۱۲۲۰۴۵۴
۱۶ نظر
۳۷۳۴
۱۶ نظر
۳۷۳۴
پ

آخرین خبر نگران‌کننده از طرح صیانت

معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دو لایحه خیلی مهم در حوزه اقتصاد دیجیتال تحت بررسی است، اول موضوع رمزارزها و دوم لایه حفاظت از داده‌ها یا به اصطلاح طرح صیانت از فضای مجازی که تا یک ماه دیگر وارد کمیسیون مربوطه و سپس کارگروه بخش دیجیتال بررسی و جمع بندی می‌شود.

انتخاب:  معاون پارلمانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دو لایحه خیلی مهم در حوزه اقتصاد دیجیتال تحت بررسی است، اول موضوع رمزارزها و دوم لایه حفاظت از داده‌ها یا به اصطلاح طرح صیانت از فضای مجازی که تا یک ماه دیگر وارد کمیسیون مربوطه و سپس کارگروه بخش دیجیتال بررسی و جمع بندی می‌شود.

آخرین خبر نگران‌کننده از طرح صیانت

«رضا باقری اصل» روز چهارشنبه در نشست با فعالان حوزه آی سی تی استان با اشاره به اینکه به دستور وزیر ارتباطات موضوع مهارت آموری و نرم افزارها بیش از گذشته مورد توجه قرار گرفته است، افزود: در این حوزه تلاش می شود سرمایه گذاری شود، که در این خصوص می توان ۵۰ هزار نفر را در زمینه نرم افزارها آموزش و مهارت داد.

این مسوول ادامه داد: درصدد این هستیم بصورت قانون و مقررات این مهم بصورت جدی مورد پیگیری قرار بگیرد از طرفی در ارتباط با تعرفه ها چالش و ضعف داریم.

وی با اشاره به اینکه در بحث دفاتر پیشخوان و بحث تعرفه گذاری موضوعی روز است گفت: امیدواریم این موضوع به سرانجام برسد، پیشخوان ها نباید مانع تحول هوشمند خدمات دولت شود و به عبارتی فعالیت آنان نیازمند بازنگری است.

وی با تاکید بر بهره گیری از فرصت ها و استفاده از زمان تاکید کرد : عنصر زمان بسیار تعیین کننده در کسب و کار دیجیتال محسوب می شود چراکه به ارائه محصول و سرویس دهی مناسب در جامعه کمک می کند.

باقری اصل با اشاره به اینکه طی چند سال گذشته سهم سرمایه گذاری ها دیجیتالی رشد زیادی پیدا کرده است، افزود: دسترسی گروههای مردمی به فناوری های نوین ارتباطی هر جند نوعی عدالت اجتماعی است اما یک نوع کسب و کار محسوب می شود.

وی با اشاره به سهم ۱۰ درصدی بخش خصوصی آی سی تی و نحوه تحقق این سهم در کشور خاطرنشان کرد: همه ما در بخش دولتی و خصوصی باید برای تحقق این سهم تلاش کنیم و این مسوولیت انفرادی نیست.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      دست بردارید مردم تو نان شب موندن
      کمی حداقل شبیه شهدا عمل کنید

      پاسخ ها

      • ناشناس

        شهدا در عجب این قوم ظالم ماندند بخداااا که چطور ملت و مملکتو به این روز انداختن... اونا خون دادن رفتند که مملکت اباد و ازاد شه نه خرابه و مردم سرگردان و بشیم مستعمره چین و روسیه😔😔😔😔

    • عزیز

      از این دولت فقط اخبار نگران کننده به گوش می‌رسد

    • ناشناس

      بکشید بیرون دیگه

    • قوخازواره

      کاش درموردگرانی واختلاس هم اینقدرجدی پیگیرقضایابودین

    • ...

      ملت و مسخره کردید؟ الان همین طرح داره اجرا میشه شما تفاوت فاحش سرعت بین استفاده از یک سایت خارجی و یک سایت داخلی و ببینید

      پاسخ ها

      • ناشناس

        سالهاست اینترنت مخابرات داریم. ۶ ماهه روزی چند بار قطعی داره. سرعت بسیار بسیار پایین

      • ناشناس

        والا همین برترین ها هم که سایت داخلیه برای من به زور بالا میاد

    • ناشناس

      یعنی نباید ملت ی روز ،فقط ی روز آرامش داشته باشند

    • ناشناس

      زود تر طرحتون رو اجرا کنید که هر کاری مسیولین محترم انجام دادند دست به دست نشه بین مردم باخیال راحت هر کاری دوست داشتن تو کشور کنند

    • ناشناس

      اوضاع مملکت آزاد رو باش. از ترس انتشار اخبار ، همه گرانی ها و له شدن ها را ول کردن

    • ناشناس

      آخه ناجنس ، نامرد ، نادان بجای طرح صیانت که اعمال نظر خودتان به مردم است وپنهانکاری اعمال خلافتان مد نظر خودتان از مردم است را دنبال میکنید چرا طرح صیانت از خیل جوانان تحصیلکرده بیکار عذب ۴۰ ساله را که دوتایش در منزل ما با دوفوق لیسانس است یا طرح صیانت از همان مستضعفین فراموش شده غوطه ور در ظرفهای اشغال وموج ورود غیر قانونی بیش از ۸ میلیون افاغنه بصورت گله ای وصیانت از گرانی سرسام آور با تورم روز افزون وووووصیانتهای بیشمار را پیگیر نمیشوید باید این گفته امام ره را یاد اور شد که ایشان فرمودند نگذارید انقلاب بدست نا اهلان بیفتد ، که متاسفانه افتاده

    • پدرام

      خودشان را بگیرند!

    • پدرام

      قطر را تو فوتبال برتر نشون داد زندان را کامل احساس کردیم.

    • پدرام

      خدا ماهواره را نگه داره صداوسیمای میلی تعطیل(شاید فقط فوتبال)کامل ماهواره ببینم

    • ناشناس

      صیانت لازم نیست بگذارید شرق گرا و غرب گراها،
      ( علم ، هوش و فناوری جوانان ایرانی ) را در عرصه جهانی مشاهده کنند. همین باعث می شود دشمن عقب بِکشد و به حرف رسانه های بیگانه گوش فرا ندهد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج