اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۲۰۷
۸ نظر
۵۰۱۰
۸ نظر
۵۰۱۰
پ

تازه ترین تهدید سیف الاسلام قذافی

سیف الاسلام: لیبی را حمام خون می کنم

سيف‌الاسلام قذافي در تازه‌ترين پيام خود انقلابيون ليبي را به راه انداختن حمام خون تهديد كرد.

به نقل از سايت اينترنتي مفكرة الاسلام، سيف‌الاسلام قذافي پسر معمر قذافي، رهبر مخلوع ليبي در دومين پيام خود عنوان داشت: ما براي پدرم و معتصم قذافي، برادرم مراسم عزا برگزار نمي‌كنيم تا زماني كه ماموريت‌مان به پايان رسد به وظيفه خود عمل مي‌كنيم حتي اگر ۵۰ سال به طول انجامد.

وي در ادامه افزود: من به خانواده خود اطمينان مي‌دهم همه‌ چيز بر وفق مراد است من هيچ ‌گاه از وصيت‌نامه پدرم تا زماني كه زنده بود تعدي نكردم و اكنون نيز به پدرم خيانت نمي‌كنم.

سيف‌الاسلام همچنين عنوان داشت: من در اين زمان تاريخي مي‌خواهم پايان اوضاع كشور را مشخص كنم، برخي فكر مي‌كنند همه‌ چيز تمام شده است اما در واقع شروع شده است.

وي در ادامه افزود: من همواره به دفاع از ليبي و انتقام از خائنين اعتقاد داشتم، آنچه كه اتفاق افتاده مرا وادار مي‌سازد تا روز اين افراد را به شب و زندگيشان را به جهنم تبديل كنم و مرگ را در برابر آنها ظاهر سازم.

سيف‌الاسلام همچنين عنوان داشت: از تمام كساني كه در درد از دست دادن خانواده‌ام با من شريك هستند و به مقاومت ادامه مي‌دهند، مي‌خواهم تا نه براي برگرداندن تاج و تخت بلكه براي بازپس‌گيري ليبي و شرافت خود تلاش كنند.

وي در ادامه افزود: شما آتش گشوديد، پس بايد نتيجه آن را تحمل كنيد، خون ريختيد پس بايد حمام خون راه بيفتد، ما به هيچ‌ كس رحم نخواهيم كرد. ناتو نمي‌تواند از شما در خانه‌هايتان و محل كارتان حمايت كند.

سيف‌الاسلام همچنين تاكيد كرد: معمر قذافي ما را از تخريب چاه‌هاي نفت بر حذر مي‌داشت و مي‌گفت نبايد فرودگاه را بمباران كنيم. اما الآن چه كسي است كه ما را از اين كار بر حذر دارد. آنها را مي‌سوزانيم تا مادرم لبخند رضايت بزند و عايشه خوشحال شود.

وي در ادامه افزود: آنها (انقلابيون) شجاع نيستند و معتصم آنها را شناخته بود. من پسر پدرم هستم، من فرزند ليبي هستم.

منبع: ایسنا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهنام

      متاسفانه قتل قذافی نقه شروع گرفتاری های لیبی است.به غیر از سیف الاسلام خیلی ها هستند که در اندیشه انتقام گیری باشند.بر کشور لیبی مانند بسیاری از کشور های عربی سیستم طایفه ای حاکم است.و طایفه های طرفدار قذافی ساکت نخواهند ماند.حرکتی که با خونریزی شروع شود با خونریزی ادامه خواهد یافت و نهایتا به خونریزی خواهد انجامید.حتی اگر ماجرای انتقام گیری سیف الاسلام یا طرفداران قذافی پیش نمیامد انقلابی که با قتل پایه ریزی میشد هرگز به نتیجه خوبی نمیرسید.قتل وحشیانه قذافی کاری بی اندازه سفیهانه بود. کاری که حتی بسیاری از کشور ها و نهاد های جهانی محکومش کردند. و باید منتظر خبر های خونین از لیبی بود.
      I THINK SO!!!

    • عليرضا

      رحمت بر اون شيري كه تو رو خورد

    • بدون نام

      واقعا اين عربها خيلي وحشيند

    • rahman

      پدرت ازتوجانی تربودگرچه ماقبول نداریم نبایدمیکشتنش بایدمحکمه میشدعجله نکن به سرنوشت پدرت گرفتارخواهی شدظلم پایدارنمی ماند

    • چیچاریتو

      همه چیز بر وفق مراد شرکتهای اسلحه سازی پیش میره این قصه سر دراز دارد

    • ص

      آفرین بر سیف الاسلام.

    • مزدک

      بزک نمیر بهار میاد

    • ش

      جدا از اعمالی که قبلا انجام داده اگه ناتو به کمک انقلابیون نیومده بود الان نتیجه جنگ کاملا برعکس بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج