جاباما
۱۲۱۴۸۱۸
۳ نظر
۱۱۲۴
۳ نظر
۱۱۲۴
پ

اولین گوشی هوشمند مچی جهان رونمایی شد

یک شرکت فناورانه اسلوونیایی اخیراً یک گوشی هوشمند مچی با طراحی ابتکاری را عرضه کرده که قابلیت‌های ساعت هوشمند و گوشی را با هم یکپارچه می‌کند.

فرارو: یک شرکت فناورانه اسلوونیایی اخیراً یک گوشی هوشمند مچی با طراحی ابتکاری را عرضه کرده که قابلیت‌های ساعت هوشمند و گوشی را با هم یکپارچه می‌کند.

یک شرکت فناوری اسلوونیایی، اخیراً یک گوشی ابتکاری را رونمایی کرده که همچون ساعت هوشمند بر روی مچ دست قرار می‌گیرد و قابلیت‌های گوشی هوشمند و ساعت هوشمند را به صورت ترکیبی به کاربر ارائه می‌دهد. این گوشی همچنین محفظه جالب توجهی را در خود جای داده که برای قرار گرفتن گوشی‌های دستگاه طراحی شده است.

اولین گوشی هوشمند مچی جهان رونمایی شد

شرکت Anton Cvelbar یک یک توسعه‌دهنده محصول جاه‌طلب اسلوونیایی با ایده‌های خلاقانه برای غنی‌سازی و بهبود تجربه کاربری محصولات الکترونیکی موجود با افزودن ویژگی‌های جالب توجه است. این شرکت پیش از این با معرفی باریک‌ترین ایرپاد‌های جهان، قابلیت و توانایی خود را به جهانیان نشان داده بود و اکنون قصد دارد تا با عرضه اولین گوشی هوشمند مچی جهان که محفظه محصربفردی برای ایرپاد‌های خود دارد، بیش از پیش بر این شهرت خود بیفزاید.

این شرکت برای توسعه این ایده خود یک کمپین جمع آوری کمک مالی از طریق IndieGogo را راه انداخته است. این ایده در اصل یک ساعت هوشمند شیک با هدفون داخلی است که می‌تواند در زیر قاب ساعت مستطیل شکل ذخیره شود. به این ترتیب می‌توانید به سرعت و به راحتی ایرپاد‌ها را پس از یک تمرین فشرده ذخیره کنید. این ایده همچنین خطر گم شدن گوشی‌ها را به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. شارژ ایرپاد‌ها را نیز می‌توان از طریق خود ساعت انجام داد.

اولین گوشی هوشمند مچی جهان رونمایی شد

آنتون نه تنها این گوشی مچی را به یک محفظه گوش گیر مجهز کرده است، بلکه یک نمایشگر نسبتاً بزرگ دوم نیز را در دسترس قرار می‌دهد. نمایشگر دوم منحنی است و در مقابل صفحه اصلی قرار گرفته است. بنابراین، صفحه نمایش هنگام پوشیدن در قسمت زیرین مچ قرار می‌گیرد. شرکت سازنده می‌گوید برای بهبود راحتی پوشیدن، می‌توان از یک صفحه نمایش انعطاف پذیر نیز برای این کار استفاده کرد.

در نتیجه این صفحه نمایش دوم، این ساعت همه کاره می‌تواند کاملاً به عنوان یک دستگاه مستقل مورد استفاده قرار گیرد، جایی که کاربران نیاز کمتری به گرفتن گوشی هوشمند خود را تجربه خواهند کرد. کاربران می‌توانند به سادگی به پیمایش ادامه دهند، به پیام‌ها پاسخ دهند یا از محتوای چندرسانه‌ای دستگاه خود لذت ببرند. این تلفن مچی با گنجاندن ویژگی‌های سلامتی، مانند نمایشگر ضربان قلب، عملکرد همه کاره را ارائه می‌کند.

 

اولین گوشی هوشمند مچی جهان رونمایی شد

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دمشون گرم

    • ناشناس

      ایران بعدش جلوی اپل و سونی رو ممنوع میکنه خخخخخ

    • ناشناس

      جی پلاس داخلی ها هیچ نگاه گرون بیخودی بی کیفیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج