۱۲۱۱۸۶۹
۴ نظر
۲۱۱۷
۴ نظر
۲۱۱۷
پ

یارانه جبرانی فعلا قابل برداشت نیست

سعادتی این را هم گفت: شماره تلفن ۰۲۱۶۳۶۹ مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در اختیار مردم گذاشته می‌شود. همچنین سامانه هدفمندی hadafmandi.ir از روزهای آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

ایسنا: مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: همزمان با سخنان رئیس جمهور یارانه جبرانی برای ۹ دهک درآمدی واریز شد، اما فعلاً قابل برداشت نیست.

یارانه جبرانی فعلا قابل برداشت نیست

مجتبی سعادتی در مورد اینکه برخی از شهروندان اعلام کردند همزمان با گزارش رئیس جمهور به مردم در مورد اصلاح یارانه کالاهای اساسی مبالغی به حساب‌شان واریز شده است، گفت: طبق گفته رئیس جمهور یارانه جبرانی برای اصلاح یارانه‌ کالاهای اساسی برای دو ماه به صورت بلوکه شده تا زمان اعلام رسمی از سوی دولت به حساب دهک‌های اول تا سوم کم درآمدی به ازای هر نفر 400 هزار تومان واریز شد و برای دهک‌های 4 تا 9 پردرآمدی به ازای هر نفر 300 هزار تومان واریز شده که این مبالغ فعلاً قابل برداشت نیست.

وی افزود: در روزهای آینده اطلاعات بیشتری به مردم ارائه خواهد شد و زمان استفاده از این یارانه جبرانی از سوی دولت در آینده اعلام خواهد شد اما تا آن زمان این مبالغ قابل برداشت و استفاده نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها همچنین گفت: کسانی که به هر نحوی از سال 93 به بعد برای یارانه‌ها ثبت‌نام نکرده بودند و یا از قلم افتاده بودند در روزهای آینده اعلام می‌شود که در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت‌نام کنند.

وی همچنین افزود: کسانی که به هر نحوه دهک‌بندی خود اعتراض دارند می‌توانند از طریق سامانه جامع رفاه ایرانیان در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت کنند و اگر دارای حق باشند یارانه آنها جبران می‌شود.

سعادتی این را هم گفت: شماره تلفن 0216369 مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای پاسخگویی به سؤالات در اختیار مردم گذاشته می‌شود. همچنین سامانه هدفمندی hadafmandi.ir از روزهای آینده در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

وی تأکید کرد: در حال حاضر یارانه جبرانی باری دهک‌های یک تا 9 واریز شده است که برای سه دهک کم‌درآمد 400 هزار تومان و برای 6 دهک پردرآمد 300 هزار تومان واریز شده اما فعلاً قابل برداشت نیست.

مدیرکل روابط عمومی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها گفت: یارانه نان، دارو و بنزین برداشته نمی‌شود و به صورت قبل اختصاص خواهد یافت و مردم نگرانی بابت افزایش قیمت نان سنتی، دارو و بنزین نداشته باشند.

سعادتی گفت: در روزهای آینده نخبگان و مسئولان دولت در جهت اقناع‌سازی مردم برای ورود به شرایط جدید سخنرانی خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      هههه قابل برداشت نیست فعلا نگاهش کنید

    • بینام

      چک برگشتی

    • بی نلم

      برو در نانوایی نان بگیر گفت پول براش برقص

    • ناشناس

      عجب قابل برداشت نیس برا چی حالا خدامیدونه تاکی باید درگیر این پول باشیم ما قسط داریم قرض داریم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج