۱۲۱۶۹۷۹
۱۰۵۵
۱۰۵۵
پ

واکنش وزیر ارشاد به بیانیه تعدادی از هنرمندان

​یک عده متوهم با نوشتن کاغذ پاره‌های بی‌ارزش به مردم توهین کردند و تلاش‌های خالصانه آن‌ها را نادیده گرفتند؛ اما این کارها در حوزه فرهنگ و هنر تحمل نخواهد شد

عصر ایران: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به بیانیه تعدادی از هنرمندان در واکنش به حوادث آبادان گفت: ما در جایگاه حوزه نهادی مربوط به فرهنگ و هنر از همه ابزارهای قانونی بهره بگیریم تا از مقدسات مردم صیانت کنیم و در مقابل مجموعه‌ و افرادی که با سیاه نمایی از افتخارات کشور دنبال تیره‌وتار نشان دادن فضای عمومی کشور است می‌ایستیم.

واکنش وزیر ارشاد به بیانیه تعدادی از هنرمندان

محمد مهدی اسماعیلی در آیین پایانی یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی، گفت: با کسانی که بخواهند با بیانیه‌های بی‌ارزش و سخنان توهمی در مقابل پاسداران و نگهبانان امنیت کشور قرار بگیرند برخورد خواهیم کرد.

وی افزود: مگر شهروندان عزیز آبادان غمخواری جز آحاد انقلابی مردم داشتند. مسئولان کشور در طول این مدت مردم آبادان را تنها نگذاشتند و پای این حادثه که به دلیل غفلتی بود که در دوران پیش اتفاق افتاده و فسادی که از دوره قبل به وقوع پیوست آمدند و مردم را همراهی کردند.

وزیر ارشاد تاکید کرد: یک عده متوهم با نوشتن کاغذ پاره‌های بی‌ارزش به مردم توهین کردند و تلاش‌های خالصانه آن‌ها را نادیده گرفتند؛ اما این کارها در حوزه فرهنگ و هنر تحمل نخواهد شد و اهالی فرهنگ و هنر اجازه نمی‌دهند فضای این ساحت پاک با این نوع کارهای متوهمانه آلوده شود.

وی گفت: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حتماً این مسیر را با قدرت ادامه می‌دهیم و اجازه نخواهیم داد اعتقادات و نهادهای مورداحترام مردم و کسانی که شب و روزشان را برای آسایش مردم صرف کردند مورد آزار لفظی، کلامی و نوشته‌های بی‌ارزش عده‌ای که بی‌خبر از واقعیات جامعه هستند قرار بگیرند.

اسماعیلی افزود: هیچ ایرانی مسلمانی نیست که روح و جانش آکنده از مهر و عاطفه نسبت به امام رئوف نباشد.

وزیر ارشاد گفت: این پیوند عمیق چیزی نیست که با برخی از کارهای ناشایست و بی‌ارزش بشود به آن آسیب وارد کرد. خورشید به تابش، گرمابخشی و نورانیت خود ادامه می‌دهد.‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج