به جنوب ممنوع و جهت حرکت در جاده بصورت کامل به سمت شمال یک طرفه اعمال شد.

سرهنگ شیرانی درباره علت تصادفات جاده‌ای گفت: ۷۰٪ تصادفات در شهرها و ۳۰٪ در جاده‌ها حادث می‌شود ولی ۷۰٪تلفات و کشته‌های حوادث رانندگی مربوط به جاده‌ها است. علت اصلی آن مربوط به بالا بودن شدت برخورد و سرعت‌های بالاتر در مسیرهای بین شهرهاست. به همین لحاظ رعایت کامل مقررات رانندگی و احتیاط بیشتر در سفرهای جاده‌ای از الزامات سفر است.

سرهنگ شیرانی تاکید کرد: در برخی مسیرهای پر تردد در این ایام ترافیک پرحجمی در جاده‌ها وجود دارد. رانندگی در این شرایط با توجه به افزایش تردد و ترافیک، نیازمند صبر و حوصله و احترام به حقوق سایر رانندگان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور ابراز امیدواری کرد: امیدواریم رانندگان با رعایت احتیاط و عمل به مقررات رانندگی و پرهیز از عجله و شتاب سفر بی‌حادثه‌ای را داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج