جاباما
۱۲۱۳۵۱۲
۱۰۰ نظر
۸۲۹۴
۱۰۰ نظر
۸۲۹۴
پ

عصر جدید و آقای علیخانی! میشه لطفا بسه ...؟

از احسان علیخانی باید پرسید چرا او احساس می‌کند که برخی اتفاقات را فقط او متوجه شده است و تا او توضیح ندهد دیگران درک نمی‌کنند؟

عصر ایران- نهال موسوی: مرحله نیمه نهایی فصل سوم برنامه عصر جدید ۲ شب در هفته  از تلویزیون در حال پخش است و هنوز همان مشکل اصلی ۲ فصل گذشته را دارد : اطناب کلام و زیاد حرف زدن احسان علیخانی.

اساسا این شکل برنامه سازی ادامه دهنده برنامه‌های استعداد یابی موسوم به Got Talent است که معروفترین آنها America's Got Talent از سال ۲۰۰۶ از شبکه ان بی سی آمریکا در حال پخش است.

شکل برنامه‌های استعداد یابی در تمام دنیا کماکان ثابت است و تقریبا به همین شکل است که معمولا ۴ داور نشسته و شرکت کنندگان را مورد قضاوت قرار می دهند. اما این موقعیتی که احسان علیخانی برای خود در برنامه عصر جدید قائل شده است را واقعا در هیچ جای دنیا نمی‌توان پیدا کرد. البته قبل‌تر هم به این نکته اشاره کرده‌ایم .

علیخانی با میز و صندلی مخصوص خود (تقریبا هم اندازه میز ۴ داور)، همچون پدرخوانده آن گوشه نشسته است و اوست که هم داوران را کنترل می کند و هم شرکت کندگان و هم حاضران تماشاچی و ...!  

عصر جدید و آقای علیخانی! میشه لطفا بسه ...؟

در نمونه های خارجی هربار یکی از داورها از شرکت کننده می پرسد تو از کجا آمده‌ای و ... ادامه برنامه. ولی این حضور علیخانی آن هم در این شمایل واقعا بی دلیل است و اگر از کل برنامه تمام قسمت‌های علیخانی حذف شود هم خللی پیش نخواهد آمد. 

حال برای آن که یک نقشی هم به خودش داده باشد شروع هر اجرا یک دکمه را می زند و آخر اجرا هم مثلا تا قبل از دکمه پایان زدن علیخانی باید داوران رایشان را بدهند! نقش این اندازه گیری زمان را با یک زمان سنج ساده هم می توانستند انجام دهند که مثلا بعد از اتمام اجرا داوران 10 ثانیه وقت دارند تا رای ضربدری سفید یا قرمز خود را اعلام کنند.

نکته دیگر حرف زدن و توجه گرفتن بیش از حد در طول برنامه است. مثلا در برنامه قبلی که پخش شد یک گروه نوجوان در حال اجرای برنامه‌ای بودند که بسیار به تمرکز نیاز داشت، علیخانی با صندلی‌اش مشکل پیدا کرده بود و مدام از اینکه صندلی او چرا اینجوری شده حرف زد تا جایی که بعدتر حتی داوران هم به این کار او اعتراض کردند.

این پرسش را از از احسان علیخانی باید پرسید چرا او احساس می‌کند که برخی اتفاقات را فقط او متوجه شده است و تا او توضیح ندهد دیگران درک نمی‌کنند؟! آقای علیخانی مخاطبان برنامه‌ات بسیار باهوش تر از آن هستند که شما مدام برای آنها حرفی بزنی، توضیحی بدهی و ... فقط کافی است از چند نفرشان در همان سالن بپرسی چه فیلم‌های جدید، سریال ها و برنامه های جهانی را به مدد اینترنت در یک ماه اخیر دیده اند؟

حرف زدن طولانی با شرکت کننده‌ها و توضیح و تفسیرهای غیر لازم، مدام پرسیدن از اینکه از وقتی در عصر جدید دیده شدی چه اتفاقی در زندگیت رخ داد؟ چی شد و ... و تا این حد گل درشت کردن تاثیر برنامه عصر جدید در زندگی افراد شرکت کننده واقعا باز به گونه‌ای دست کم گرفتن مخاطب است.

 

عصر جدید و آقای علیخانی! میشه لطفا بسه ...؟

چرا همه چیز اینقدر طولانی است؟ هم بخش های اجرا شرکت کننده‌ها، حتی حرف زدن آنها و داورها، هم حرفهای خود علیخانی و سوال و جواب‌ها و ... درست است که ریش و قیچی دست خودتان است اما دیگر نه تا این حد بالا بلند، تکراری، خسته کننده و ...

در برنامه شب گذشته شرکت کننده آکروبات کار (احمد رضا گلکار) مدام بر این قضیه تاکید داشتن که الان حدود ساعت 4 و پنجاه دقیقه صبح است که این اجرا ضبط می‌شود و اجرای احمدرضا باعث شد تا خواب از سرمان بپرد و ... واقعا فکر کرده‌اید اگر ضبط برنامه تا ساعت 5 صبح طول بکشد فضیلتی است؟ خیر برعکس این یک ضعف بزرگ برای گروه برنامه ساز است. مخصوصا برای برنامه‌هایی که خطرناک هستند و شرکت کننده باید تمرکز و هوشیاری کافی را داشته باشد این قضیه بسیار مهم و جدی است.

قطعا ضبط برنامه‌ای چون عصر جدید با این حجم از شرکت کننده و تنوع آیتم‌هایی که برای هر شرکت کننده تدارک دیده شده است کار سختی است و اضافه کنید به این اتفاق تعداد تماشاگران داخل سالن و ... اما امنیت جانی بالاتر از همه این موارد است و نباید یک درصد در این مورد ریسک کرد!

شاید اگر در جای دیگری از این جهان چنین حرفی زده می‌شد به سرعت از طرف مدعی العموم یا نهادها و سازمان‌های حافظ جان انسانها چنین برنامه‌ای تعطیل می‌شد تا زمانبندی درست و منطقی پیدا کند، یا حداقل شرکت بیمه کننده افراد حاضر در برنامه نسبت به این قضیه اعتراض می کرد! اما در اینجا با افتخار اعلام می شود الان ساعت 5 صبح است و این شرکت کننده که چنین حرکت‌های خطرناکی انجام داد در چنین ساعتی اجرا داشته است!

عصر جدید و آقای علیخانی! میشه لطفا بسه ...؟

دوباره می پرسم در چارچوب این برنامه نقش خود احسان علیخانی چیست؟ غیر از اینکه چون او تهیه کننده و برنامه ساز عصر جدید است از این موقعیت ویژه برای خودش استفاده می‌کند. فرض را بر این بگذارید به هر دلیلی قرار شود که احسان علیخانی فقط تهیه کننده برنامه باشد و چهره خودش نباید دیده شود آیا شخص دیگری را می‌گذارد به جای خودش بنشیند و همین شکل برنامه را پیش ببرد؟

طبیعتا چون برنامه عصر جدید زمان زیادی از بهترین ساعات پر بیننده ترین شبکه سیما را به خود اختصاص می‌دهد و آمار و ارقام هزینه ساخت آن بسیار فراتر از یک برنامه معمولی تلویزیون است، اتفاقا باید بر آن نظارت کیفی بیشتری داشت، والا خدای ناکرده هیچ مشکل شخصی یا شغلی با احسان علیخانی وجود ندارد و همین الان در شبکه خانگی هم برنامه جوکر را دارد که از نظر بنده بسیار خوش ساخت و موجه است.

یک نکته مثبت هم ذکر کنم، همچنان برخی از کسانی که در فصل های قبلی در عصر جدید درخشیدند الان به عنوان مربی یا راهنما در کنار شرکت کننده‌های جدید هستند و این واقعا اتفاق فرخنده ای است.

آقای علیخانی لطفا به نقدها توجه کنید ، نمونه‌های خارجی را دوباره ببینید و خود قضاوت کنید سرعت، ریتم، روند اتفاقات و زمان صحبت کردن داورها در آنها چه اندازه مفیدتر است. آن نقش و جایگاه بالادستی هم که به خودتان داده‌اید واقعا هیچ منطق و ضرورتی برای حضورش نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صفر

      دست نویسنده درد نکند خیلی خوب گفتی. خیلی جاها پرگویی و زیاده گویی مجری بر عملکرد شرکت کنندگان می چربد و جای متن و حاشیه عوض می شود.

    • ناشناس

      اونیکه بهش مجوز میده مقصره!

      پاسخ ها

      • شیوا

        امان از مافیای صداو سیما

    • ایرانی

      همین حرف های تکراری و مزخرفش باعث شد ما نیمه نهایی رو بیخیال بشیم و نبینیم . اعصاب نداریم که

    • ناشناس

      شما بس کنید ای حسادتها به برنامه های موفق و سرگرم کننده رو پشت سر همه برنامه ها عیب و ایراد الکی میگیرید اگر هنر دارید خودتون برنامه و سرگرمی بسازید

      پاسخ ها

      • ناشناس

        قزاز نیست منتقد خودش اون کار رو بهتر انجام بده! شما ببین چیزی نشده که.

    • ناشناس

      اتفاقا احسان خیلی بامزه حرف میزنه و باعث خنده میشه

    • ناشناس

      والاه مونده ایم علیخانی بااین پوزی که میده فکر میکنه هنر پیشه ی هالیوودی

    • ناشناس

      مگه باید دقیقا مثل برنامه آمریکایی باشه؟ خب این که مجری هست خودش یک تنوع و ابتکاره

    • علی

      علیخانی ادم فعال و خلاقی است ولی در همین عصر جدید چند مرتبه من دیدم با برخی از شرکت کنندگان بسیار بد و زننده صحبت و برخورد میکرد. مثالی که یادمه : باباش مدیر گوشته و چند مورد برخورد زشت دیگه .

    • ناشناس

      نخود تو آش

    • ناشناس

      من که با دیدن این برنامه سرگرم میشم

    • ناشناس

      احسان علیخانی عالیه

    • ناشناس

      موافقم

    • بینام

      اه اه از علیخانی که خیلی خودپرست و خود بزرگ بین هست
      دون دون همه چی دون

    • ناشناس

      واقعادرسته

    • ahmab

      قرارنیست که نا عین خارجی ها باشیم

    • ناشناس

      واقعا درست هست علیخانی بیش از اندازه حرف میزنه ودخالت میکنه

    • ناشناس

      مجری ازاین آفا بیشعورترواحمق تر ندیدیدم از بچه سه چهار ساله سوال راجع به پدر مادرش درخانه میپرسه بچه هم نمیدونه جواب های خصوصی خانه را میگه این که درست نیست یا دختر یا زنیررومیبینه دست وپاشه گم میکنه آخه این چه جور مجری هیزی است یااینکه یک امان حرف میزنه یا متلک میگه واقعا آدم حالش از این برنامه بهم میخوره

    • فرشاد

      خارج فرهنگ دارن ما چی

    • Manoo

      خیلی توضیح دادی...از اینکه علیخانی یه جوریه شکی نیست...
      ولی این یک برنامه تلویزیونی برای سرگرم کردن مردم در رسانه است...نه یک بحث تحلیلی دانشگاهی...مثل بقیه کارها و برنامه ها میتواند آب دوغ خیاری باشد

    • ناشناس

      الان دوباره غیر محبوب شد؟ چند چندید با خودتون!

    • ناشناس

      کم سوژه داشتی ک گیر بدی شد نوبت علیخانی به نظر شما با این سانسورهای عجیب وغریب چکاری میتواند انجام دهد باز از تمام نقاط ایران جوانها را پیدا میکند و مجالی برای نشان دادن انها وکشف استعداد انها ب وجود میاورد چه کند شما بگوید چه کند

    • وحید

      کاملا درست و صحیح فرمودید،،بهیچ وجه حضور ایشان لازم نیست

    • ناشناس

      والا من که حالم از این برنامه به هم خورد معلوم نیست کی پخش میشه چه ساعتی پخش میشه دو روز پخش میشه یک هفته پخش نمیشه

    • ناشناس

      فرهنگ ایرانی مافیاییه.
      مافیا یعنی فرهنگ ایرانی.
      تا اونجایی که ما میدونیم حتی خود کلمه فرهنگ رو هم از فرانک, یعنی فرانسوی گرفتیم.
      خلاصه ول معطلیم.

    • ناشناس

      متاسفانه درکشورما هرکسی که یکم معروف میشه زودخودشو گم می‌کنه علی خانی دربرنامه ماه عسل شناخته شدالان هم خیلی غرورپیداکرد

    • بدون نام

      خود شیفته است

    • بدون نام

      خوب بود. کوتاه و مفید.

    • ناشناس

      موافقم

    • ناشناس

      ممنون از خبر مهم تو چقدر خوش و چقدر دغدغه مند تنها مشکل مملکت حرف زدن مجری برنامه خداوکیلی روزنامه نگار ها بیکارید نشستی برنامه نگاه کردی آخرش گیر بدی به این

    • بدون نام

      صندلی پدر خوانده !!! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    • ناشناس

      1- آیا چون در برنامه خارجی داورها از شرکت کنندگان سوال می کنند از کجا آمده ای و.... مجری ندارند در عصر جدید چون مجری داره و مجری اعلام می کند آسمان به زمین میرسد؟؟؟؟!!! 2- و تو چرا فکر می کنی که فقط تو میدانی که این برنامه اصلش خارجی و شیوه ی اجرایش چنین و چنان است و اگه نگی یا ننویسی ......؟؟؟!!! در واقع همان ایرادی که بر علیخانی گرفتی خودت بیشتر مرتکب آن اشتباه به زعم خودت شدی !!!!

    • ناشناس

      نه خداوکیلی خودت خنده ات نگرفت وقتی خبر زدی 😂 وای دغدغه مندی خبر دوست داشتم خیلی دوست دارم بدونم الان چند نفر مشکلشون اینه
      خیلی مشکل حادی خدا صبر بده😂

    • ناشناس

      به اسم یک برنامه ساز، برنامه تلویزیونی عصرجدید، برنامه جذاب ، با نشاط، و از نمایش یک غرور ملی نهفته است. معلوم است این آقا که نقد برنامه کرده از پشت کوههای آمریکا آمده... خواسته حرفی زده باشه...!!!!

    • ناشناس

      😂😂😂😂😭

    • ناشناس

      اصلا روحم شاد شد😭😂😂😂😂

    • ناشناس

      وای😂😂😂😭😂😂😭😂😭

    • ناشناس

      دقیقا!علیخانی فقط با حرافی سعی می کنه نظرشو به داورا تحمیل کنه و خدا نکنه داوری قرمز بده'همچی چپ چپ نگاه می کنه که قرمز دادن جرات میخواد .زیادی احساس ریاست می کنه

    • dragolf

      این فصلش واقعا افتضاحه /بسیار بسیار ضعیف /مخصوصا داورها

    • ناشناس

      شما که بدت میاد انتقاد نکن مذاکرات وین که نیست برنامه خوبیه بدونه احسان هم مزه نداره باید سکانداری باشه ...حرفها میشنوی میخان خودشونو توتاریکی یه جور نشون بدن

    • ناشناس

      افسوس این همه هزینه و وقت برا یک برنامه مزخرف

    • غضنفر

      کلامت بوی حسادت می‌دهد. مدیریت صحنه و توضیحات
      جانبی بسیار ضروری و حضور علیخانی بر جذابیت کارمیافزاید.
      البته این نکته که شرکت کننده نیاز به آرامش و تمرکز دارد
      منطقی است.اما اصل ادعای عدم نیاز به حضور وی منطقی نیست.

      پاسخ ها

      • دانیال

        در کل ما ایرانی ها عادت داریم با کمترین سطح معلومات سریع نظر بدیم یا خصوصا نقد کنیم.نویسنده حسادت نکرده و منکر نقش اساسی علیخانی در برنامه نیستیم. نقد اشکالات و نقاط ضعف را میکنه که روی اعصاب مخاطب هم هست. عادت دارین یک نفر را قطب کنین؟ فردوسی پور، علیخانی و ... زحمت کشیدند و برنامه های خوبی تولید کردند ولی آیا بی عیب و نقص هستند؟ عادت کردیم به هورا کشیدن های بیجا و هیجانی... سریع با خواندن متن قضاوت نکنیم و کامنت نذاریم.

    • بی نام

      اتفاقا نیم بیشتری ازتماشاگران بخاطروجودآقای علیخانی ازاین برنامه لذت میبرند اگ ایشون دربرنامه نباشندمن خودم ب شخصه اصلا این برنامه رونگاه نمیکنم مگه هرغلطی ک خارج ازکشورمیشه اینجاهم بایدتقلیدبشه

    • ناشناس

      بدون احسان برنامه جذاب نیست

    • ناشناس

      آقا بسه ... بکشیم بیرون دیگه ازین علیخانی و عصر جدید
      ماه عسل می‌ساخت گیر می‌دادین
      عصر جدید ساخته گیر میدین
      در حال حاضر فقط علیخانی و مدیری هستن که برنامه هاشون شاید دوزار بتونه ملتو سرگرم کنه، اینا رو هم بگیرین از ملت خیالتون راحت بشه ...
      مثل کتاب باز و نود و کلاه قرمزی و ... که نابود شد برنامه اینم شماها نابود کنید

      پاسخ ها

      • شیرین

        اونقدر بی نزاکتی که رعایت نمیکنی مخاطبینت خانمها هم هستند. این یک مجله فرهنگیه. بکشین بیرون یعنی چی؟میفهمی معنیش را؟ چاله میدون نیست که اینجا
        با این نوع ادبیات گفتاری سطح بینش و درکت مشخص میشه وکسی بهت توجه نمیکنه

      • ناشناس

        از خط اول نظر دادنت نشون دادی چه انسانهایی با چه سطح فرهنگی طرفدار علیخانی و مدیری هستند آفرین بهتر از این نمیشد -- بیخود نگفتند بر زمینت میزند نادان دوست

    • ایرانی

      علیخانی خیلی هم خوبه.چقدر بخیلین شما.احسان نباشه اصلا برنامه صفایی نداره.

    • ایرانم

      انگار کسی که این رو نوشته هیتر احسانه

    • ناشناس

      آماتور به تمام معنا هستید از هر لحاظ با استاندارد جهانی زمین تا آسمون فرق. دارین

    • ناشناس

      احسان عالیع

    • ناشناس

      با نگارنده موافقم

    • notron

      واقعا حرف دل من رو زدی آقای نویسنده. کاملا درسته

    • ناشناس

      ی مجری لوس و لمپن و بدرد نخور انقدر حرف میزنه اعصاب همرو خرد کرده ... راه پول دراوردنو یاد گرفته

    • داود

      من مخالف هستم .

      علیخانی مجری توانمندیست همانند فردوسی پور، فرزاد حسنی ،مدرس و ...

      قدر او را باید دانست

    • بی نام

      نمک برنامه احسانه حسودا میشه بسه

    • ناشناس

      ببینید اونایی که میگن علیخانی خوبه و با این برنامه سرگرم میشید حتما به دکتر مراجعه کنن چون خیلی افسرده هستن واقعا زیاده گویی میکنه ولش بکنی جای داوران نظر میده و بعضی وقت ها به نظره داوران اعتراض میکنه کاملا و بعضی وقت ها مجبور میکنه که رای داوران عوض شه و اصلا احترام به بزرگتر رو بلد نیست ادمی که ۳۰ سال ازش بزرگتره و جای باباش هست رو بارها دیدم به اسم کوچیک صدا میکنه کمی فکر کنید و بد صحبت کنید

    • عطائی

      واقعاً این برنامه مسخره ارزش دیدن داره آخه حیف اون وقت نیست

    • علی

      کاش یجوری میشد علیخانی و رامبد برای همیشه از ایران میرفتن

    • e.m

      دقیقا حرف دل ملت بود.من حتی یک قسمت این برنامه که همه چیزش از قبل معلومه رو ندیدم.

    • ناشناس

      توضیحات این مثلا نقد بیشتر به غر زدن و حسادت می خورد.بنظرم حتی اشتباهات علیخانی را با خواندن این مثلا نقد برایم قابل قبول شد ولی حرفها و بهانه گیریهای این مثلا نقد ..... امان از بی سوادی و حسادت

    • ناشناس

      تمام برنامه رو از روی ماهواره ساختند مو به مو
      خجالتم نمیکشن زودی بساطتون جمع کنید
      بی فرهنگا

    • فری بلوو

      واقعادمت گرم
      ژاله صامتی اولین داوربودکه احسانوشست وپهن کرد روبند
      آخه این چه جورشه؟رهبره عصره جدیدروندیدیم که دیدیم آمریکا و انگلیس یادبگیرن

    • ستاره

      جالبش میکنه من که تیکه هاشو دوست دارم نباشه عصر جدید رو نگاه نمیکنم داور های امسال اصلا خوب نیستن جز حیایی هیچکددم در حد عصر جدید نیستن

    • ستاره

      استاد کارشناس به هیچ وجه

    • شهسوار

      حق با نویسنده است. حرفهای گاه بی ربط علیخانی و اطوال کلام، اصل هدف برنامه رو در حاشیه قرار داده، داورها انگار تحت نفوذ علیخانی هستن، گاه با دخالت علیخانی رای عوض میشه انگار برنامه رو برای دوستان خودش داره اجرا میکنه، در حالی که بیننده.های زیادی که وقت برا دیدن ان صرف میکنن علیخانی نمیدونه چه اعصابی داره خرد میکنه ؟

    • ناشناس

      حسادت خوب نیست از آدم های بی عرضه جز حسادت نمیتوان انتظار داشت
      هیچ فکر کردی چقدر برای دیگران مهمی؟
      سعی کن بجای حسادت خودتو بالا بکشی جناب نویسنده

    • ناشناس

      ما که دیگه نگاه نمیکنیم

    • ناشناس

      درسته . خیلی از خود راضی است .

    • مننمنم

      فکرکن این علیخانی بشه رییس صدا و سیما

    • سعید

      آقای علیخانی همه چی تمومه خیلی گل هستن دوستش دارم خواهشا اینو دیگه ول کنین بزار ادامه بده توکارش موفقه هر کاری که درست کرد عالی بود به نظر من

    • جواد

      کلا آقای علیخانی خودشان را تافته جدا بافته میدانن کل برنامه های ایشون را چک کنید متوجه خواهید شد

    • ناشناس

      دقیقا همینطوره که گفته شد .اجرای علی خانی حوصله سر بر وخسته کنندست.

    • ناشناس

      ندیدم ، اطلاعی ندارم

    • ناشناس

      نویسنده مطلب احتمالا یکی از فامیلاس رد شده ،،اتفافا علیخانی درجـــــــه یک ترینه

    • رضا

      1احسان مجری نباشه نگاه نمیکنم

    • ناشناس

      حسادت می کنن خیلی هم مجری خوبی است شمابرین خودتان‌ رودورست کنیدخیلی هم احسان بانمک است حسودهرگزنیاسود

    • جوکر

      اخه قرار نیست هرکس نقد کنه بگیم خودت برو بساز این که نشد

    • هموطن..

      .. احسنت برشما نویسنده گرامی... بله توهمه چیز صاحب نظره حتی توپبوند نخاع که هنوز توجهان وجودنداره دخالت میکنه... زیاد حرف میزنه... مدعی... مغرور.... تحقیرشرکت کننده... حسادت به افراد موفق.....

    • ناشناس

      برنامه بسیار مسخره ای هستش حتی شکل مجری را هم کپی کردن

    • ناشناس

      ناداوری و تبعیض و نظر شخصی هم که بیداد میکنه

    • ناشناس

      باشه برنامه‌های آمریکا خوب، برنامه های ایران بد، حسود ها، خیلی برنامه خوبی است

    • ناشناس

      عالی گفتی 23/44

    • ناشناس

      خیلی برنامه عالی است خسته نباشید

    • ناشناس

      جای توخالی

    • ناشناس

      محبوب بوده

    • ناشناس

      برنامه رو ایرانیزه کرده

    • ناشناس

      چرا به همه چی گیر میدین برنامش عالیه همین حرف زدنای خودشم بامزش کرده

    • بینام

      ایا صدا سیما برنامه ی سرگرم کننده ی دیگری داره

    • مصطفی

      عادت کردید به همه چی گیر میدید.برنامه به این خوبی درست کرده امید افرینی کرده تو کشور.خیلی خوبه که.مگه قراره مثل خارجیها باشه

    • روشن

      کاملا با نویسنده محترم موافقم...خانواده ما هم به همین دلیل دیگر این برنامه را تماشا نمیکنیم.

    • قوخازواره

      تقصیرعلیخانی نیست ذات پرسپولیسی همینه

    • ناشناس

      کلان یه برنامه بیخود ومسخره بازیه حیف برق که اینارو نشون بدن

    • ناشناس

      واقعا آدم بی مزه وبیخودیه این فرد اصلا صلاحیت مجری گری نداره

    • بنده خدا

      ایراد گرفتن آسونه ولی برنامه ساختن در این حجم کار راحتی نیست هر برنامه ایراداتی داره اما به کلیت داستان نگاه کنیم کار بزرگیه که کار هر کسی و یا هر تیم برنامه سازی نیست باید قسمت پر لیوان رو دید

    • مصطفی صالحی

      منم واقعا موافقم ،فقط و فقط چون خودش تهیه‌کننده است چنین جایگاهی برای خودش درست کرده وگرنه حضورش هیچ لزومی ندارد و فقط موجب حواس پرتی شرکت کنندگان میشود

    • مصطفی صالحی

      از همه بدتر وقتی ایمان غیاثی را مسخره میکنه واقعا آدم حال بهم زنی میشه،داره تمسخر کردن دیگران را یک کار عادی جلوه میده

    • هموطن

      چرا باید به مشابه خارجی نگاه کنیم مگه خودمون خیلی سطح پائینیم؟ خوب ایرادات رو بگو برطرف کن جناب نویسنده ،نه این که نگاه به خارجی ها کن!
      چرا اینقدر خود حقیر بینی؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج