جاباما
۱۲۱۴۴۴۴
۳۴۱
۳۴۱
پ

سبد گردان صوری بورس بازداشت شد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب عنوان کرد: متهم از طریق فضای مجازی با جذب دنبال‌کننده با شگرد‌های مختلف، بدون اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار خود را به عنوان سبدگردان و مشاور سرمایه‌گذاری در بازار بورس و سرمایه معرفی می‌کرد.

تسنیم: رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب عنوان کرد: متهم از طریق فضای مجازی با جذب دنبال‌کننده با شگرد‌های مختلف، بدون اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار خود را به عنوان سبدگردان و مشاور سرمایه‌گذاری در بازار بورس و سرمایه معرفی می‌کرد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از بازداشت سبدگردان صوری بازار سرمایه خبر داد.

 سرهنگ علی ولیپور گودرزی با اعلام خبر بازداشت سبدگردان صوری بورس، در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای رسیدگی به پرونده‌های اخلال در بازار سرمایه بورس و اوراق بهادار، پرونده‌ای با موضوع سبدگردانی و مشاوره سرمایه‌گذاری در معاملات در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ قرار گرفت که در این راستا فردی که ۱۰۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، دستگیر شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فاتب عنوان کرد: متهم از طریق فضای مجازی با جذب دنبال‌کننده با شگرد‌های مختلف، بدون اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار خود را به عنوان سبدگردان و مشاور سرمایه‌گذاری در بازار بورس و سرمایه معرفی می‌کرد.

این مقام انتظامی افزود: متهم با وعده پرداخت سود کلان در کمترین زمان به سرمایه‌گذاران بورس توانسته بود اعتماد اشخاص را به خود جلب کند تا جایی که کاربران حاضر به در اختیار گذاشتن نام کاربری و رمز عبور کارگزاری خود به وی می‌کردند و متهم با دسترسی به پرتفوی شخصی آن‌ها مبادرت به جذب سرمایه ۱۰۰ میلیارد ریالی متواری شده بود که با اقدام فنی پلیس دستگیر و به دادسرا فرستاده شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال را ۱۰۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، گفت: با توجه به فراگیر شدن سرمایه‌گذاری در بازار بورس و سرمایه همچنین کانال‌ها و محتوا‌های به ظاهر آموزشی در فضای مجازی که بعضاً برای کلاهبرداری و منافع شخصی ساخته می‌شوند، سرمایه‌گذاران باید با دید باز و آموزش‌های لازم وارد این بازار شوند و از افشای اطلاعات حساب‌های شخصی خودداری کنند.

گودرزی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشابه با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ یا پلیس فتا تماس بگیرند.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج