اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۱۸۸۰۵
۲ نظر
۳۱۶۳
۲ نظر
۳۱۶۳
پ

قصه سرقت از صندوق امانات از کجا شروع شد؟

پلیس تحقیقات ویژه‌ای را برای دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی آغاز کرده و تحقیقات نشان می‌دهد سرقت ناموفق دیگری در تهران به این روش رخ داده است.

جامعه ۲۴: پلیس تحقیقات ویژه‌ای را برای دستگیری سارقان صندوق امانات بانک ملی آغاز کرده و تحقیقات نشان می‌دهد سرقت ناموفق دیگری در تهران به این روش رخ داده است.

دو روز از اعلام خبر سرقت از صندوق امانات بانک ملی شعبه دانشگاه تهران گذشته است و هر ساعت زوایای جدیدی از این سرقت تاریخی که بزرگترین سرقت بانکی تاریخ کشور است مشخص می‌شود.

در این سرقت سارقان به ۲۶۰ صندوق امانات دستبرد زده و نزدیک به ۱۶۸ صندوق را به صورت کامل تخلیه و مابقی را فقط تخریب کرده اند. در این شعبه ممتاز، هزار صندوق امانات وجود دارد.

قصه سرقت از صندوق امانات بانک ملی از کجا شروع شد؟

به گزارش جامعه ۲۴، عصر روز دوشنبه بود که برخی کاربران فضای مجازی اعلام کردند که صندوق امانات آن‌ها در بانک ملی شعبه دانشگاه تهران مورد سرقت قرار گرفته است.

بلافاصله این خبر به خبر اول رسانه‌ها تبدیل شد. در ابتدا، اما اعلام شد تمامی صندوق‌ها سرقت شده است، اما بعد از ساعتی سکوت، پلیس و بانک با تائید سرقت اعلام کردند که سرقت فقط شامل بخشی از صندوق‌ها بوده است.

اعلام این خبر باعث شد تا روز گذشته تمامی صندوقداران در این بانک به سراغ بانک بروند. در همین حال تعدادی از کارمندان بانک به علت قصور و سهل انگاری بازداشت شدند.

سارقان صندوق امانات بانک ملی از کجا وارد شدند؟

براساس آخرین اخبار، سارقان از طریق پاساژی که در پشت بانک قرار دارد توانسته‌اند وارد مخزن صندوق امانات شده و بدون دغدغه کار خود را در ۲۴ ساعت انجام داده و بدون استرس در ایام تعطیل علاوه بر سرقت اموال داخل صندوق‌ها، سرور و مانیتور‌ها را هم سرقت کنند.

جزئیات جدید از محل سرقت

در حال حاضر پلیس در حال تحقیق و بازبینی دوربین‌های اطراف محل سرقت است تا بتواند ردی از سارقان به دست آورد. همچنین با وجود بازداشت برخی عوامل بانک، مشخص شد هیچ کارمندی غیبت نداشته و همگی در تهران و سر کار خود حاضر شده‌اند.

همچنن دزدان جعبه‌های خالی جواهر و اسناد را سرقت نکرده و این اقلام در کف محل صندوق‌ها ریخته شده بود.

سرقت مشابه در بانکی دیگر

به گزارش جامعه ۲۴، در حالی که تحقیقات پلیس در اینباره ادامه داشت، مشخص شد در تعطیلات عید فطر و در روز اول تعطیلات، سارقانی به بانکی در دروازه دولت تهران دستبرد ناموفق زده اند. در این سرقت سارقان تا پشت درب مخزن شعبه رفته، اما به دلیل رعایت مسائل امنیتی سارقان نتوانسته‌اند وارد مخزن شوند و سرقتی انجام دهند، با این حال برخی ردگیری‌ها این احتمال را قوت بخشید که آن سرقت کار این گروه باشد.

سرقت رمز ارز!

درحالی‌که تحقیقات از مالباخته‌ها ادامه دارد یکی از فرضیه‌های قوی برای پلیس این است که هدف سارقان رمزارز‌ها و کیف پول‌های ارز الکترونیکی باشد که تیمی از ماموران در اینباره مشغول تحقیق هستند.

تحقیقات در چه مرحه‌ای است؟

در حال حاضر پرونده این سرقت در دادسرای ویژه سرقت زیر نظر معاون دادسرا در حال رسیدگی است و تیمی از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی در حال تحقیقات میدانی و کسب اطلاعات برای شناسایی و دستگیری سارقان هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      شعبه ممتاز ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! خودتون رو مسخره کردید

    • f.p

      خودکارو زنجیر میکنید بعد صندوق امانات سرقت شده؟😂

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج