جاباما
۱۲۱۵۲۹۵
۱ نظر
۲۰۷
۱ نظر
۲۰۷
پ

موزه‌های تهران تعطیل شدند؟

موزه‌های زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان تهران با توجه به اعلام استانداری از ساعت ۱۲ امروز تعطیل هستند.

ایسنا: مدیرکل موزه‌ها گفت: موزه‌های زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در استان تهران با توجه به اعلام استانداری از ساعت ۱۲ امروز تعطیل هستند.

موزه‌های تهران تعطیل شدند؟

مرتضی ادیب‌زاده خبر داد: با توجه به سطح آلودگی هوای تهران و همچنین اعلام استانداری تهران مبنی بر تعطیلی ادارات این استان از ساعت ۱۲ ظهر روز سه‌شنبه سوم خردادماه، تمام موزه‌های تحت پوشش وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیز به منظور حفظ سلامت شهروندان و کارکنان موزه‌ها تعطیل شدند.

او درباره تکلیف رویدادهایی که قرار است به مناسبت هفته میراث فرهنگی در موزه‌ها و اماکن تاریخی تهران امروز (سه‌شنبه سوم خردادماه) برگزار شود، اظهار کرد: برنامه‌هایی که تا ظهر امروز در جریان بود (همچون برنامه روزم سوم خرداد و روز آزادساری خرمشهر در موزه دفاع مقدس) مختل نشد، ‌اما مطابق با اعلام استانداری تهران، برنامه‌ها و رویدادهای دیگر که عصر روز سه‌شنبه سوم خردادماه قرار است در موزه‌ها و اماکن تاریخی برگزار شود، به زمان دیگری موکول خواهد شد.

ادیب‌زاده افزود:‌ تعطیلی روز سه‌شنبه متاثر از آلودگی هوا، به تمام موزه‌ها و اماکن تاریخی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ابلاغ شده است و براساس صلاح‌دید مجموعه‌ها، برنامه‌ها و رویدادهایی را که به مناسبت هفته میراث فرهنگی برای عصر تدارک دیده شده می‌توانند در شرایط و زمان مناسب دیگری برگزار کنند تا سلامت شهروندان و کارکنان موزه‌ها به مخاطره نیافتد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یه فکری به حال ساختمون موزه ایران باستان بکنین به زودی میریزه با همه اشیای ارزشمندش:(((((
      با کوچکترین حرکت ساختمون به لرزه میفته

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج