۱۲۲۰۳۸۶
۱۹۳۴
۱۹۳۴
پ

رپورتاژ آگهی

بهترین فروشگاه محصولات خارجی درایران

در بیشتر فروشگاه‌های بزرگ و برند ایران، هم محصولات ایرانی و هم خارجی یافت می‌شود، اما جایی که صفر تا صد محصولاتش اورجینال خارجی باشد بسیار کمیاب است!

بسیاری از ما برای خرید بعضی از کالا‌ها نسبت به اورجینال بودن آن حساس و به دنبال خرید از یک فروشگاه معتبر هستیم که بتوانیم از اصل بودن کالا مطمئن شویم. محصولاتی که وارد ایران وارد می‌شود از تنوع بسیار بالایی را برخودار هستند که شامل موارد خوراکی، انواع پوشاک، لوارم برقی، کالای خواب، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری آشپزخانه و ده‌ها کالای دیگر می‌باشد.

در برخی از شهر‌های مرزی، این کالا‌ها به صورت قاچاق وارد می‌شوند، اما در تمام شهر‌های ایران فروشگاه‌هایی وجود دارند که به صورت واسطه‌ای و یا مستقیم از کشور‌های همسایه و یا سایر کشور‌ها وارد می‌کنند.

بهترین فروشگاه محصولات خارجی درایران

کدام فروشگاه اینترنتی، محصولات خارجی ارائه می‌دهد؟

در بیشتر فروشگاه‌های بزرگ و برند ایران، هم محصولات ایرانی و هم خارجی یافت می‌شود، اما جایی که صفر تا صد محصولاتش اورجینال خارجی باشد بسیار کمیاب است!

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا یکی از معتبر‌ترین فروشگاه محصولات خارجی در زمینه انوع کالای خواب، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی، دکوراتیو و اکسسوری اتاق خواب است که سال‌ها در زمینه واردات کالا‌های نامبرده از کشور‌های اروپایی از جمله آلمان، سوئد و ترکیه می‌باشد تمامی محصولات ژرمن کالا اورجینال و از برند‌های معتبری همچون کلین ولکه، پاشاباغچه، دانلو پیلو، مادام کوکو و چندین برند دیگر می‌باشد. کالا‌های این شرکت همگی دارای کد شناسه محصول هستند و با وارد کردن آن کد در سایت برند مورد نظر می‌توانید از اصل بودن آن اطمینان حاصل کنید.

محصولات خارجی یا ایرانی؟

اکثر ما ایرانی‌ها در مواجهه با یک محصول اولین سوالی که می‌پرسیم، این است که محصول مورد نظرمان ایرانی است یا خارجی؟ و آیا واقعا محصولات ایرانی بهتر است یا خارجی؟

بدیهی است که در بعضی از کالا‌ها محصولات خارجی کیفیت بالاتری دارند، اما در سال‌های اخیر، تولیدکنندگان ایرانی تلاش داشته اند کیفیت خود را بالا برده و رقیب اساسی برای محصولات خارجی باشند. به دلیل تحریم‌هایی که به سمت ایران روانه شده است و تولیدکنندگان برای تهیه مواد اولیه باز هم مجبورند که از سایر کشور‌ها مواد خام و یا بعضی از قطعات را وارد کنند، اما موفق نمی‌شوند و مجبور به استفاده از موادی هستند که در ایران تولید می‌شود بنابراین کیفیت و دوام لازم را ندارند.

البته ناگفته نماند بعضی از تولید کنندگان ایرانی همتای رقبای خارجی خود در حال فعالیت هستند تا چرخه اقتصادی همچنان به گردش خود ادامه دهد. اما اگر یک نظرسنجی بین مردم صورت گیرد متوجه می‌شویم همچنان اب پیشرفت کالا‌های ایرانی تمایل به خرید کالای خارجی دارند و دلیل ان‌ها کیفیت بالا و طراحی قدرتمند است.

تولیدکنندگان بایستی با توجه به فن اوری‌های روز دنیا و با الگوگیری از طراحان، محصولی تولید کنند که مردم با رغبت دست به خرید بزنند.

بهترین فروشگاه محصولات خارجی درایران

عدم داشتن ضمانت بیشترمحصولات خارجی در بازار ایران!

عوامل زیادی برای داشتن یک فروشگاه حرفه‌ای نیاز است، زیرا همانطور که می‌دانید تعداد رقبا در بازار زیاد هستند. اما رفتار و عملکرد برند‌ها باید گونه‌ای باشد که شرایط خرید را برای افراد مطئن‌تر نشان دهند. معمولا فروشگا‌های محصولات اورجینال گارانتی و یا همان ضمانتی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند که افراد خریدی امن را تجربه کنند. معمولا بالاترین ضمانتی که بعضی از فروشگاه‌ها اعمال میکنند، تعویض بی قید و شرط کالای مربوطه است؛ و یا خدمات پس از فروش مثل تعمیر لوازم برقی است. این فروشگا‌ها تمامی مشخصات شرکت و یا برندشان را در وب سایت و فضا‌های مجازی خود به طور شفاف اعلام می‌کنند تا افراد علاوه بر دسترسی راحت به خوبی آن‌ها را بشناسند. فروشگاه محصولات اصلی معمولا از تمام اجزا محصولات خود شناسه دارند و آن را در دسترس مشتریان خود هم قرار می‌دهند و از جز به جز یک محصول و اینکه از چه جنسی و در چه ابعادی ساخته شده و همچنین ده‌ها مورد دیگر از ویژگی و متریال آن محصول را بیان می‌کنند و برای مشتری کاملا روشن است که هزینه‌ای که پرداخت خواهد کرد برای چیست؟

عموما چه کسانی از محصولات خارجی استفاده می‌کنند؟

همه افراد علاقه به استفاده از جنس با کیفیت و بادوام و ماندگاری بالا دارند چرا که اغلب کالا‌های خارجی و یا برند‌های معتبردنیا این سه ویژگی را دارا هستند. پس جای تعجب نیست مردم تمایل به استفاده از کالای خارجی داشته باشند. اما عمده مصرف کنندگان آن در صنف‌های آرایشی و بهداشتی، پوشاک و لوازم برقی است. عموما مواردی که با سلامت ما در ارتباط است؛ مانند لوازم آرایشی و انواع کالای خواب که برای بیماران، سالمندان و افرادی که مشکلات کمر و گردن دارند، بهتر است از محصولات باکیفیت خارجی استفاده شود.

در سال‌های اخیر به خصوص در زمینه محصولات بهداشتی تولید کنندگان ایرانی بسیار پرقدرت به تولید انواع لوازم بهداشتی مشغول هستند و به دلیل قیمت تمام شده پایین تر، مشتریان به خرید لوازم بهداشتی تیرانی روی اورده اند، اما در زمینه لوازم آرایشی هنوز نتوانسته اند با رقبا خارجی خود به مقابله برخیزند. اما از ان جایی که قیمت محصولات برند آرایشی بالاست مهمولا طبقه بالا جامعه قادر به خرید آن هستند.

در زمینه پوشاک تفاوت چندان چشمگیری بین کالا‌های ایرانی و خارجی وجود ندارد بنابراین افراد ترجیح می‌دهند کمی هزینه بیشتری بپردازند، اما کالای با کیفیت را انتخاب کنند.

در زمینه وسایل برقی چندین برند در ایران سالهاست تلاش می‌کنند که سهم بیشتری در بازار ایران را از آن خود کنند. در سال‌های اخیر هم به دلیل تحریم وبالابودن هزینه گمرگ و تورم موجود در جامعه اکثریت مردم از لوزام برقی ایرانی استفاده می‌کنند؛ بنابراین برای پاسخ به این سوال دو فاکتور را باید مد نظر قرار داد. یکی قیمت و دیگری کیفیت.

آیا همیشه محصولات خارجی بهتر هستند؟

منظور ما از جنس خارجی، کالای برند نیست. برای مثال اجناس چینیی هم جز کالای خارجی به حساب می‌آیند، اما همانطور که میدانید اغلب از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. کالا‌هایی که اغلب ماه‌ها در صف گمرگ می‌مانند و رطوبت دریا را به خود جذب می‌کنند و یا آنقدر در انبار‌ها مانده که پوسیده و یا از کار افتاده اند. تصور کنید وقتی این کالا‌ها وارد ویترین مغازه‌ها بشوند و یکی از ما آن‌ها را خریداری می‌کنیم چقدر از بی کیفیتی کالا آزرده خاطر خواهیم شد. این نکته را نیز بگوییم که تولید کنندگان داخلی نیز در برخی از محصولات مانند لاستیک، برنج، چایی و ...، از بهترین‌های بازار هستند و همیشه جنس‌های خارجی بهترین نیستند.

اما فروشگاه‌هایی هم هستند که از برند‌های معتبر کالای خود را وارد ایران می‌کنند و با بسته بندی کارخانه موردنظر به دست مشتری می‌رسانند و استفاده از آن‌ها لذت خرید را برای ما دو چندان می‌کند.

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا یکی از وادرکننده‌های کالا‌های برند در ایران است که به طور مستقیم از کشور‌های اروپایی مانند آلمان و ترکیه انواع متنوعی از کالا‌های آشپزخانه، حمام و کالای خواب وارد می‌کنند که همگی اورجینال هستند. ضمن اینکه این فروشگاه برای کالای خواب خود به مدت پنج سال گارانتی تعویض در نظر گرفته است و همچنین به طور رایگان به سراسر ایران ارسال خواهند کرد.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج