جاباما
۱۲۱۶۲۱۷
۷۱۹
۷۱۹
پ

زمان اکران «برادران لیلا» اعلام شد

سید جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم برادران لیلا درباره نمایش این فیلم در جشنواره کن و زمان اکران آن در سینماهای کشور توضیح داد.

برنا: سید جمال ساداتیان تهیه کننده فیلم برادران لیلا درباره نمایش این فیلم در جشنواره کن و زمان اکران آن در سینماهای کشور توضیح داد.

سید جمال ساداتیان تهیه کننده و رییس هیات مدیره دفتر پخش خانه فیلم در گفت وگو با برنامه «سینمامعیار» رادیو گفت وگو راجع به نمایش «برادران لیلا» در جشنواره کن، نمایش فیلم هندی «خیزش، غرش، آتش» در اکران عمومی و شرایط روز سینمای ایران گفت.

زمان اکران «برادران لیلا» اعلام شد

ساداتیان گفت: «برادران لیلا» یک سر و گردن از سینمای ایران بالاتر است و هم به لحاظ محتوایی و هم تکنیکی از دو فیلم قبلی روستایی جلوتر است. در تلاش هستیم فیلم را در مرداد اکران کنیم.

او افزود: هیچ ارتباط و شباهتی میان «برادران لیلا» و «ابد و یک روز» وجود ندارد بجز اینکه در هر دو فیلم زندگی یک خانواده فرودست روایت می شو و فقر در محوریت داستان است که به لحاظ محتوایی آنچه در فیلم می بینیم وصف حالی از ایران امروز است که فکر می کنم مورد توجه مردم هم قرار گیرد.

تهیه‌کننده برادران لیلا در ادامه بیان کرد:  با توجه به محدودیت زمانی که برای ارائه فیلم به جشنواره کن بود، فیلم موفق به دریافت پروانه نمایش نشد، میان مسئولان وزارت ارشاد نظرات متفاوتی پیرامون فیلم وجود دارد، اما با توجه به موقعیت جهانی فیلم و شانس خوبی که برای رقابت در اسکار دارد بعید می دانم مشکلی برای دریافت پروانه نمایش فیلم به وجود بیاید . به نظرم ارشاد با سعه صدر بیشتری با این فیلم برخورد خواهند کرد، مگر چند فیلم در سال در سینمای ایران ساخته می شود که این گونه نام ایران را در جهان مطرح کند.

ساداتیان درباره میزان استقبال تماشاگران از این فیلم گفت: «برادران لیلا» شهریور ماه در فرانسه توسط شرکت وایلد بانچ که متری «شیش و نیم» را هم اکران کرده، به نمایش در خواهد آمد و پیش بینی ام این است که نسبت به «متری شیش و نیم» تماشاگر بیشتری خواهد داشت.

تهیه کننده « متری شش ونیم» اظهار کرد: با توجه به مدت زمان نزدیک به سه ساعت فیلم قطعا برای نمایش عمومی چالش هایی از جمله قیمت بلیت و تعداد سانس نمایش خواهیم داشت که در همان زمان درباره آن تصمیم خواهیم گرفت.

او درباره نمایش فیلم های خارجی گفت: موضوع  نمایش فیلم خارجی هر سال در آیین نامه نمایش وزارت ارشاد آمده بود ،اما به دلیل شرایط تحریم امکان نمایش نداشتیم و همواره به دنبال این بودیم که برای توسعه سینما چگونه کمپانی های خارجی را راضی کنیم. فیلم هندی «خیزش، غرش، آتش» که در مراحل نهایی دریافت پروانه نمایش از وزارت ارشاد است با هزینه ۷۰ میلیون دلار تولید شده و داستان آن راجع به مبارزات مردم هند با استکبار انگلیس در سال‌های دور است که در حال نمایش در برخی کشورهاست و به لحاظ محتوایی با سلیقه مردم سازگار است.

سینمامعیار با اجرا و سردبیری امیرعباس صباغ پنجشنبه ها ساعت ۱۴:۳۰ الی ۱۵:۴۰ به صورت مستقیم از رادیو گفت وگو پخش می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج