اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۰۸۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

شهادت یک ایرانی در سامرا

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از به شهادت رسیدن یک نفر از نیروهای ستاد بازسازی عتبات عالیات در سامرا خبر داد و گفت: در طی حملات اخیر گروهک‌های تکفیری خوشبختانه کوچکترین ترکشی به حرمین امامین عسکریین(ع) اصابت نکرده است.

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات از به شهادت رسیدن یک نفر از نیروهای ستاد بازسازی عتبات عالیات در سامرا خبر داد و گفت: در طی حملات اخیر گروهک‌های تکفیری خوشبختانه کوچکترین ترکشی به حرمین امامین عسکریین(ع) اصابت نکرده است.

حسن پلارک در گفت و گویی با اشاره به سفر اخیر خود به سامرا گفت: شهر سامرا هم اکنون از لحاظ امنیتی در شرایط نا امنی قرار دارد و در اطراف سامرا گروه‌های تکفیری حضور دارند که به صورت مرتب حمله‌هایی را به سوی حرم امامین عسکریین(ع) انجام می‌دهند که خوشبختانه با معجزه اهل بیت(ع) تا کنون کوچکترین ترکشی به حرم اصابت نکرده است.

وی ادامه داد: با این شرایط اعضای ستاد بازسازی عتبات عالیات در قالب مدافعان حرم با جدیت مشغول فعالیت هستند و تا کنون ۷ نفر از اعضای ستاد زخمی شده‌اند که وضعیت دو نفر از آنها وخیم گزارش شده است و همچنین یک نفر از تکنسین‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات نیز در طی حملات اخیر گروهک‌های تکفیری به شهادت رسید.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات تصریح کرد: در پیرامون حرم و کمپ‌های اطراف حرم اصابت‌هایی رخ داده است اما خوشبختانه به حرم اصلی امامین عسکریین(ع)، گنبدها، رواق‌ها و صحن اصلی کوچکترین آسیبی وارد نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج