۱۲۱۸۲۶۸
۵۲۷
۵۲۷
پ

برای خرید مبل و یا صندلی ماساژور چه اقداماتی انجام دهیم و چقدر هزینه کنیم؟

پیش از کسب اطلاع در مورد مبل و یا صندلی ماساژور نیاز است، اطلاعات کلی در مورد ماساژ، انواع آن، و فواید ماساژ بدست بیاوریم تا بتوانیم با دانش بهتری نسبت به انتخاب خود اقدام کنیم.

برترین‌ها: خرید یک صندلی و یا مبل ماساژور ممکن است از جمله اقداماتی باشد که تاکنون به ذهن شما خطور کرده باشد. اگرچه انواع مختلفی از این قبیل دستگاه ها در بازار وجود دارند، اما انتخاب یک گزینه مناسب که با خیال راحت و با اطمینان بتوان از آن استفاده کرد، پیش از دانستن هزینه برندهای معتبر و ویژگی های آنها کار چندان آسانی نیست. 

پیش از کسب اطلاع در مورد مبل و یا صندلی ماساژور نیاز است، اطلاعات کلی در مورد ماساژ، انواع آن، و فواید ماساژ بدست بیاوریم تا بتوانیم با دانش بهتری نسبت به انتخاب خود اقدام کنیم. 

برای خرید مبل و یا صندلی ماساژور چه اقداماتی انجام دهیم و چقدر هزینه کنیم؟

روش انجام ماساژ به طور کلی به دو دسته تقسیم بندی می شود. ماساژی که توسط افراد آموزش شده در مراکز ماساژ ویا به عبارتی در اِسپا انجام می شود، و ماساژی که به وسیله مبل و یا صندلی ماساژ انجام می شود. اگر اهل ماساژ گرفتن باشید، احتمالا تجربه استفاده از هر دو نوع را تا حدودی دارید و میدانید هر کدام از روشها مزیت هایی نسبت به یکدیگر دارند. 

در روش ماساژ توسط افراد آموزش دیده، فرد عملیات ماساژ را انجام می دهد. این افراد بسته به تجربه و نوع آموزشی که دیده اند، می توانند با انجام ماساژ باعث آرامش شما شوند. ذکر این نکته نیز واجب است، که برخی افراد ممکن است به دلیل عدم توانایی در انجام این کار و یا آموزش کافی ندیدن، باعث بروز آسیب هایی در هنگام انجام ماساژ شوند. بنابراین، بهتر است که درصدی از خطای انسانی را در برخی از ماساژها انتظار داشته  باشید. عوارض این خطای انسانی می تواند جدی باشد. 

در روش دیگر ماساژ با بهره گیری از فناوریهای نوین، قعطات الکترونیک و موتورهایی را در مبل و یا صندلی ماساژور بکار می گیرند که توان انجام ماساژ همزمان بخشهای مختلف بدن را دارد. 

ورود مبل و صندلی ماساژور به بازار 

همانگونه که اشاره شد، انجام ماساژ توسط افراد – حتی با درصد پایینی از خطای انسانی – ممکن است باعث بروز برخی عوارض احتمالی شود. شاید به همین دلیل اندیشه تولید مبل و یا صندلی ماساژور در ذهن برخی افراد ایجاد و در نهایت باعث ورود انواع مختلف مبل و یا صندلی ماساژور به بازار شد. 

اگر شما هم تجربه جستجوی خرید یک مبل و یا صندلی ماساژور را داشته باشید، با مشورت ها و اطلاعاتی که کسب کرده اید، احتمالا با سابقه این قبیل دستگاه ها تا حدودی آشنا شده اید. 

به طور کلی مبل و صندلی ماساژور را می توان در دو دسته تقسیم بندی کرد. در دسته اول، در واقع صندلی هایی با بخش های مختلف ایجاد می شود که فرد بر روی آنها می نشیند تا فرایند انجام ماساژ که توسط افراد آموزش دیده انجام می شود، با سهولت بهتری انجام گیرد. در واقع از این صندلی ها به جای تخت ماساژ هم استفاده می شود. 

در مدل دیگری که موضوع این نوشتار بر آن متمرکز است و درصدد پاسخگویی به هزینه آن هستیم، در واقع بکارگیری قطعات الکترونیکی – مکانیکی ، کیسه های هوا و گوی ها و غلتکهای استاندارد ، در مبل و یا صندلی این امکان را به وجود می آورد تا بخش های مختلف بدن بصورت متنوع ماساژداده شوند. 

نوع قطعات الکترونیکی – مکانیکی که در این مبل و یا صندلی ها استفاده می شود، از کیفیت و فناوری گوناگونی برخوردار هستند که همین امر بر روی قیمت آنها اثرگذار است.همچنین دو بعدی (2D) و یا سه بعدی (3D) بودن ماساژ در انتخاب شما تاثیر گذار میباشد. البته اگر قصد آشنایی با قطعات بکار رفته در مبل و یا صندلی ماساژور را دارید باید حتما از افراد متخصص و با تجربه در این حوزه اطلاعات لازم را کسب نمایید. 

برخی از این مبل و یا صندلی های ماساژور با قطعاتی که در آنها به کار رفته، مکانیزمی از ماساژ را در بخش های مختلف بدن ایجاد می کنند. این سبک های ماساژ را تا زمانی که شرکت های معتبر به طراحی آنها نپرداخته باشند، نمی توان یک ماساژاصولی و استاندارد دانست. بنابراین نیاز است، از معتبر بودن کالایی که قصد خرید آن را دارید، اطمینان حاصل نمایید. 

مبل و صندلی  ماساژور در ایران 

اگر قصد خرید مبل و صندلی ماساژور را دارید، کافی است که جستجویی در اینترنت انجام دهید تا با فروشگاههای مختلفی که به صورت آنلاین و غیرآنلاین در این عرصه فعالیت دارند، آشنا شوید. 

در بسیاری از سایت های فروش کالا نیز می توانید هزینه خرید یک مبل و یا صندلی ماساژور را تا حدودی به دست آورید. این هزینه ها به گونه ای که ممکن است از رقم حدود صد میلیون تومان تا رقم های بالاتر در فهرست ارزیابی ها شما قرار گیرند. 

برای خرید مبل و یا صندلی ماساژور چه اقداماتی انجام دهیم و چقدر هزینه کنیم؟

همانطور که یک فرد آموزش دیده به آناتومی بدن آشنایی کاملی دارد، طراحان مبل و یا صندلی ماساژور نیز که برای سالیان متمادی در این عرصه فعالیت دارند، به نیاز بدن به ماساژ آگاه هستند و طراحی و ساخت دستگاه های مختلف، هدفمند و تحت نظارت کارشناسان و متخصصان انجام میشود. 

برای اثبات این ادعا می توانید، ماساژ گرفتن با یک مبل و صندلی معتبر را با مورد مشابهی که فاقد نام معتبر است، تجربه نمایید. هر چند که نیاز است در این فرایند به این امر توجه داشته باشید که به بدن خود آسیبی نرسانید. 

از اینرو، فاصله قیمتی بین مبل و یا صندلی ماساژور با برندهای متفرقه که بعضا ممکن است حتی نام آنها را نیز نشینده باشید، با مبل و صندلی ماساژور معتبری که احتمالا چندین برابر آن به فروش می رسد، را منطقی بدانید و مطمئن باشید مبلغی که برای خرید یک مبل و یا صندلی ماساژور معتبر و برند اختصاص می دهید، نه هزینه بلکه یک سرمایه گذاری بر روی سلامت شما است. 

هزینه خرید مبل و صندلی ماساژور 

اکنون که در راستای حفظ سلامت خود برای خرید مبل و یا صندلی ماساژور تصمیم گرفته اید، نیاز است با برخی از فروشگاه های معتبر فعال در این حوزه آشنا شوید. از جمله این فروشگاه ها می توان به فروشگاه "مبل ماساژ" اشاره کرد که با حدود دو دهه فعالیت بخش اعظمی از نیاز بازار را در ایران تأمین می کند. 

این فروشگاه علاوه بر دایر کردن شعب متعددی در نقاط مختلف تهران، از طریق سایت https://www.moblemassage.com نیز محصولات خود را به فروش می رساند. برندهای معتبری همچون "آیرست" (iRest) و "روتای" (Rotai) از جمله کمپانی هایی هستند که با یکبار خرید از این فروشگاه می توانید نسبت به کیفیت آنها اطمینان حاصل نمایید. 

آیرست (iRest) یکی از مدرن ترین برندهای  دستگاه های ماساژ موجود در بازار ایران است. برند روتای (Rotai) نیز از جمله برندهای پیشرو جهانی در این حوزه محسوب میشود که با استفاده از کیسه هواو گوی های ماساژ دهنده، ماساژ کامل بدن را انجام می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از قیمت محصولات مختلف هر یک از این دو برند می توانید به سایت این فروشگاه مراجعه نمایید. 

شعبه های ولیعصر، شریعتی، بازار مبل شماره 1 و بازار مبل شماره 3 نیز امکان مراجعه حضوری را برای مشتریان مبل و صندلی ماساژور فراهم نموده است تا به صورت حضوری نسبت به خرید خود اقدام نمایند. 

علاوه بر تخصص و سابقه طولانی فعالیت در حوزه فروش و ارائه خدمات مرتبط با مبل و صندلی ماساژ، دو سال گارانتی محصولات، هشت سال خدمات پس از فروش و حمل  و نصب رایگان دستگاه های خریداری شده از جمله مواردی است که باعث تمایز فروشگاه مبل ماساژ نسبت به سایر رقبا شده است.   

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج