جاباما
۱۲۱۳۳۱۰
۵۶ نظر
۷۳۲۴
۵۶ نظر
۷۳۲۴
پ

روایتی تلخ از فرشتگان قربانی مردان هوسران

شیاطین همیشه به دنبال فرشتگان هستند و از هر فرصتی سوء استفاده می کنند؛ اما گاهی علاوه بر تلخی آزار و اذیت مانند مهرسا، کودکان قربانی هوسرانی می شوند.

جامعه ۲۴: شیاطین همیشه به دنبال فرشتگان هستند و از هر فرصتی سوء استفاده می کنند؛ اما گاهی علاوه بر تلخی آزار و اذیت مانند مهرسا، کودکان قربانی هوسرانی می شوند.

روایتی تلخ از فرشتگان قربانی مردان هوسران

قتل مهرسا دختر سه ساله مشهدی سر و صدای زیادی به پا کرد. در این جنایت که روز بیستم اردیبهشت در محله مهدی آباد مشهد رخ داد، پسر ۲۵ ساله همسایه تحت تاثیر دیدن فیلم‌های مستهجن مهرسا را برای آزار و اذیت به خانه اش می‌برد، اما با سر و صدای دختر بچه، او کودک را خفه کرده و جسدش را گونی پیچ کرده و داخل خانه همسایه پرتاب می‌کند، اما همسایه که در حال ساخت خانه اش بود وقتی با جسد روبرو می‌شود، پلیس را در جریان قرار داده و ماموران با پیدا کردن تعدادی گونی مشابه در خانه ایمان او را به اتهام قتل بازداشت کردند.

روایتی تلخ از فرشتگان قربانی مردان هوسران

 پسر جوان به جنایت اعتراف و انگیزه اش را آزار و اذیت اعلام کرد، اما بررسی پزشکی قانونی نشان داد پسر جوان نتوانسته است به دختر سه ساله تجاوز کند. تحقیقات بیشتر در مورد این جنایت تلخ و سیاه همچنان ادامه دارد.

به بهانه این حادثه به بازخوانی مهمترین پرونده‌های آزار و اذیت و قتل کودکان می‌پردازیم.

بیجه مهمترین قاتل پسران کم سن و سال

اول مهر سال ۸۳ ماموران پلیس پاکدشت موفق شدند جنایی‌ترین معمای ابتدای این دهه را حل کرده و موفق شدند قاتل سریالی خطرناک کودکان را دستگیر کند. محمد بسیجه، معروف به بیجه در اعترافاتی هولناک به قتل ۲۰ کودک و مرد اعتراف کرد. او مدعی شد به دلیل اینکه در ۱۱ سالگی مورد تجاوز یکی از آشنایان قرار گرفته، وقتی برای کار به کوره پز خانه‌های پاکدشت می‌آید برای انتقام به کودکان تجاوز کرده و سپس آن‌ها را به قتل می‌رسانده است.

روایتی تلخ از فرشتگان قربانی مردان هوسران

این قاتل خطرناک اجساد را در کوره آجرپزی انداخته و خاکستر و باقی مانده قربانیان را در بیابان رها می‌کرد.

بیجه در روز عاشورای سال ۸۱ اولین قربانی اش را که پسر ۱۰ ساله‌ای بود کشت و جسدش را رها کرد. چند روز بعد هم با خونسردی در مجلس ختم کودک حاضر شد. او بالاخره در ملاءعام به دار مجازات آویخته شد.


جنازه ستایش در اسید سوزانده شد

۲۲ فروردین ماه سال ۹۵ زن و مرد افغانی هراسان با پلیس تماس گرفته و از مفقود شدن دختر ۶ ساله شان به نام ستایش خبر دادند. با حضور ماموران در محله این مرد در خیرآباد ورامین، او به ماموران گفت: من ۱۶ سال است که به ایران آمده‌ام و به عنوان کارگر ساختمانی مشغول به کار شده‌ام. دخترم برای خرید بستنی به مغازه رفت، اما نیم ساعت بعد وقتی غیبتش طولانی شد، مادرش نگران به خیابان رفت، اما انگار دخترم آب شده و به زیر زمین رفته بود.

روایتی تلخ از فرشتگان قربانی مردان هوسران

با این شکایت جستجو‌ها آغاز شد، اما هیچ اثری از ستایش نبود. دو روز بعد در حالی که تحقیقات ادامه داشت و تصاویر ستایش تمام فضای مجازی را پر کرده بود، پلیس پسر همسایه را به عنوان قاتل بازداشت کرد. پسر ۱۶ ساله که نمی‌دانست رازش چگونه برملا شده است، به قتل ستایش اعتراف کرد و در بازجویی‌ها گفت: آن روز مشروب مصرف کرده بودم و حالت طبیعی نداشتم. دختربچه را در خیابان دیدم و به بهانه اینکه با خواهرم بازی کند به خانه آورده و به اتاق خودم بردم. بعد از اقداماتی که کردم او را کشتم. از دوستم خواستم که برای از بین بردن جسد به کمکم بیاد، اما او حاضر به همکاری نشد، برای همین جسدش را در اسید سوزاندم.

با اعترافات امیرحسین، موجی از وحشت در جامعه به وجود آمد. متهم در دادگاه کیفری استان محاکمه و به اعدام محکوم شد. سرانجام با اصرار خانواده ستایش پسر نوجوان در ۱۴ دی سال ۹۶ به دار مجازات آویخته شد تا پرونده جنجالی با قصاص قاتل بسته شود.


آتنا را مرد رنگرز کشت

۲۸ خرداد سال ۹۶ بود که مفقود شدن دختر بچه هفت ساله‌ای در پارس آباد به پلیس اطلاع داده شد. پدر دختر بچه در شکایتش مدعی شد دستفروش است و دخترش آتنا برای کمک همراه او بود، اما دختر بچه که می‌خواست به خانه برود، در مسیر برگشت گم می‌شود.

تحقیقات آغاز و تصاویر آتنا در تمام فضای مجازی منتشر شد، اما خبری از او نشد تا اینکه بالاخره چند روز بعد ماموران متوجه شدند احتمالا مرد رنگرز که آتنا در محدوده مغازه او مفقود شده بود، خبری از او دارد. مرد ۴۰ ساله دستگیر شد، اما ادعا کرد که هیچ اطلاعی از آتنا ندارد.

روایتی تلخ از فرشتگان قربانی مردان هوسران

سرانجام چند روز بعد زن اسماعیل با پلیس تماس گرفت و از کشف باقی مانده جسد آتنا در یک بشکه خبر داد. با حضور ماموران او ادعا کرد همسرش تماس گرفته و خواستار از بین بردن بشکه آبی رنگ شده و وقتی او و برادر شوهرش به سراغ بشکه می‌روند با بوی بد و باقی مانده جسد آتنا روبرو می‌شوند.

اسماعیل که چاره‌ای جز اعتراف نداشت، مدعی شد دختر بچه برای آب خوردن به مغازه او رفته و او وسوسه شیطان شده بود و بعد هم او را از ترس آبرو به قتل رسانده است.

با این اعترافات او سرانجام در شهریور ماه همان سال به دار مجازات آویخته شد.


قتل ندا از سوی مرد همسایه

اوایل اردیبهشت سال ۹۷ گم شدن دختر بچه هفت ساله‌ای به پلیس اعلام شد. ساعتی بعد جسد دختر ۶ ساله در چند کوچه بالاتر از محل زندگی اش در یک گونی کشف شد. پزشک قانونی علت مرگ کودک را خفگی بر اثر چپاندن دستمال در دهان کودک اعلام کردند.

روایتی تلخ از فرشتگان قربانی مردان هوسران

بررسی‌های پلیس ماموران را به مرد همسایه رساند که در خانه اش میوه فروشی می‌کرد. با دستگیری مرد ۴۱ ساله او به قتل دختر ۶ ساله اعتراف کرد و گفت: روز حادثه دختر بچه را به خانه بردم و قصد شیطانی داشتم. او سر و صدا کرد با مشت در دهانش کوبیدم و در دهانش دستمال گذاشتم که خفه شد بعد هم او را به چند کوچه بالاتر بردم و رها کردم.

با این اعترافات، قاتل سنگدل در ملاءعام اعدام شد.


قتل محمد حسین ۱۰ ساله

چند روز بعد از ماجرای ندا بار دیگر خبر از مفقود شدن پسر ۱۰ ساله‌ای به نام محمدحسین آمد. پسر دانش آموز برای رفتن به مدرسه منتظر تاکسی تلفنی بود، اما مرد شیطان صفت او را سوار کرده و بعد به بیابان‌های سمت طرقبه برده و بعد از اقدامات شیطانی او را به قتل رساند. در حالی که همان دقایق مفقود شدن پسر ۱۰ ساله به پلیس اعلام شد، ساعت ۷ عصر جسد نیمه عریان او پیدا شد.

روایتی تلخ از فرشتگان قربانی مردان هوسران

در حالی که تحقیقات ادامه داشت شاهدان اعلام کردند راننده پراید جوانی ۲۵ تا ۳۰ ساله بود و روی داشبورد شکل یک حیوان را کشیده بود. همچنین روی سقف دو آنتن وجود داشت. با این سرنخ سرانجام قاتل دستگیر و به جرمش اعتراف کرد.

او بعد از اعتراف به جرم سیاهش و تائید حکمش، همراه با قاتل ندا به دار مجازات آویخته شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      خداراشکرامنیت داریم

    • ناشناس

      خدا همه رو از حمله خشم و شهوت و نادانی حفظ کنه ان شاءالله

    • ناشناس

      خداونداین قاتلان رالعنت کند

    • ناشناس

      بخاطراینکه چهارتاشیطان صفت رااعدام نکردید گناهشان گردن شماهاست

    • ناشناس

      این جنایت کارها روح حرمله ملعون راسفید کردند خدا همهشون لعنت کند.....

    • ناشناس

      چرا تیتر جمع بستین مردان چیه چند تا شیطان در کالبد مرد بودن

    • میثم

      عنوانت خیلی مردستیزانه هست خبری؟؟ از زنانی که کودکان رو میکشن هم تیتر بزن تا مظلوم نمایی هارو ببینی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مرد ستیزی نیست....بحث قتل بوده بخاطر تجاوزی که کردن! که حتی یک پسر هم بینشون بود. اگه موضوع کلا قتل بود حتما زن هم بود.

      • ناشناس

        کرم از خود درخته. مگه نه؟
        خجالت نکش. بگو: کرم از خود درخته!

    • ناشناس

      وقتی جامعه محدود کنی ازدواج سخت گرون و ارتباط و دوستی با هم سن خودشون ممنوع باشه همین میشه

      پاسخ ها

      • ۰۰۰

        حرفاتون در رابطه با اینکه ازدواج سخت شده درسته ،ولی این ادمایی که همچین کاری میکنن ،اکثرا به دلیل فیلم های مستهجن و صحنه های کثافت کاریه که میبینن....یه موضوعی که واقعا تو زندگیم‌بهش رسیدم**اگه کسی مومن واقعی باشه و تقوا داشته باشه و خودشو همه جوره به خدا بسپاره ممکنه دچار لغزش های کوچیک بشه ولی هیچ وقت دچار همچین کثافت کاری ها و اشتباهات امثال این نمیشه**...درد بزرگ جامعه ما بی دینی و بی تقواییه ،وقتی اقایون محترم چشاشونو نگه نمیدارن و حریصن ، این میشه نتیجش.

      • ناشناس

        خیلی از این قاتل ها زن و بچه داشتن

    • ناشناس

      مقصر مسئولین هستند

    • مردم

      تحویل بگیرن

    • بی نام

      تورا بخدا اینارو نزارید دلمان گرفت باید زیر شکنجه بمیرن خدا با بچه حرامزادها

    • بینام

      خدا از اینطور مردا نابود کنه حرامزادها

    • لیلی

      حیوان صفتا مرگم براشون کمه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        حیوان صفتها؟
        به حیوانات چه کار داری؟
        ...

    • سبحان محمدیان

      این آدما یه بار اعدام براشون کمه
      اینجوری برای بقیه درس عبرت نمیشن
      ابنا باید خورد خورد مجازات بشن و بمیرن. مثلا یه روز یه دستشون قطع کنن ، یه ماه بعد یه پاشون قطع کنن، یه ماه بعد اونیکی پا، یه ماه بعد... اینجوری وقتی بقیه همکاراشون ببینن چ بلایی ممکنه سرشون بیاد. کلا بیخیال این کارای کثیف میشن.

    • آخرین سنگر سکوته

      چقد یه انسان میتونه کثیف باشه

      خدایا یک لحظه خودمان رو به حال خودمان وا مگذار (آمین)

    • ناشناس

      بسه دیگه این چیزا حالمون بد شد

    • علی

      یکبار اعدام براشون کمه اینارو باید ذره ذره بکشند

    • ناشناس

      از شیطان هم شیطان ترند کثافتهای آشغال هوسران

    • سوخته دل

      هزاران لعنت به روح ناپاک و کثیف شیطان صفتان.

    • ناشناس

      وای خدا حالم بد شد

    • ناشناس

      لعنت بر پدر مادرتون که شماهارو به وجود اوردن

    • ناشناس

      این بیشرفها رو فوری اعدام کنید.

    • ناشناس

      خداوند رحمتشان کند و به خانواده های محترم و عزیز و بزرگوارشان صبر و سلامتی بدهد انشالله

    • ناشناس

      اعدام حقشان بود کفتارصفتها

      پاسخ ها

      • ناشناس

        معلومه کفتارها باهات بد تا کرده‌اند که حالا اینها را به کفتار تشبیه میکنی

    • ناشناس

      بزن ۱۲۵

    • بی نام

      کارهای شیطانی به شخصیت خود گناهکاربرمیگرده.ازبس بی بندوباری زیادشده وچشم وگوش وقلبهاشون راکنترل نمیکنندوخداترسی ندارنددرلحظه اسیرامیال شیطانیشون میشند.
      کدوم محدودیت وجودداره!؟!! اگه این محدودیتها نباشه که دیگه معلوم نیست چقدرآماربالاترمیره

    • ناشناس

      مادران و پدران تو را خدا مراقب فرزندان خود باشید. انقدر که سلامت جسم و روح بچه واجب است، سیر کردن شکمش و پوشاکش واجب نیست. لعنت و نفرین بر موجودات پستی که به کودک رحم نمی کند. بروید از حیوانات یاد بگیرید. حیوان بر حسب غریزه حتی به بچه حیوان دیگر که از تغذیه می کند، رحم می کند

    • مهدی مهربان مقدم

      هر قدم کوچک به سوی گناه راه به سوی پرتگاهی ژرف دارد

    • ناشناس

      قاتل ندا و آتنا هردو متاهل بودن و کار هم داشتن بازم‌ ربطی داره به مجردی و گرونی؟ تجاوز به کودکان نوعی بیماری‌روانی

    • ناشناس

      لعنت به کسانی که بچه های معصوم رااذیت میکنند
      چرا بعضیها اینقدر بیرحم هستند.

    • ناشناس

      جیگرشون آتیش بگیره بچه‌ها رو چرا قربانی میکنند چرا چرا چرا خدا لعنتشون کنه انشاالله بچه ۳ساله چی میفهمه چجوری دلشون میاد من حالم بد میشه وقتی اینجور جیزارو میبینم

    • ناشناس

      احسنت امان دادن ظلم است اعدام بالاترین قیاس عدالت است

    • محمد رضا مرادی

      نگاه مظلومانه محمد حسین چه ناراحت کننده است اول خودشون که به خاطر نیت یه شیطان از بین رفتن وبعد خدا به پدر مادرشون صبر بده چه قدر سخته

    • ناشناس

      بازم بودن این فقط چندتاشه

    • ناشناس

      ای خدا به دادمون برس. خدایااااا

    • ناشناس

      مریض های جنسی کثیف.اکثرا هم ازدواج کرده هستن.جز یکی دو مورد

    • طاهری

      مشکل ما هستیم که قربانی رو مجرم میدونیم و او حق گفتن گلایه و شکایت نداره تا درمان بشه محبت ببینه و راهکار بگیره عرف اجازه نمیده درباره مسائل جنسی حرف زد و گفت و گاهی اعتراف کرد و برای درمان و کم کردن این فشارها به روانشناس مراجعه کرد

    • hadi mirza

      حرفت درسته بیشتر اینکارها از محدودیته نه از ولنگاری

    • انسانیت شرمنده حیوانیت میشه

    • ناصر

      آموزش مهارتهاي زندگی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خیلی موثره

    • ناشناس

      تو مشهد فقط روی کاشت ناخن و نرفتن خانم ها به ورزشگاه و برگزار نشدن کنسرت تاکید دارن در صورتی که بیشتر جنایت هایی که میشه و حداقل تو اخبار داغ ما میخونیم توی مشهده

    • ناشناس

      خدا رو شکر اینترنت داریم

    • ناشناس

      داغ دل خانواده ها رو تازه نکنید

    • طاها

      خدا رو شکر کسی توی کامنت ها ننوشته بود اعدام نکنید!

    • ناشناس

      آفرین بر مدافعان عدالت....اعدام در ملا عام

    • ناشناس

      خدا لعنتتون کنه خدا فریاد پدر مادراشون برسه وای وای

    • فلفل

      تورو خدا مواظب بچه هاتون باشید
      چه دختر بچه چه پسر بچه!
      خودم پدر دوتا دختر کوچولوام ۲۴ساعته حواسم جمعه اونهاست
      همه جا مواظبشونم بازهم نگرانم!

      انقدر به دایی و عمو و بچه های قد ونیم قد فامیل و همسایه اعتماد نکنید
      خدا شاهده هییییچکس قابل اعتماد نیست!

      همسایه های من دخترای ۷_۸ ساله شون رو
      صبح ول میکنند تو کوچه پس کوچه
      شب برمیگردونندخونه !
      انقدر بهشون اخطار دادم زبونم مو در آورده!
      بابا دیگه به دایی و عمو هم نمیشه اعتماد کرد چه برسه به مردهای بزرگسال غریبه!!!!!

      پدرها مادرها مواظب باشید!

    • ناشناس

      به جای نوشتن با دیدن فیلم مستهجن فلان کار را کرد یا یا مصرف مشروب فلان کار را کرد درست وحسابی باید بررسی بشه چرا اینقدر پدوفایل درایران زیاد شده؟ چرا قبلا نبود؟ چرا قبل از انقلاب اینقدر نبود؟

    • ناشناس

      خدارحم کنه*

    • هاجر

      واقعا که بکش بکشه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج