۱۲۱۸۹۲۸
۱۳۶۵
۱۳۶۵
پ

بهترین سریال‌های جدید ۲۰۲۲ به انتخاب IMDB

با انتشار فصول جدیدی از سریال های محبوب مانند فصل چهارم سریال Stranger Things، سریال های تلویزیونی بسیار بهتر از هر زمان دیگری هستند.

روزیاتو: با انتشار فصول جدیدی از سریال های محبوب مانند فصل چهارم سریال Stranger Things، سریال های تلویزیونی بسیار بهتر از هر زمان دیگری هستند. غول های استریمینگی مانند نتفلیکس، اپل تی وی و اچ بی او مکس بودجه هایی بسیار بیشتر از گذشته دارند و کیفیت سریال هایی که در اختیار مخاطبان قرار می گیرد به معنای واقعی کلمه بی نقص و بی سابقه است.

سال ۲۰۲۲ با بازگشت بسیاری از سریال های محبوب بعد از مدت ها دور بودن به خاطر شیوع کرونا همراه بوده است اما سریال های تازه بیشتری برای انتشار در رسانه تصویری کوچک در راه است. در حالی که بسیاری از محتواهای تصویری تلویزیون بر اساس رمان ها و کمیک بوک ها ساخته می شوند، تلویزیون هنوز هم راه هایی برای تازه و اورجینال نگه داشتن در آستین خود دارد. بسیاری از داستان های سریالی اخیر ژانرها را ترکیب کرده و تغییر می دهند، مانند داستان های علمی تخیلی با درام های آرام سوزاننده، اکشن هایی همراه با کمدی و بسیاری تلفیقات جذاب مشابه. سال ۲۰۲۲ به مخاطبان تلویزیون نشان داده است که محتواهای اورجینال بسیاری برای لذت بردن آن ها در عصر دنباله ها و راه اندازی های مجدد وجود دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم شما را با ۱۰ سریال جدید برتر سال ۲۰۲۲ بر اساس امتیاز IMDB آشنا کنیم.

۱۰- Night Sky

 

بهترین سریال‌های جدید ۲۰۲۲ به انتخاب IMDBسریال Night Sky یک سریال اورجینال از سرویس آمازون پرایم با حضور بازیگرانی طراز اول مانند جی کی سیمونز و سیسی اسپیسک است. این دو نقش زوجی را بازی می کنند که رازی جذاب به یکباره زندگی شان را زیر و رو می کند. کاربران شبکه های مجازی این سریال را به خاطر روایتش که ژانرهای مختلف را با هم ترکیب می کند ستوده اند. سیسی اسپیسک و جی کی سیمونز نیز بازی هایی خارق العاده در این سریال داشته اند و در حالی که Night Sky بیشتر یک سریال با داستانی است که آرام آرام شما را در خود غرق می کند، در واقع یک روایت علمی تخیلی است که نقش اصلی در جذابیت و روایت آن را شخصیت هایش ایفا می کنند.

۹- Moon Knight

بهترین سریال‌های جدید ۲۰۲۲ به انتخاب IMDB

تازه ترین سریال در فاز چهارم سریال های دنیایی سینمایی مارول به نام Moon Knight به سرعت به سریال پرطرفداری تبدیل شد. این سریال در مورد شخصصیت استیون گرانت با بازی اسکار آیزاک است که تلاش دارد یک راز مرگبار را کشف کند در شرایطی که با بیماری شخصیتی اش دست و پنجه نرم می کند. اسکار آیزاک و ایتان هاوک بازی هایی خارق العاده ای در نقش های خود در این سریال ارائه کرده اند. این سریال همان رویه فاز چهارم توسعه دنیای سینمایی مارول را با مطالعه عمیق شخصیتی و زخم های عمیق و متعلق به گذشته ادامه می دهد. طرفداران دنیای سینمایی مارول از تماشای یک مطالعه شخصیتی عمیق و تفکربرانگیز دیگر راضی هستند و بسیاری از اضافه شدن شخصیتی جدید به این دنیای سینمایی استقبال کرده اند.

۸- Under The Banner Of Heaven

بهترین سریال‌های جدید ۲۰۲۲ به انتخاب IMDB

این سریال که بر اساس رمان غیرداستانی و برگرفته از ماجراهای واقعی Under The Banner of Heaven: A Story of Violent Faith نوشته جان کراکاور ساخته شده، داستان کارآگاهی به نام جب پایر با بازی اندرو گارفیلد را روایت می کند که سعی دارد پرونده قتل برندان رایت لافرتی و دختر بچه اش را حل کند. این پرونده قتل جدید به یافته های تکان دهنده ای در مورد یک فرقه مسیحی خاص منجر می شود. بازی های بازیگران چیزی است که نقطه قوت اصلی سریال Under The Banner Of Heaven اعلام شده است. اندرو گارفیلد و دیزی ادگار جونز در نقش های جب پایر و برندا لافرتی بی نقص ظاهر می شوند. طرفداران داستان های جنایی واقعی از داستان پیچیده و جامعی که رفته رفته مخاطب را در خود غرق می کند لذت برده اند. در حالی که Under The Banner Of Heaven هیچ چیز انقلابی نیست وقتی پای اقتباس هایی از داستان های جنایی واقعی به میان می آید اما بدون شک جذابیتی که طرفداران این ژانر دنبالش هستند را در خود دارد.

۷- The Dropout

بهترین سریال‌های جدید ۲۰۲۲ به انتخاب IMDB

یک اقتباس تلویزیونی دیگر از اتفاقات واقعی در سال ۲۰۰۲، سریال The Dropout در مورد داستان واقعی الیزابت هولمز و سقوط کمپانی مشهور او به نام Theranos است که در زمینه تکنولوژی دارویی فعالیت داشت. این مینی سریال تا حدود زیادی به داستان واقعی ماجرا وفادار مانده که یکی از بزرگ ترین رسوایی های نسل مدرن به شمار می آید. بازی آماندا سیفرید در نقش الیزابت هولمز جنجالی بهترین چیزی است که از این سریال حاصل شده است. در حالی که بسیاری از ماجراهای این رسوایی مطلع هستند، سریال The Dropout توانسته هر بخش و جنبه از داستان را به شکلی به تصویر بکشد که شوکه کننده و غیرقابل باور باشد. The Dropout یک سریال جدید دیگر در سال ۲۰۲۲ است که تماشای آن برای کسانی که به دنبال داستان های جنایی واقعی متفاوت هستند یک ضرورت است.

۶- The Gilded Age

بهترین سریال‌های جدید ۲۰۲۲ به انتخاب IMDB

سریال The Gilded Age در اواخر ژانویه ۲۰۲۲ از سرویس HBO Max منتشر شده و به سرعت و تنها یک ماه بعد برای فصل دوم تمدید شد. این سریال داستان زن جوانی را روایت می کند که خود را در جامعه طراز اول نیویورک غرق کرده است. طرفداران سریال Downton Abbey بسیار خوشحال شدند که این سریال جدید سبکی مشابه از این سریال پرطرفدار را در داستان پردازی در پیش گرفته و از تماشای The Gilded Age ناامید نشدند. دکورها و لباس های بسیار زیبا و باکیفیت نقطه قوت اصلی سریال هستند که هر مخاطب طرفدار سریال های تاریخی را راضی نگه می دارد. هم کریستین بارانسکی و هم سینتیا نیکسون بازی هایی خوب از خود ارائه کرده اند اگر چه دیگر بازیگران نیز به خوبی نقش هایشان را بازی کرده اندو برای کسانی که یک درام کمدی باکیفیت را دوست دارند، The Gilded Age سریالی است که باید حتماً ببینند.

۵- Reacher

بهترین سریال‌های جدید ۲۰۲۲ به انتخاب IMDB

سریال ریچر که بر اساس یک سری کتاب مشهور نوشته لی چایلد ساخته شده، داستان شخصیت شناخته شده جک ریچر با بازی آلن ریچسون است. داستان این سریال در مورد ریچر است که به قتلی متهم شده که مرتکب شده و در چندین توطئه بزرگ گرفتار شده است. بازیگران سریال توانمند و داستان آن جذاب است. سریال Reacher اقتباسی بی نقص و باکیفیت از کتاب های چایلد است که به بسیاری از نکته های داستانی کلیدی رمان های او وفادار مانده است. این سریال را باید ترکیب بی نقص از کمدی، اکشن و تنش دانست. سریال های اکشن به ندرت می توانند چنین جمع وسیعی از طرفداران را راضی کنند اما Reacher توانسته به این موفقیت دست یابد و جایگاهی متمایز از دیگر سریال های اکشن این روزها داشته باشد.

۴- Winning Time: The Rise Of The Lakers Dynasty

بهترین سریال‌های جدید ۲۰۲۲ به انتخاب IMDB

سریال Winning Time: The Rise Of The Lakers Dynasty در مورد تعاملات جذاب یک تیم ورزشی است. جان سی رایلی رهبری یک تیم بااستعداد از بازیگران را بر عهده دارد که جیسون کلارک و کوینزی ایزایاه را نیز در میان خود می بینند که موفق می شوند داستانی جذاب را به تصویر بکشند. تماشاگران این سریال چه طرفدار پروپاقرص ورزش بسکتبال باشند و چه نباشند، Winning Time: The Rise Of The Lakers Dynasty برایشان بسیار سرگرم کننده و جذاب خوهد بود. بازی رایلی در نقش مالک تیم لیکرز، جری باس، بسیار هیجان انگیز و قابل توجه است. این سریال یک سریال نوستالژیک، باکلاس و خوشایند است که تماشاگرانش را شگفت زده خواهد کرد.

۳- Peacemaker

بهترین سریال‌های جدید ۲۰۲۲ به انتخاب IMDB

در حالی که دومین فیلم فرانچایز جوخه انتحار (Suicide Squad) چندان مورد استقبال مخاطبان در سراسر جهان قرار نگرفت، سریال Peacemaker برای این فرانچایز موفقیتی غیرمنتظره و قابل توجه را در پی داشت. داستان این سریال از زمانی روایت می شود که داستان Suicide Squad در سال ۲۰۲۱ به پایان می رسد و به ماجراجویی های شخصیت صلح ساز پس از رویارویی هایش با بلاداسپرت می پردازد. شخصیت جان سینا به خوبی برای صفحه کوچک تلویزیون ساخته و پرداخته شده و او توانسته بازی بسیار موفق و باکیفیتی را در این نقش از خود ارائه دهد که کمتر کسی انتظارش را داشت. شخصیت Peacemaker هر چیزی که در مورد شک قهرمان یا ضدقهرمان بخواهید را در خود دارد که نویسندگی و روایت بی نقص نیز به کمک آن آمده اند. چه طرفدار The Suicide Squad باشید و چه از آن خوشتان نیاید، تماشای Peacemaker را به شما توصیه می کنیم زیرا ارزشش را دارد.

۲- Severance

بهترین سریال‌های جدید ۲۰۲۲ به انتخاب IMDB

سرویس Apple TV plus با تولید سریال های محبوب ناآشنا نیست و با عرضه سریال هایی مانند Ted Lasso و Shiner Girls به نظر نمی رسد ارائه سریال های قوی از این سرویس استریمینگ به این زودی ها متوقف شود. اما Severance یکی دیگر از سریال های جدید دیدنی و باکیفیت این سرویس استریمینگ است که آدام اسکات در آن نقش اصلی را داشته و در مورد گروهی است که با جراحی پیشرفته ای روی حافظه خود سعی دارند زندگی کاریشان را از زندگی حرفه ایشان متمایز کنند. با حال و هوایی مشابه سریال های Black Mirror و The Twilight Zone، این سریال انتخاب بی نقصی برای کسانی است که به سریال های پادآرمانشهری و علمی تخیلی علاقه دارند. بسیاری از کاربران شبکه های مجازی Severance را شاهکاری متفاوت از دیگر سریال های تلویزیونی دانسته اند که تاکنون به مخاطبان تلویزیون عرضه شده است. Severance یک ژانر محبوب را که قبلاً هم موفق بوده برداشته و آن را تازه و جذاب تر از گذشته ساخته است.

۱- Heartstopper

بهترین سریال‌های جدید ۲۰۲۲ به انتخاب IMDB

شاید محبوب ترین و غیرمنتظره ترین سریال موفق سال سریال Heartstopper بوده است که تازه ترین سریاف موفق نتفلیکس است. این سریال بی نقص بر اساس سری کتاب هایی به همین نام نوشته آلیس اوزمن ساخته شده است که در مورد دوستی غیرمنتظره بین دو شخصیت نوجوان به نام های چارلی و نیک است. این داستان بلوغ به زیبایی و دلگرمی بی سابقه ای توانسته بحران های جنسیتی نوجوانان را به شکلی که شخصیت هایش را تصدیق می کند به نمایش بگذارد. تماشاگران Heartstopper از ماهیت بامزه سریال که گاهی اوقات احساسی نیز می شود لذت برده اند. بسیاری از سریال هایی که در مورد نوجوانان و دبیرستان ها هستند حال و هوایی تاریک تر داشته و تم های خاصی را پوشش می دهند اما مخاطبان این سریال را بسیار سرخوش کننده و همراه با تغییری خوشایند یافته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج