جاباما
۱۲۱۳۲۰۴
۶۹۷۵۶
۶۹۷۵۶
پ

کامبیز قربانی، پسر گوگوش را بیشتر بشناسید

کامبیز قربانی تنها فرزند گوگوش است که حاصل ازدواج او با محمود قربانی می باشد. محمود قربانی اولین همسر گوگوش است.

آرگامگ: کامبیز قربانی پسر خواننده معروف گوگوش است که خود وی نیز خواننده موسیقی هیپ هاپ است. او از نخستین افرادی بود که با انتشار آلبوم متفاوت شکلات هیپ هاپ ایرانی را شروع نموده و تا میزان بالایی نیز در این زمینه به موفقیت رسید. پدر وی محمود قربانی از کاباره داران معروف تهران و مادرش گوگوش خواننده مشهور است. در ادامه این مطلب به قلم زنی در باب بیوگرافی کامبیز قربانی خواهیم پرداخت.

کامبیز قربانی، پسر گوگوش را بیشتر بشناسید

 

بیوگرافی کامبیز قربانی خواننده سبک هیپ هاپ

کامبیز قربانی تنها فرزند گوگوش است که حاصل ازدواج او با محمود قربانی می باشد. محمود قربانی اولین همسر گوگوش است. وی بعد از انقلاب جمهوری اسلامی با پدر خود از کشور ایران به فرانسه و سپس آمریکا رفت. این جابجایی موجب شد تا روزهای زیادی را از مادر خود دور بماند و این برای او سخت و بسیار موثر بود. وی در لس آنجلس آمریکا ساکن شد و به فعالیت در موسیقی رپ ایرانی یا هیپ هاپ شد و آلبوم «شکلات» را تولید و پخش نمود.

گفته می شود او از مبدعان و مبتکران سبک موسیقی هیپ هاپ ایرانی با این آلبوم به شمار می رود. گفته می شود پسر گوگوش در این آلبوم تنها با استفاده از توانایی های خود به موفقیت رسید و نخواست از شهرت مادر خویش برای این موضوع بهره ببرد. کامبیز قربانی در کارنامه هنری خود سابقه همکاری با شهرام کاشانی یکی از خوانندگان پاپ لس آنجلسی دارد.

کامبیز قربانی، پسر گوگوش را بیشتر بشناسید

ازدواج کامبیز قربانی

در بیوگرافی کامبیز قربانی سابقه یک ازدواج ناموفق دیده می شود که نتیجه این وصلت ختم شده به جدایی، یک پسر به نام دارا و یک دختر به اسم مایا می باشد. او پس از طلاق و به اتمام رسیدن این ازدواج هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد. او علاوه بر خوانندگی مدتی را در یک تلویزیون ماهواره ای لس آنجلس برنامه اجرا می کرد. او نیز یک کمپانی محافظ های شخصی را مدتی مدیریت می کرده است. در مورد علاقه او به موتور سیکلت و خودرو های رالی با سرعت بالا در برخی مکان ها اشاره شده است.

گوگوش در سال ۱۳۵۱ با محمود قربانی کاباره دار مشهور ازدواج نمود که عمر آن ۳ سال بود. نتیجه ی این ازدواج پسری به نام کامبیز بود. کامبیز قربانی دارای سابقه یک ازدواج ناموفق می باشد که حاصل ان دو فرزند (۱ دختر و ۱ پسر به نام های دارا و مایا) است. مایا نوه گوگوش در حال حاضر در عرصه ی مدلینگ فعالیت می کند.

در برخی از رسانه ها شهرام کاشانی را برادر می دانند. که البته آنها علاوه بر دوست بودن برادر ناتنی یکدیگر محسوب می شوند و چندین اجرا با هم داشته اند. مادر شهرام هم مثل کامبیز برای زمان کمی با محمود قربانی ازدواج می نماید.

کامبیز قربانی، پسر گوگوش را بیشتر بشناسید

 

کامبیز قربانی، پسر گوگوش را بیشتر بشناسید

فردا از زبان کامبیز قربانی

گفته می شود وی به طور کلی دارای روحیه ای سرکش بوده و هست که مثل پدر خویش به فعالیت های با ریسک زیاد و هیجان انگیز علاقمند می باشد. کامبیز قربانی در یک مصاحبه در مورد فکر کردن در مورد فردا چنین بیان می کند:

«ترجیح می دهم الان لذتم را ببرم، هر کاری می خواهم بکنم … روز به روز زندگی می کنم.»

واکنش کامبیز قربانی به مردم در لایو

گفته می شود آقای قربانی به طور کل همانند پدرش کمی خشن و نابهنجار می باشد. او در یک لایو ایسنتاگرام خود نسبت به اینکه مردم او را چون پسر گوگوش خواننده معروف است، مردی پولدار می دانند واکنش نشان داد. واکنش او با ناراحتی و توهین به ایرانیان بود که البته به خاطر بسته نبودن نظرات و در نتیجه ناسزاهایی که کاربران اینستاگرام درج کرده بودند, سانسور گردید.

به نظر می رسد کامبیز قربانی پس از یک غیبت کوتاه مجددا به اجتماع بازگشته است. 

کامبیز قربانی، پسر گوگوش را بیشتر بشناسید

کامبیز قربانی، پسر گوگوش را بیشتر بشناسید

 

محمود قربانی پدر کامبیز قربانی

محمود قربانی از قهرمانان بوکس کشورمان در آن زمان بود، همچنین محصل رشته هتلداری بود که به همین خاطر آمریکا رفت. پس از برگشتن به ایران کاباره ی معروف تهران را راه انداخت. علاوه بر حضور شخصیت سیاسی مطرح، خواننده های مشهور زیادی در این کاباره رفت و آمد داشتند که از جمله ی آن ها می توان به گوگوش (فائقه آتشین) اشاره داشت. در همین مکان و زمان بود که این دو یکدیگر را شناختند و رابطه ی صمیمانه ی را آغاز نمودند که به ازدواج ختم شد.

محمود قربانی و گوگوش بعد از سه سال از یکدیگر جدا می شوند که بعد از گذشت چند سال محمود قربانی پدر کامبیز تجدید فراش کرده و با هایده کاشانی ازدواج می نماید. هایده کاشانی نیز یک ازدواج ناموفق داشت که حاصل آن شهرام کاشانی بود. هایده به مدت چند سال کامبیز پسر گوگوش را نیز در کنار پسر خودش نگهداری می کرد. شهرام کاشانی مدتی است که فوت نموده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج