جاباما
۱۲۱۰۵۶۳
۱۸۷۰
۱۸۷۰
پ

ستاره «بازی تاج و تخت» دست به افشاگری زد

رُز لزلی (Rose Leslie) ستاره سریال محبوب بازی تاج و تخت در گفت‌وگویی که اخیرا انجام داده از مشکلات هم‌بازی سابق و همسر فعلی خود، کیت هرینگتون (Kit Harington) در مورد سوء مصرف الکل سخن گفت.

روزیاتو: رُز لزلی (Rose Leslie) ستاره سریال محبوب بازی تاج و تخت در گفت‌وگویی که اخیرا انجام داده از مشکلات هم‌بازی سابق و همسر فعلی خود، کیت هرینگتون  (Kit Harington) در مورد سوء مصرف الکل سخن گفت.

سال گذشته هرینگتون صراحتاَ در مورد اعتیاد خود به موادی ازجمله الکل صحبت کرد و حالا همسرش در مورد وضعیت بهبودیافته حال حاضر او صحبت کرده است.

لزلی در مصاحبه‌ای که روز پنج شنبه در هارپر بازار منتشر شد در مورد بهبودی شریک زندگی‌اش صحبت کرد و گفت او هنوز هم باید به اعتیادی که داشت فکر کند و مسئولیت‌ آن را بپذیرد. او گفت: «برای کیت که معتاد بوده بسیار مهم است که خودش را به آن شکلی که بود بشناسد.»

لزلی که در سریال Game of Thrones در نقش ییگریت در کنار کیت هرینگتون (در نقش جان اسنو) بازی کرد افزود: «انجمن الکلی های گمنام (AA) فضایی دوست‌داشتنی برای او فراهم کرده تا احساس کند شنیده می‌شود و مطمئن شود تنها نیست. اگر این مرکز بازپروری نبود، او الان در وضعیت ذهنی بسیار متفاوتی قرار داشت.»

ستاره «بازی تاج و تخت» دست به افشاگری زد

او همچنین گفت: «من چیزهای زیادی در مورد اعتیاد یاد گرفته ام و این چیزی است که کیت همیشه از آن آگاه خواهد بود، اما این به خودش بستگی دارد که آیا دوباره نوشیدن الکل را انتخاب کند یا نه. هیچ مراقبتی نمی‌تواند او را از انجام کاری که تصمیم می‌گیرد انجام دهد باز دارد.»

رُز لزلی ادامه داد: «من تصمیم ندارم این فشار را به خودم متحمل شوم. مسئولیت این رفتار به عهده خود اوست. وظیفه من نیست که از او محافظت کنم.»

هرینگتون پس از پایان سریال بازی تاج و تخت در مورد مسائل اعتیاد و درمان خود صحبت کرد و در آن زمان به رسانه‌ها گفت مسائل بسیار وحشتناکی را تجربه کرده است.

هرینگتون و لزلی در سریال بازی تاج و تخت با یکدیگر آشنا شده و در نهایت در سال ۲۰۱۸ با یکدیگر ازدواج کردند. این دو اولین فرزند خود را سال گذشته به دنیا آوردند.

ستاره «بازی تاج و تخت» دست به افشاگری زد

رز لزلی پس از حضور اخیرش در فیلم جنایی مرگ بر روی نیل با اقتباس تلویزیونی شبکه اچ بی او از همسر مسافر زمان که توسط دیوید ناتر کارگردانی می‌شود به صفحه نمایش تلویزیون باز خواهد گشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج